//

t-mobile abbo opsparen

t-mobile abbo opsparen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iphone 3gs sinds begin aug. bevalt me prima. alleen heb ik nog een vraagje. Ik heb nu een i-150 abbo en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-09, 19:04
stylo stylo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard t-mobile abbo opsparen

Hoi, ik heb een iphone 3gs sinds begin aug. bevalt me prima. alleen heb ik nog een vraagje. Ik heb nu een i-150 abbo en als ik deze maand helemaal niet bel heb ik volgende maand weer 300. Dat is fijn. Maar wat gebeurd er als mijn abbo afloopt, ben ik dan alles kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-09, 19:17
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stylo Bekijk bericht
Hoi, ik heb een iphone 3gs sinds begin aug. bevalt me prima. alleen heb ik nog een vraagje. Ik heb nu een i-150 abbo en als ik deze maand helemaal niet bel heb ik volgende maand weer 300. Dat is fijn. Maar wat gebeurd er als mijn abbo afloopt, ben ik dan alles kwijt?
Dit klopt, wel fijn ja Maar goed, of je dan alles kwijt bent moet je je pas zorgen over maken in 2011, dan loopt je abonnement pas af. En tja, in de tussentijd kan veel veranderen.
  #3  
Oud 10-10-09, 19:59
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Dit klopt, wel fijn ja Maar goed, of je dan alles kwijt bent moet je je pas zorgen over maken in 2011, dan loopt je abonnement pas af. En tja, in de tussentijd kan veel veranderen.
Niet echt antwoord op de vraag. Om de vraag te beantwoorden; als je abo afloopt, ben je eventuele opsparingen kwijt ja, wat opzich wel logisch is want je contract is dan afgelopen.
  #4  
Oud 10-10-09, 20:15
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Niet echt antwoord op de vraag. Om de vraag te beantwoorden; als je abo afloopt, ben je eventuele opsparingen kwijt ja, wat opzich wel logisch is want je contract is dan afgelopen.
Kan, maar in de tussentijd kan dat veranderen zodat je tegoed nog gewoon op je SIM kaart geld.
  #5  
Oud 10-10-09, 20:48
eggie eggie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stylo Bekijk bericht
Hoi, ik heb een iphone 3gs sinds begin aug. bevalt me prima. alleen heb ik nog een vraagje. Ik heb nu een i-150 abbo en als ik deze maand helemaal niet bel heb ik volgende maand weer 300. Dat is fijn. Maar wat gebeurd er als mijn abbo afloopt, ben ik dan alles kwijt?
je kan zowiezo niet meer dan 300 belminuten opsparen. als je de tweede maand weer niks belt heb je de derde maand weer 300 minuten
  #6  
Oud 11-10-09, 23:08
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eggie Bekijk bericht
je kan zowiezo niet meer dan 300 belminuten opsparen. als je de tweede maand weer niks belt heb je de derde maand weer 300 minuten
Zo had ik het idd ook begrepen.
__________________
Wachten op de 5.....
Reageren

Labels
belminuten, opsparen, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile abbo niet verlengen blablaman Odido (T-Mobile) 2 23-08-10 20:02
T-mobile abbo nemen? bartvdhoven Odido (T-Mobile) 5 09-10-09 12:26
T mobile abbo vraag Woutair Odido (T-Mobile) 3 24-08-09 01:12
T-mobile abbo halen? MrKaoZ Koopinformatie Nederland 2 06-06-09 16:23
T-Mobile abbo met Touch HD Mardini Odido (T-Mobile) 5 04-04-09 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.