//

T-mobile abbo nemen?

T-mobile abbo nemen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede-Iphone gebruikers, Ik heb een vraagje; mn vodafone abonnement loopt bijna af en vroeg me af wat ik nu het "beste" kan doen. Verlengen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-09, 23:20
bartvdhoven bartvdhoven is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard T-mobile abbo nemen?

Hallo mede-Iphone gebruikers,

Ik heb een vraagje; mn vodafone abonnement loopt bijna af en vroeg me af wat ik nu het "beste" kan doen. Verlengen daar? of simonly bij T-mobile nemen? ben ik wel meteen van dat gejailbreak af of niet? klopt het dat ik wanneer ik een T-mobile sim heb, ik gewoon de normale updates weer kan doen? Hoor graag van jullie...

gr. Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-09, 23:44
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

maakt niet uit wat voor simkaart het is als ie unlocked is.
Wat bedoel je onder normale updates?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 09-10-09, 11:28
bartvdhoven bartvdhoven is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

ik bedoel gewoon updaten via Itunes.... nu is er namelijk weer een update beschikbaar, maar moet ik weer wachtenop die jailbreak snap je? Is dit over wanneer ik een obonnement bij T-mobile heb?
  #4  
Oud 09-10-09, 12:04
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

de update's die via Itunes verlopen zal ik je op dit moment aanraden om het NIET te doen ivm je jailbrake en je unlock,omdat jij vodafone gebruikt.
als je toch wilt unlocken moet je een vriend of vriendin zien te vinden die een T-Mobile abbo heeft (voor verdere info kijk ff op de tropic van Legale unlock via T-Mobile) gaat dit niet op dan kan ik je helaas niet verder helpen, met wat je eigenlijk het beste kan doen, daarvoor zijn er misschien andere die je daarmee willen helpen.(want mijn kennis is erg slecht op dit gebied)

Laatst gewijzigd door Iphone3Gs; 09-10-09 om 12:11. Reden: Sorry behalve als je dus een andere abbo hebt van een andere provider moet je natuurlijk nooit de firmware 3.1 downloaden
  #5  
Oud 09-10-09, 12:18
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard

Om je vraag te beantwoorden; ja als je een t-mobile sim hebt kan je de normale updates van apple draaien en hoef je dus niet te jailbreaken. Ik weet niet zeker of je echt ELKE sim kan gebruiken, vraag dat even na in een tmobile sjop.
  #6  
Oud 09-10-09, 12:26
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Misschien ook nog een punt van overweging:
Heb je wel ervaring met ontvangst van T-mobile? Dit kan sterk verschillen met de ontvangst van vodafone. Ik heb iig de ervaring dat Vodafone vaker en beter bereik heeft dan T-mobile, tenminste op de plekken waar ik meestal ben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T mobile bereik Barneveld.. simlock vrij nemen? Marlous26 Odido (T-Mobile) 9 09-09-10 17:48
t-mobile abbo opsparen stylo Odido (T-Mobile) 5 11-10-09 23:08
T mobile abbo vraag Woutair Odido (T-Mobile) 3 24-08-09 01:12
T-mobile abbo halen? MrKaoZ Koopinformatie Nederland 2 06-06-09 16:23
Ik wil weg bij T-mobile wat kan ik het beste nemen daaf Odido (T-Mobile) 6 15-12-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.