//

WEER storing bij T-Mobile!!!

WEER storing bij T-Mobile!!! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in het centrum van Amsterdam (bij de Dam) en heb de laatste weken CONTINU problemen met het netwerk. Geen service, nu ook weer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-09, 11:55
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Thumbs down WEER storing bij T-Mobile!!!

Ik woon in het centrum van Amsterdam (bij de Dam) en heb de laatste weken CONTINU problemen met het netwerk. Geen service, nu ook weer. Vanaf gisteravond 22:00 tot nu kan ik niet bellen/smsen/internetten. Ik fietste net een paar straten verder en toen werkte het wel opeens, denk ik dus een storing in de paal hier dichtbij. Maar regelmatig geen bereik in centrum Amsterdam, omgeving Dam, Kalverstraat, Centraal Station, Nieuwmarkt.

Waardeloos *****netwerk is het, ik snak naar de dag dat mijn abonnement afloopt en ik me bij een echte provider kan aansluiten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-09, 11:59
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

En als je dit aangeeft bij de klantenservice van T-mobile dat hun mast niet goed is? (eventueel korting los peuteren..)
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #3  
Oud 30-09-09, 12:11
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Goeie, ga ik proberen!
  #4  
Oud 30-09-09, 12:16
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

We blijven hollanders he.. haha als er iets te halen valt moet je het doen..

Ben benieuwd wat ze zeggen...
  #5  
Oud 30-09-09, 12:35
welmoed welmoed is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Raar, ik woon ook in het centrum, bij de neiuwmarkt/zeedijk en heb prima bereik binnen, volle 5 streepjes en 3g werkt ook prima. Was gister in de Bijenkorf op de dam en ook prima bereik! Ligt het niet aan je eigen iPhone? Overigens wanneer ik naar de tram loop op centraal of de dam ook geen problemen ondervonden!
  #6  
Oud 30-09-09, 14:00
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt want als ik richting oost fiets heb ik opeens geen enkel probleem. Ik vermoed dat ik dan gewoon dichtbij een rotte mast zit. Ik zit nu in de buurt van het Radisson hotel en Hotel The Grand, nog steeds geen service.
  #7  
Oud 30-09-09, 14:04
welmoed welmoed is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

zit je op de OMHP? ik heb daar straks ook college dus kan het wel even testen voor je hoe mijn bereik daar is, laat ik je het wel weten!
  #8  
Oud 30-09-09, 14:06
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Nee zit zelf niet in de OMHP maar in kantoortje naast Radisson hotel, maar OMHP is idd erg dichtbij! Heel fijn als je me kunt laten weten hoe jij daar zit met bereik.

Bij mij maakt ie nu elke keer verbinding met de mast, dan heb ik 10 seconden 5 streepjes bereik + GPRS (geen 3g), daarna wordt de verbinding verbroken en staat er weer een paar minuten 'Zoeken...' en 'Geen service'.

Heb nu via de instellingen 3G uitgeschakeld en nu doet ie het wel opeens, vol bereik met GPRS en valt niet meer weg.

Kennelijk storing in de 3G-mast hier in de buurt dus.

T-mobile doe hier eens wat aan want ik word er helemaal gek van!! Jullie netwerk is zooo slecht!!!

Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 21:06. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #9  
Oud 30-09-09, 15:06
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antimaterie Bekijk bericht
Nee zit zelf niet in de OMHP maar in kantoortje naast Radisson hotel, maar OMHP is idd erg dichtbij! Heel fijn als je me kunt laten weten hoe jij daar zit met bereik.

Bij mij maakt ie nu elke keer verbinding met de mast, dan heb ik 10 seconden 5 streepjes bereik + GPRS (geen 3g), daarna wordt de verbinding verbroken en staat er weer een paar minuten 'Zoeken...' en 'Geen service'.

Zit ook bij OMHP, maar ondervind nooit problemen... Dus misschien dat je op andere mast zit?
  #10  
Oud 30-09-09, 20:31
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik heb inmiddels wel de hele tijd 5 streepjes in beeld maar kan niet bellen, krijg de hele tijd 'Gesprek mislukt'. Maar als ik 3G uitschakel werkt alles wel.
  #11  
Oud 30-09-09, 21:01
welmoed welmoed is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

hmm nou heb het zelf ook even uitgeprobeerd en toen ik naar de OMHP liep (langs het grand en dus bijna ook langs radisson) was de ontvangst prima, 5 streepjes en ook 3g. Toen ik binnen was viel alles weg en was hij de hele tijd aan het zoeken. Dan na een paar minuten vond hij wat en had ik 2 streepjes maar als ik hem dan weer unlockte viel alles meteen weg... Overigens had mijn nokia (vodafone) wel volle 5 streepjes bereik.... Eenmaal weer buiten had mn iphone ook weer 5 streepjes en 3g bereik.
Heb jij alleen binnen geen bereik of ook buiten niet?
  #12  
Oud 30-09-09, 22:04
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh Bekijk bericht
We blijven hollanders he.. haha als er iets te halen valt moet je het doen..

Ben benieuwd wat ze zeggen...


