iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Simkaart meenemen bij afhalen 3GS (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/44989-simkaart-meenemen-afhalen-3gs.html)

fernando3gs 03-10-09 10:45

Simkaart meenemen bij afhalen 3GS
 
Hoi allemaal,
Ik heb een 3GS 32 GB besteld en die is binnen gekomen. Nu moet ik (volgens de T-Mobile winkel) mijn huidige simkaart (Vodafone) meenemen als ik de 3GS kom ophalen. Mijn huidige abonnement loopt nog tot 5 januari dus ik zal niet gelijk mijn T-mobile abonnement laten in gaan. Heeft iemand enig idee waarom ik mijn simkaart van Vodafone moet meenemen?
greetz
Fernando

iKnidreeg 03-10-09 11:13

Niet van toepassing.

Vanx 03-10-09 11:18

iPhone activeren gaat thuis via iTunes, bij T-mobile is hij simlocked dus gaat activeren met een vodafone kaartje gaat sowieso niet.

Sorry Fernando, ik heb geen idee.

zegtuhetmaar 04-10-09 13:04

misschien als je je nummer van vodafone meeneemt naar t-mobile?

Takenzo 04-10-09 17:35

Inderdaad, op je simkaart staat waarschijnlijk een nummer dat ze nodig hebben om het telefoonnummer over te nemen.

fernando3gs 04-10-09 22:32

Nou goed, thx anyway ik ga 'm morgen halen en dan hoor ik 't wel denk ik. Als het gekke dingen zijn dan laat ik het wel weten. Overigens werd me bij het bestellen gezegd dat er een levertijd van 2-5 weken zou zijn en 4 dagen later was die al in de winkel
Thx
Fernando

Mobilae 05-10-09 06:45

Fijn voor jou Fernando maar ik baal steeds meer. Ik heb dezelfde in Leeuwarden besteld op 1 september en nog steeds kunnen ze me niet vertellen wanneer ik deze kan komen ophalen... :confused:

V70ORD5 07-10-09 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mobilae (Bericht 360884)
Fijn voor jou Fernando maar ik baal steeds meer. Ik heb dezelfde in Leeuwarden besteld op 1 september en nog steeds kunnen ze me niet vertellen wanneer ik deze kan komen ophalen... :confused:

Ik heb ook overwogen om naar TM in Lwrd te gaan, maar kreeg een ander aanbod (ING :D)

Mobilae 07-10-09 13:04

:) Gisteren in Utrecht maar eens naar binnen gestapt en ra ra...YES!! Ik heb er eentje.

fernando3gs 07-10-09 22:59

Nog even een update... de SIMkaart moest mee ivm het overnemen van het telefoonnummer van Vodafone door T-Mobile
Enne.... de 3GS werkt prima :), maar ik heb nog wel een vraagje...
Het betreft Bluetooth. Ik kan het aanzetten, maar geen verbinding maken met mijn Sony Ericsson K800i om bijvoorbeeld foto's uit te wisselen. Er zijn ook niet zoveel mogelijkheden op de iPone om iets met BT te doen. Eigenlijk alleen aan- of uitzetten en dan gaat ie op zoek naar andere BT devices, maar vind er geen...
Moet ik nog op een ander knopje drukken of zo?
greetz
Fernando

nutty75 08-10-09 07:31

Bluetooth van de iPhone kan je alleen gebruiken voor bijv. handsfree setjes.. Communicatie tussen twee telefoons om foto's uit te wisselen is voor zover ik weet niet mogelijk. (zijn wel proggies na jailbreak die het e.e.a. meer mogelijk maken geloof ik, ff zoeken op forum)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.