//

internet snelheid

internet snelheid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) oke ik heb 2 korte vraagjes hoe snel is het internet met web n walk bij t-mobile met flex 150? ik kom niet boven de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-09, 18:11
koosie koosie is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard internet snelheid

oke ik heb 2 korte vraagjes
hoe snel is het internet met web n walk bij t-mobile met flex 150? ik kom niet boven de 30 kb per sec. en als ik 3 g wil aanzetten. en hij staat op aan (via instellingen algemeen en netwerk), komt er geen 3g icoontje in de bovenbalk alleen een blauw balletje. wat doe ik verkeerd?
ik hoor graag wat van jullie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-09, 18:47
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Wat je verkeerd doet is via tmobile 3g te willen gebruiken. Lol

Onder gekheid. Hun 3D dekking is niet optimaal. Dus het zal wel zo zijn dat je buiten de3g dekking zit. Zoals meerdere
  #3  
Oud 20-10-09, 20:13
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Waarschijnlijk heb je een relax 150, want een flex 150 moet nog worden uitgevonden.
Met een normale relax 150 zonder internet bundel heb je dezelfde snelheid als een iphone contract (2mbit/s), maar dit zal niet het geval zijn, aangezien tmobile (ga ik vanuit) geen iphone's verkoopt zonder losse internetbundel. Deze is maximaal 384kb/s.
Als je alleen een rondje ziet is je dekking gewoon ruk en zit je op gprs, maximaal 64kbit/s.
Heb je hier echt last van, stuur dan een goed geargumenteerde brief en zie wat dat tewege brengt.

@blackherrie
Niemands 3G dekking is optimaal, heb jij goed en realistisch vergelijkingsmateriaal?
Of is het zo dat de tevreden klanten nooit van zich laten horen?
iPhone bij T-Mobile snelste mobiele internet | B R I G H T
Er wordt ook nog eens keihard aan gewerkt.

Laatst gewijzigd door Scoes; 20-10-09 om 20:15.
  #4  
Oud 25-10-09, 12:55
Kevin2432's schermafbeelding
Kevin2432 Kevin2432 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Almelo
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar Kevin2432
Standaard

Ik heb zelf een Iphone 8GB Abbonement Van flex 150, ik heb geen problemen met internet, internet is altijd oke bij mij... maar het is ook maar net wat je verwacht van Telefoon-Internet he.. je kunt natuurlijk niet verwachten dat internet supersnel is. want het blijft natuurlijk een telefoon. En je kunt als je thuisbent altijd je iphone verbinding laten maken met je Router, dan heb je echt best snel internet hoor...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
internet snelheid mogelijkheden Mickeymii iPhone algemeen 0 11-01-11 22:41
Hi (KPN) internet snelheid soCool KPN 11 05-01-11 22:30
Snelheid internet? haagsegoof Odido (T-Mobile) 3 21-07-09 13:01
[T-Mobile] Verdubbel je Internet snelheid KitchenPilot Odido (T-Mobile) 48 14-01-08 17:27
snelheid internet lhy Overige providers Nederland 1 06-12-07 17:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.