//

Belstatus klopt nog steeds niet??!

Belstatus klopt nog steeds niet??! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ineens alles bij belstatus op nul ??? Op site t mobe wel gewoon 135 minuten ??...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-12-09, 09:38
silwit silwit is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: IJlst
Berichten: 38
Standaard

Nu ineens alles bij belstatus op nul ??? Op site t mobe wel gewoon 135 minuten ??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-12-09, 10:13
kap kap is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Bij mij staat de belstatus ook op nul! Het blijft tobben.
  #43  
Oud 08-12-09, 12:26
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Ik heb zojuist een mail verzonden naar de makers van Belstatus.
Schijnbaar heeft T-Mobile iets aangepast op hun site waardoor de app geen verbinding meer maakt.

Ze hebben een nieuwe versie ter goedkeuring naar Apple verzonden, verschijnt binnenkort als gratis update in de AppStore.

Harm
  #44  
Oud 09-12-09, 00:13
lotusdiver lotusdiver is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 35
Standaard

Ook bij mij staat alles op nul. Ben ergens blij dat jullie het ook hebben, was al bang dat iemand mijn foon gekraakt had.
  #45  
Oud 09-12-09, 22:01
ruudvangent ruudvangent is offline
• iOS 3.1.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Bij mij het zelfde gisteren nog 270 belminuten en 434 sms gisterenmiddag alles op nul vandaag gebeld en het zou vandaag goed komen maar nog steeds niets. vorige maand ook al gezeur Misschien wordt het tijd om de handen ineen te slaan en een consumenten programma inschakelen.

groet, Ruud
  #46  
Oud 09-12-09, 22:05
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Afwachten op die update dan maar , hoop dat ie vlug komt want steeds bij T-Mobile inloggen heb ik geen mogelijkheid voor .
  #47  
Oud 10-12-09, 11:10
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Het is de laatste tijd wel veel problemen met Belstatus. Want Belbundel doet het wel normaal bij mij, maar ben geen fan van die app.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #48  
Oud 10-12-09, 13:49
murky123 murky123 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 29
Standaard

is het uberhaupt mogelijk om op een goede manier up to date te blijven met je belstatus?
ik ben ook net 10 dagen lid van de t-mobile club, heb nog geen factuur mogen ontvangen.
overal lees ik problemen en vaagheden mbt de belstatus. zijn er al mensen die antwoorden heeft gekregen van t-mobile?
hoeveel minuten verbruik zou t-mobile zo onterecht kunnen factureren voor deze onduidelijkheden?

een paar regels snap ik ook niet op de site van t-mobile :

Wanneer je binnen je maandbedrag bent gebleven, wordt eerst je resterende beltegoed uit de vorige maand(en) opgemaakt voordat je nieuwe beltegoed wordt aangesproken. Het verrekenen van je oude beltegoed vindt achteraf plaats. Hierdoor kan het voorkomen dat je belstatus van het door jou verbruikte tegoed niet juist wordt weergegeven. Op je (online)factuur kun je de juiste bedragen vinden van je nog resterende beltegoed uit de vorige maand(en) en je nieuwe tegoed op de bundelinformatiebalk.

is er een goede applicatie die het netjes kan bij houden..?
hoe houden jullie heb bij? je gebelde minuten en je verstuurde smsjes?
in de iphone : instellingen/algemeen/gebruik staat ook de gesprekstijd. dit is toch het totaal, dus wat je zelf belt en als jij gebeld word?
  #49  
Oud 10-12-09, 14:28
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Was altijd al prepaid bij ben en toen Ben T-Mobile werd,heb ik gelijk een abbo genomen bij T-Mobile ik heb hier toen veel problemen gehad dat mijn belmin en smsjes uit mijn bundel werden verrekend en nog meer drama elke maand dikke 200 euro rekening, gelukkig mocht ik 4 jaar geleden mijn abbo afzeggen en heb dat toen ook met spoed gedaan heb toen gezworen om nooit meer terug te keren naar T-Mobile.Heb gelijk een abbo met de HTC S710 bij KPN genomen en later de HTC Tynth 2, tot begin dit jaar, want de 3GS vondt ik wel erg mooi en cool eruit zien en zal al mijn wensen vervullen maar die T-Mobile daar heb ik eens flink overnaar moesten denken. ik heb toch de gok gewaagd en ben gelijk de 26ste juni naar de belcomany gestapt en heb tot nu toe helemaal geen spijt dat ik het gedaan heb, over de Iphone geen kwaad woord super de super ding en ben eigenlijk haast niet meer aan me werk (vindt me baas niet echt super geweldig maar we werken er aan ) en de ontvangst van T-Mobile is toch echter bij mij hier in de veluwe toch beter dan KPN of Vodafone die me moeder heeft.

