Hoge Kosten (Family)

Hoge Kosten (Family) discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ook ik ben dus getroffen door t-mobile. Ik heb 2 maand terug een family afgesloten, dit ging goed en werd snel geactiveerd. Nu krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 September 2009, 22:37
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 65
Standaard Hoge Kosten (Family)

Hallo, ook ik ben dus getroffen door t-mobile.

Ik heb 2 maand terug een family afgesloten, dit ging goed en werd snel geactiveerd.

Nu krijg ik echter een rekening in de bus waarin staat dat ik 80 euro neer moet leggen voor 365 smsjes!, terwijl die nog Dubbel en dwars binnen mijn 1000 per maand liggen (alle 365 smsjes gingen naar iemand in de family).

Dus, morgen maar eens naar binnen lopen bij de t-mobile shop, want rood staan is ook niet alles.


Iemand die dit ook meegemaakt heeft? of mensen die hierop willen reageren?
Zullen ze me in mijn gelijk stellen of denken ze dat ze oppermachtig zijn bij t-mobile?

zeg het maar.

Eduard.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28 September 2009, 22:51
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 65
Standaard

Heb vandaag geklaagd bij de winkel, ze konden niets doen (verassing!) het moest doorgestuurd worden naar incasso.

Maar inmiddels geeft mijn belstatus aan dat ik nu ook alweer dik 20 euro buiten de bundel zit voor het smsen binnen de family. W T F!?

ik kan niet elke maand gaan klagen en dan een maand wachten tot ik het terugkrijg, dit is toch te zot voor woorden!

Kan iemand mij hier hulp bieden?
  #3  
Oud 29 September 2009, 09:09
» iPhone 7 32GB (Goud) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 July 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Gelijk een klachtenbrief sturen vindt ik ook wat overdreven maar goed als je nu al buiten je bundel belt (wat je eigenlijk gelijk al doet) moet je toch gelijk je tanden erop bijten en niet meer loslaten totdat het goed is.

Ik heb wel meer reactie"s op de site van T-Mobile gelezen die deze problemen hebben/hadden ga daar eens kijken/antwoorden misschien dat 1 van de modarator's je dan kan helpen.
dit is echt een vervelende actie van T-Mobile want je denkt nou lekker goedkoop maar niet dus

Succes met het terug halen van je geld
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem hoge kosten vodafone buitenland Barney1 Internet in buitenland (roaming) 35 24 February 2011 14:45
Ongevraagde internetverbinding/hoge kosten hayclabbers iPhone algemeen 4 12 June 2010 00:07
Onverwacht hoge kosten voorkomen Ramquin T-Mobile 14 14 December 2009 19:15
hoge kosten gprs in 2.0 tbeumer@ iPhone algemeen 3 24 July 2008 23:34
Op vakantie Hoge kosten? sharcy15 Archief 11 20 December 2007 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.