//

iphone ontvangen en niet besteld

iphone ontvangen en niet besteld discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jvp Nou jongens, mijn vriendin heeft de phone terug gestuurd, natuurlijk toen ik op mijn werk zat en haar niet kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-11-09, 11:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvp Bekijk bericht
Nou jongens, mijn vriendin heeft de phone terug gestuurd, natuurlijk toen ik op mijn werk zat en haar niet kon tegen houden.
Ze is wat dat betreft veel te eerlijk.
Zelf kosten gemaakt en nu hopen dat ze dat weer terug krijgt.

Als ik het goed begrijp is ons Karma nu ieder geval schoon en dat van Tmobile niet

Ik had het nog wel even willen volhouden en kijken hoe het zou lopen.....
Hulde aan je vriendin -en dat meen ik.
Er is wat mij betreft een hemelsbreed verschil tussen 'veel te eerlijk' en 'eerlijk in 99% van de gevallen'. Ik snap de verleiding, zou dat ook hebben, en daarom de complimenten voor je vriendin.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-11-09, 09:45
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob S. Bekijk bericht
Ik studeer rechten en kan je met zekerheid zeggen dat T-Mobile geen poot had om op te staan. Ik ben net zoals jou in 99% van de gevallen een eerlijke jongen, maar deze telefoon had ik netjes gehouden.
Nou, ik weet niet waar je het precies op basseert, maar heb het inmiddels aan 2 advocaten voorgelegd, en die zeiden allebei dat T-mobile volledig in hun recht stond en dat ik geen poot had om op te staan.
Nog even de schoolbanken in jij dus


Blijf erbij dat telecom bedrijven de grootste boeven zijn die er zijn, en pikken van de slechten en rijken vind ik ethisch verantwoord
Zie me maar als een soort Robin Hood
  #23  
Oud 18-11-09, 09:12
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

nog even een kleine update
tel is inmiddels terug maar daarna niks meer vernomen van T-mobile
Vriendin gister maar eens gebeld
'jahoor mevr we hebben de telefoon ontvangen hoor'
mijn vriendin ; 'ja en nu'
medewerkster :'' hoe bedoelt u en nu?'
nou de kosten die ik heb gemaakt en de maand abbonnementsgeld bijv.
o nou daar kan ik niks van terug vinden.
Daarna een nieuw nr gebeld en 20 minuten in de wacht te hebben gestaan.
Daar wisten ze idd wel vanaf alleen konden ze niet zien wanneer het in orde gemaakt zou worden. Ook kreeg ze alleen abbonnements geld voor het bellen terug, niet voor de smsjes en internetbundel, dus ipv 70 euro maar 45
wat een lijers he

Ze was natuurlijk helemaal over de zeik maarja, moest me erg inhouden om niet te zeggen zie je nou.....
  #24  
Oud 18-11-09, 11:29
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ja ok maar aan de andere kant heeft ze dus ook gewoon gebruik gemaakt van de telefoon. Dan is het logisch dat je dan moet terug betalen toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? Silver-Apple iPhone algemeen 9 05-11-10 12:23
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! kao iPhone algemeen 0 24-03-10 12:33
hotmail ontvangen op iphone lukt niet meer rmondie iPhone algemeen 18 08-02-10 11:24
Email ontvangen op Iphone via HCCnet werkt niet Baileys iPhone algemeen 11 06-12-09 14:56
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet acxcis iPhone algemeen 8 10-11-09 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.