Over de belstatus die bekijk ik nu echt super veel maar ik zie geen onduidelijk heden die aanduiden dat ze belmin en sms te goed terug houden. ik heb dan de I-150 abbo en ben elke maand wat mijn telling is 80 a 90 bel en sms tegoed kwijt ook T-Mobile komt hier mee dus ik betaal gewoon elke maand 30 euro, toch ben ik nog heel voorzichtig kwa T-Mobile zelf misschien komt dit wel door het verleden maar goed ik betaal dan ook altijd nog met acceptgiro en wil eerst me rekening zien voor dat ik uberhoud wilt betalen
Zelf houd ik het dus bij, bij de belstatus app op me Iphone maar ook zekers zelf met een kladblokje klink misschien gek en raar maar het werkt wel. ook op de website kijk ik ook zeer nauwkeurig en deze klopt nog altijd met mijn berekingen en met de berekeningen van de website.
  #50  
Oud 11-12-09, 13:20
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Ik heb sins gisteren een raar situatie. mijn belstatus app zegt geen internet verbinding. hoe kan dit heb gewoon internet. 1 van mijn t-mobile contract en mijn home Wi-Fi.
  #51  
Oud 12-12-09, 08:12
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

update beschikbaar in appstore, functioneert weer 100% (behalve de 2 dgn vertraging dan, maar dat ligt aan T-Mobile)
  #52  
Oud 12-12-09, 11:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
update beschikbaar in appstore, functioneert weer 100% (behalve de 2 dgn vertraging dan, maar dat ligt aan T-Mobile)
Confirmed.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #53  
Oud 12-12-09, 13:18
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

gaan we het maar weer proberen , die 2 dagen achterstand kan ik mee leven .
  #54  
Oud 14-12-09, 15:42
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ik heb anders na de update nog steeds 600 smsjes, gek genoeg staat dit ook zo op de site van T-Mobile. Ik heb een i150 abonnement dus is volgens mij 300 het maximum.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #55  
Oud 14-12-09, 15:59
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

geen storing geweest of iets? waardoor dat komt?
  #56  
Oud 15-12-09, 13:14
triskele10 triskele10 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalten
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 Bekijk bericht
Ik heb anders na de update nog steeds 600 smsjes, gek genoeg staat dit ook zo op de site van T-Mobile. Ik heb een i150 abonnement dus is volgens mij 300 het maximum.
Ik heb ook 600 smsjes
  #57  
Oud 15-01-10, 17:26
Gabriel Antonyo Gabriel Antonyo is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 73
Standaard

doet belstatus het bij jullie?
ik zie alleen mijn overige kosten
mijn smsjes en belminuten zie ik niet
wel zie ik de overige dagen
  #58  
Oud 17-01-10, 15:15
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Bij mij staat mijn belstatus ook nog steeds op 1 januari, terwijl het nu alweer de 17e is....Gebeld naar T-Mobile maar ik moest het accepteren, ze zijn ermee bezig. (zeiden ze 4 maanden geleden ook al)
  #59  
Oud 17-01-10, 15:49
Gabriel Antonyo Gabriel Antonyo is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 73
Standaard

vage shit man, tmobile sucks als mijn abbo voorbij is stap ik over.;
heb nu alleen sown aantrekkelijk abbo van 1000 belminuten 400smsjes en internet voor 30 euro als ik ergens anders eenn vind ben ik gelijk weg
  #60  
Oud 17-01-10, 16:59
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Vodafone heeft ook een hele tijd een slechte belstatus tool gehad, gelukkig gaat het daar nu wel goed de laatste paar maanden met directe verwerking.

Het is wel irritant als het niet up-to-date is, maar zelf vind ik het geen grote ramp, kan zelf ook wel beetje inschatten hoeveel ik al gebeld heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Youtube werkt nog steeds niet na PCAY RamonPouw iPhone algemeen 43 18-07-10 14:35
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks fletchify Wi-Fi 3 12-02-10 19:15
Belstatus+SMSstatus klopt niet! tobyzitz Odido (T-Mobile) 26 10-02-09 20:50
iphone werkt nog steeds niet wmaxim iPhone algemeen 2 18-08-08 19:28
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 wmaxim iPhone algemeen 7 16-08-08 13:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.