Dan ken je de duitsers nog niet die kopen niks zonder korting haha
  #13  
Oud 01-10-09, 11:57
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Nog steeds geen bereik, zowel binnen als buiten, in het gebied rond hotel The Grand en Oudemanhuispoort, maar gisteravond ook niet bij de Munt toen ik daar was.

Er staan wel 5 streepjes met 3G maar er is geen internetverbinding en ik kan niet gebeld worden noch zelf bellen. Als ik 3G uitschakel werkt het wel, maar dan heb ik dus alleen GPRS.

Compleet belachelijk dat zoiets kan voorkomen en dan ook nog eens zo lang kan duren in het centrum van Amsterdam.

T-mobile :-( :-(

Overigens hebben vrienden van me met ipHone hier ook geen bereik dus het ligt niet aan mijn toestel.

Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 21:06. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #14  
Oud 01-10-09, 21:30
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Thumbs down

Jongens ik heb het probleem nog steeds... Geen bereik in mn woning en op mn werk, allemaal zelfde gebied (rond The Grand). 3G uitschakelen werkt in de zin dat ik dan weer kan bellen, maar krijg dan alleen hele slechte verbinding die vaak wegvalt en ik wil natuurlijk ook gewoon weer 3G terug! Wat moet ik nu doen? Kan ik zoiets melden bij tmobile denk je?
  #15  
Oud 01-10-09, 21:38
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Zoals ik gister al aangaf, gewoon meldden. Mss is het idd een storing in een mast oid.. maar melden moet je het zeker. Want zo heb je geen volledige iphone. Kijken wat ze zeggen.. Is makkelijk hier te blijven zeggen, maar denk dat KS hier mss beter een antwoord op heeft.. (en anders nogmaals als Kaaskop korting gaan vragen ghehehe)
  #16  
Oud 02-10-09, 10:40
antimaterie antimaterie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Thnx Mootjuh!

Heb met de helpdesk van T-mobile gebeld. De jongen die ik aan de lijn kreeg had wel iets gehoord van een storing in Amsterdam maar zijn collega die er meer over wist was in gesprek... Hij heeft vervolgens op de storingskaart van Amsterdam gekeken maar daar staat het nog niet op. Hij kon me niet verder helpen, behalve dan met te zeggen dat het 30 werkdagen duurt voordat de storingsdienst de melding in behandeling heeft genomen.

Hahahaha wat een bizarre toestand, dit is toch ongelofelijk slecht...?
  #17  
Oud 28-10-09, 19:35
saarbenthem saarbenthem is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Beste Antimaterie,

Ik heb soort gelijke klachten gehad met mijn iPhone 3g. en ik woon midden in Den Haag, ondenkbaar dat je daar geen netwerk zou hebben.
Na veel ergernissen en een aantal gesprekken waar ik helemaal geen bereik bij had heb ik het toestel ter reparatie bij TM gebracht.

Wat bleek... ik had gewoon een rot toestel, een week later een nieuwe ontvangen. Zou er toch over denken om hem na te laten kijken.

Succes!

Gr,
Sarah
  #18  
Oud 29-10-09, 12:27
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

En wat ga je nu doen, klagen, of de storing doorgeven en een case laten aanmaken?
Wat is de postcode daar?
  #19  
Oud 29-10-09, 15:12
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Misschien heb je thuis nog een oude Nokia of leen er eentje van een kennis. Stop daar je T-Mobile simkaart in en test het nog eens. Dat kan verhelderend werken.
Het ligt niet altijd aan T-Mobile.
In Enschede heb ik ook een Iphone 3Gs met 2 Nokia's vergeleken en als op sommige plekken de verbinding bij de Iphone wegviel hadden de Nokia's gewoon nog vol bereik. Let wel, allen op het T-Mobile netwerk.
Mensen wijzen te snel naar T-Mobile.
  #20  
Oud 29-10-09, 16:45
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik zat gisteren, midden in de bos, bij me oom op verjaardags visite.
Alle heren waren hun nieuwe mobieltje aan het showen en aan het opscheppen, ik was het een beetje zat want ze kraakte de iphone ontzettend af en dan nog wel die T-Mobile uhh laten we eens testen heren, heb jij een iphone?? uhhh ja, dus de heren pakte weer vol goede moed hun leuke nieuwe toy uit hun broekzak, bostzak, en keken hoeveel bereik ze hadden 1 streepie maar riepen ze (KPN, Vodafone)en 3g dekking nope dan is die van mij beter heren want ik heb 3 streepie's en heb wel 3g dekking en heb de provider (T-Mobile) ik heb echt ontzettend hard echt kei hard hun uitgelachen.
jullie hadden die gezichten eens moeten zien.

Ook midden op de zeilboot op het ijsselmeer volle bereik dus ik ben nog altijd tevreden over mijn Provider.
Reageren

Labels
netwerk, no service, plat, slecht, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
compensatie voor storing 6 oktober 2010 bij t-mobile? rmsappl Odido (T-Mobile) 1 11-10-10 10:28
Storing T-mobile? SuperDutch Odido (T-Mobile) 25 07-10-08 01:17
T-Mobile storing ? nomad Odido (T-Mobile) 66 20-08-08 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.