iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen internetverbinding via Iphone zonder Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/45355-geen-internetverbinding-via-iphone-zonder-wifi.html)

spljunkee 08-10-09 20:09

Geen internetverbinding via Iphone zonder Wi-Fi
 
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Iphone 16gb 3Gs en ben een beetje aan het uitvinden hoe alles werkt.Op zich een heel mooi toestel en tot nu toe tevreden.Heb alleen een antwoord nodig omtrent het op verbinden van internet via de iphone.
Ik kan wel via mijn Wi-Fi verbinding krijgen en dan werkt alles goed maar zodra ik deze uitschakelt dan kan ik geen verbinding krijgen.
Wat kan hier aan de hand zijn???
Ik heb een T-Mobile I300 abonnement (wat vandaag ook is ingegaan) dus dat moet dan toch goed zijn om onbeperkt verbinding te krijgen ook al heb ik mijn Wi-Fi niet aanstaan,toch??

Hoop dat iemand mij kan helpen :confused:.

Mvg,Danny :)

ButcherJF 08-10-09 21:04

Heb je ook een nieuwe sim gekregen? Oude sims geven nog wel eens problemen. Daarnaast kan het even duren voordat je abonnement volledig actief is. Wacht even af hoe het morgen gaat. Werkt het dan nog niet, dan even bellen met TM.

spljunkee 08-10-09 21:16

Hartstikke bedankt voor je snelle reaktie.
Ik heb gewoon mijn oude simkaart erin zitten en moet misschien wel ff afwachten wat hij morgen doet.

spljunkee 10-10-09 08:46

Nou het is nu 2 dagen geleden dat ik mijn iPhone hebt gehaald maar kan nog steeds geen verbinding maken met internet want hij geeft nog steeds dit bericht:"MOBIELE DATANETWERK ACTIVEREN NIET MOGELIJK - U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice",dus gaan we maar eens ff bellen naar TM.
Mijn i300 abonnement is sinds 08-10-2009 ingegaan........:confused::confused::confused:.

Gr,Danny.

red_2003 10-10-09 09:49

Heb je de internet instellingen er instaan. kijk onder instellingen, telefoon, data

spljunkee 10-10-09 09:53

@ Red_2003:Moet ik ff nakijken maar hoe komt het dan dat als ik Wi-Fi aanzet dat hij het dan wel doet??

red_2003 10-10-09 10:03

Hallo Danny, het verschil tussen Wi-Fi en jou internet is dat Wi-Fi de signalen ontvangt en met behulp van safari zet je die signalen om naar een internetpagina. Het instellen op de telefoon voor internet is ervoor om je signaal binnen te krijgen en dan via safari naar een internetpagina te gaan.
En Wi-Fi doet het ook alleen maar als je in de buurt bent van een zgn hotspot (een Wi-Fi station of een draadloze lan)

spljunkee 10-10-09 10:43

He Red,ik heb net ff contact gezocht met TM en die gaven aan dat het best kan zijn omdat ik met een oude Orange simkaart heb.Mijn abonnement staat gewoon goed en is meteen ingegaan.Ik ga wel ff naar TM en mogen die het voor me oplossen.
Alvast bedankt voor je reaktie :)

Gr,Danny.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.