iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile shop of PDA-Shop?? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/44913-t-mobile-shop-pda-shop.html)

Randy_Orton1986 02-10-09 01:37

T-Mobile shop of PDA-Shop??
 
Hallo,

Aankomende Maandag wil ik een Iphone 3GS bestellen met een T-Mobile abbo.
Maar ik hoor en lees heel veel van dat het via de site van T-Mobile het heeeeeeel lang kan duren voordat je je iPhone binnen heb.
Maar nu had ik ook gehoord van PDA-Shop die ook gewoon die iPhones kunnen leveren met T-Mobile abbo.
En het pluspunt is ze kunnen het binnen een dag leveren die iPhone met T-Mobile abbo.
Maar me vraag is hoe zit het dan als me iPhone die ik bij PDA-Shop heb besteld ineens kapot gaat.
Loopt alles kwa behandelingen ook gewoon via T-Mobile zelf (contract etc.)
Want als alles gewoon goed kan gaan wil ik het echt op Maandag bestellen via PDA-Shop want heb echt geen zin om 1 a 2 maanden op een iPhone te wachten.

Ferry

Takenzo 02-10-09 09:32

Zo ver ik weet heb je een jaar lang garantie bij Apple, en daarna een jaar van tmobile. Mogelijk moet je in het eerste jaar dan bij PDA shop zijn voor je garantie. Dit weet ik echter niet zeker. Je krijgt iig wel van iemand garantie dus ik zou zeggen gewoon doen via de snelste weg.

Mysteriousgirl_ 02-10-09 10:10

Eens met takenzo. Ik had zekerweten voor pdashop gekozen als ik wist wat ik nu weet.

Bomans 02-10-09 10:15

Actuele status: tijdelijk uitverkocht

Wachten dus.

Mysteriousgirl_ 02-10-09 10:25

Ze hebben altijd vrij snel weer een nieuwe voorraad. Max een week wachten..

Guest-20230818000136 02-10-09 10:45

Ik heb zelf een 2 maanden gewerkt bij Coolblue (ook PDAshop.nl) en ik kan zeggen dat ze qua bevoorrading best wel snel kunnen zijn. Ik zou alleen niet via internet bestellen maar langsgaan bij de winkels. Ze zullen je wel een verzekering aan willen smeren, maar dat terzijde.

Ze zijn vaak wel goed, leven met je mee en kunnen gelijk je vragen beantwoorden. Geen gezeik met T-mobile verkopers die je een hoger abo aan willen praten, maar gewoon goeie behandeling in mijn weten.

Ik zou em niet weer via T-mobile halen.

welmoed 02-10-09 12:03

ik heb hem zelf vorige week donderdag middag besteld bij pdashop (online) en had hem vrijdag ochtend om 9.00! mijn huisgenootje idem dito afgelopen week! Kortom; online bestellen gaat allemaal goed, je wordt meteen gebeld over de aflevertijd de volgende dag en dan staan ze voor je deur met je nieuwe iphone! doen dus!

Randy_Orton1986 02-10-09 14:13

Ok dan mensen thanx voor jullie berichten, ik ga hem dus zeker weten Maandag bestellen via PDA-Shop mocht ie weer op voorraad zijn.

DeHelpDeskert 02-10-09 14:43

Mijn vriendin is naar de PhoneHouse gelopen bij ons in de buurt. En kon gelijk haar Iphone 3gs meenemen. De aanvraag en levering hebben bij haar dus nog net geen uurtje geduurd.

VonZescao 02-10-09 16:39

Hoe kan het toch dat T-Mobile problemen ondervindt om een voorraad op peil te houden waar andere partijen, zo lijkt het, onbeperkte mogelijkheden hebben wat betreft inkoop?

VonZescao 02-10-09 16:43

Edit: verkeerde topic, my bad

MichelR 02-10-09 16:50

Iemand ervaring met de iphone verzekering van PDAShop?.

Of is dit niet nodig aangezien 1e jaar verzekerd is bij T-Mobile?.

tomtom100 02-10-09 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichelR (Bericht 359827)
Iemand ervaring met de iphone verzekering van PDAShop?.

Of is dit niet nodig aangezien 1e jaar verzekerd is bij T-Mobile?.

Dat laatste lijkt me ronduit onwaarschijnlijk. Je bedoelt zeker de garantie? Verzekeren moet echt apart...

MichelR 02-10-09 17:17

bedoelde inderdaad garantie.. ;-)

colink0 03-10-09 12:26

Ze zijn weer op voorraad! Ik heb meteen de zwarte 3Gs 16gb besteld en als alles volgens plan loopt krijg ik hem dinsdag al binnen :)!!

nebilem 03-10-09 23:30

Ik hoop het voor je.

macron 16-02-10 21:06

Ik heb in oktober 2009 een 3GS 16 GB wit gekocht bij de PDA shop. Bijzonder snelle en professionele afwikkeling. 1 februari ging mijn iPhone stuk met error 23. Opgestuurd naar PDA shop en vandaag bericht dat ik morgen een nieuwe geleverd krijg. Ook nu weer zeer tevreden over vriendelijkheid, professionaliteit en snelheid. Blij dat ik bij PDA shop gekocht heb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.