//

geen t-mobile ontvangst

geen t-mobile ontvangst discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hee, sinds een tijdje (ik ben bang de FWupdate 3.1..) heb ik na ongeveer 3 kwartier na een Reboot geen ontvangst meer, als ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-09, 19:18
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Unhappy geen t-mobile ontvangst

hee,

sinds een tijdje (ik ben bang de FWupdate 3.1..) heb ik na ongeveer 3 kwartier na een Reboot geen ontvangst meer, als ik mijn iPhone dan weer reboot heb ik weer zo'n 3 kwartier ontvangst en daarna niet meer. Zo gaat het door.

links bovenin staat nog steeds dat ik bereik heb, maar ik kan niet meer bellen of gebeld worden en ook niet meer internetten via 3G.

Ik ben naar de T-Mobile shop geweest, en hier werd gezegd dat het een Software probleem is en dat ik de nieuwe FW opnieuw moest installeren.. zo gezegd, zo gedaan, maar nog steeds geen verbetering.. Bij de T-Mobile shop zeiden ze dat het anders waarschijnlijk een defect in de hardware is. kan dit?

Heeft iemand hetzelfde.. of weet iemand de oplossing?

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App, Ontvangst T-mobile klachten doorgeven RSH Odido (T-Mobile) 0 16-06-10 14:46
Ontvangst T-mobile (flevoland) jonisuger Odido (T-Mobile) 6 19-03-10 20:06
Geen ontvangst meer T-mobile Fritzie Odido (T-Mobile) 6 26-11-09 17:04
Sinds vorige week bijna geen GPRS ontvangst (T-Mobile) sparc Odido (T-Mobile) 4 29-08-08 16:32
Hele slechte ontvangst t-mobile jdj86 Odido (T-Mobile) 0 16-03-08 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:47.