//

Afronding bellen naar 1 minuut

Afronding bellen naar 1 minuut discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het valt me op dat ik de laatste tijd steeds meer minuten lijkt te verbruiken, terwijl ik niet aanzienlijk meer bel. Net de voorwaarden van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-09, 12:41
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard Afronding bellen naar 1 minuut

Het valt me op dat ik de laatste tijd steeds meer minuten lijkt te verbruiken, terwijl ik niet aanzienlijk meer bel. Net de voorwaarden van het iPhone abonnement van de site van T-Mobile gehaald en daar staat letterlijk: "Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut."

Heeft iemand de pdf van de voorwaarden nog welke vorig jaar gelden? Stond deze zin er toen ook al?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-09, 12:53
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik weet niet of dit toen ook al was maar het lijkt me wel. Vroeger (en dan praat ik over een paar jaar terug, maar nu geldt het ook nog bij sommige providers) had je vaak te maken met een starttarief. Dan had je bijvoorbeeld met prepaid 20 cent per minuut en starttarief van 10 cent. Bij abonnementen met een belbundel wordt naar mijn weten al heel lang een minuut afgeschreven om te compenseren voor het starttarief. Toen ik nog bij Telfort zat gebeurde dat ook altijd.

Des te meer reden om een voicemail in te spreken als je die krijgt, nu heb je er tenslotte toch al voor betaald.
  #3  
Oud 15-10-09, 16:04
Harad Harad is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Zover ik me het goed heriner, betaal je inderdaad altijd eerst een volle minuut.
Ben al 3 jaar t-mobile klant...
  #4  
Oud 15-10-09, 19:00
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Dit is al jaren zo bij alle providers

In een donker verleden belde ik ooit bij KPN of Vodafone echt per seconde. Die bundel kreeg ik nooit op
__________________

  #5  
Oud 20-10-09, 20:07
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Same for Orange, maar bij tmobile betaal je helaas de eerste minuut als starttarief..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesprek wordt na halve minuut verbroken 1-2tje iPhone algemeen 3 26-05-11 09:14
iphone 4 valt na 1 minuut bellen uit pateto iPhone algemeen 6 27-12-10 14:53
Minuten afronding stemtegen! woestewillem Overige providers Nederland 26 27-11-10 00:30
Verbinding na ca. 1 minuut verbroken BobNL iPhone algemeen 3 29-04-08 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.