iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Ontbinden, maar wil de iPhone houden. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/46659-ontbinden-maar-wil-de-iphone-houden.html)

rimave 23-10-09 21:37

Ontbinden, maar wil de iPhone houden.
 
Ik heb sinds juni 2009 een iPhone abbo bij T-Mobile. Thuis heb ik geen 3G en vallen gesprekken regelmatig weg. Ik heb dus contact gezocht met T-Mobile. Ze geven toe dat het bereik slecht is en dat ik inderdaad geen 3G bereik heb. Ik mag daarom mijn contract ontbinden. Ik kan kiezen voor 3 maanden 50% korting of ontbinden en de iPhone terug.

Maar de iPhone bevalt prima. Het is de beste telefoon die ik ooit gehad heb en ik heb niet de behoefte hem in te leveren. Ik heb T-Mobile al voorstellen gedaan om desnoods mijn contract na 1 jaar te ontbinden, dus in juni 2010 en dan wel de iPhone behouden, maar ze willen er niet aan.

Ik ben nu al dagen op zoek naar een ander abbo bij KPN, Hi of Telfort, want ik weet uit ervaring dat die wel goed bereik hebben bij mij thuis, maar ik vind geen telefoon die voldoet. Bovendien heb ik ook geen 300-400 euro over voor een losse iPhone + sim only abbo. Iemand nog tips?

Een collega van mij had zijn iPhone 1 jaar en had ook geen dekking thuis. Hij mocht wel ontbinden met behoud van iPhone. Ook aan dat argument geeft T-Mobile geen gehoor. Wat nu?

aaldriks 23-10-09 23:39

ik denk dat je vrij weinig kans maakt. je abbonoment is in combinatie met je telefoon een soort van lening. (je krijgt ook geen tel+abbo indien BKR negatief) maar wie weet, de aanhouder wint! (wat nou als de iphone beschadigt is? misschien leuk om onder vervallen garantie uit te komen ;))

rimave 23-10-09 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aaldriks (Bericht 373397)
ik denk dat je vrij weinig kans maakt. je abbonoment is in combinatie met je telefoon een soort van lening. (je krijgt ook geen tel+abbo indien BKR negatief) maar wie weet, de aanhouder wint! (wat nou als de iphone beschadigt is? misschien leuk om onder vervallen garantie uit te komen ;))

Toevallig is dat ook nog zo. Hij geeft een klein deukje, dus T-Mobile zal hem weer moeten oplappen willen ze er uberhaupt iets mee kunnen.

XIII 24-10-09 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rimave (Bericht 373352)
Een collega van mij had zijn iPhone 1 jaar en had ook geen dekking thuis. Hij mocht wel ontbinden met behoud van iPhone. Ook aan dat argument geeft T-Mobile geen gehoor. Wat nu?

Hoe heeft hij dat dan voor elkaar gekregen?

Eind dit jaar heb ik waarschijnlijk dezelfde situatie als jij.

Ik krijg vanaf nu drie maanden 50% korting en mag rond de jaarwisseling ontbinden als het 3G bereik dan niet beter is (en ik verwacht geen verbetering; dat moeten ze op heel veel plekken waar ik kom masten bij plaatsen in enkele maanden tijd).

Ben benieuwd wat je voor elkaar krijgt en hoe. Keep us posted!

Scoes 24-10-09 16:43

Geen kans, sorry..

Kevin2432 25-10-09 11:52

Nee, eig gezegd denk ik niet dat T-mobile een deal gaat maken, T-Mobile wil jou gewoon als abbonee houden... daar komt het op neer.... en ze gaan geen deals maken zodat jij je iphone mag houden denk ik..;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.