//

Ip Adres 3G netwerk anders?

Ip Adres 3G netwerk anders? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een vraag wat betreft het Ip adres. Als ik mijn Iphone aansluit op mijn laptop en hierop zou gaan internetten via het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-09, 12:45
Michaelworners Michaelworners is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Ip Adres 3G netwerk anders?

Goedendag,

Ik heb een vraag wat betreft het Ip adres.
Als ik mijn Iphone aansluit op mijn laptop en hierop zou gaan internetten via het 3G netwerk van T-Mobile. Hoe zit het dan met het Ip adres? Heb ik dan een ander Ip adres omdat ik verbinding maak met het 3G netwerk en niet met mijn normale ip adres? of heb ik dan het zelfde ip adres als de andere computers in mijn huis? ik zit immers op een ander netwerk.
(ik vraag dit ivm met een online onschuldig spelletje waarbij je maar vanaf 1 ip adres gespeeld kan worden, het zou dus mooi zijn als ik dmv mijn iphone een 2 netwerk heb als het waren)

Alvast bedankt

Michael
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-09, 12:52
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Voor de "buitenwereld" (dus jouw online spelletje) heb je dan inderdaad een ander IP adres, namelijk eentje uit de IP range van je provider voor het mobiele internetten.

Je laptop zelf kan fysiek wel een heel ander adres hebben, afhankelijk van het programma dat je gebruikt om via je iPhone te internetten, maar in dit geval (je online game) is dat niet van belang lijkt me.

[Edit]

Ik neem trouwens aan dat je met "waarbij je maar vanaf 1 ip adres gespeeld kan worden" eigenlijk precies het omgekeerde bedoelde; dat je het spelletje maar één keer tegelijk mag spelen vanaf hetzelfde IP adres? Als je het spel namelijk maar vanaf één adres mag spelen heeft het juist weinig zin je IP te veranderen lijkt me.

Laatst gewijzigd door ℜuben; 07-11-09 om 12:54.
  #3  
Oud 07-11-09, 13:16
Michaelworners Michaelworners is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Oke top! bedankt voor je snelle antwoord
Reageren

Labels
3g netwerk, ip adress, netwerk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
even heel iets anders smittepit Archief 1 03-01-11 20:15
SDK 3.1.3 anders dan anders? Hamertej Ontwikkelen voor iOS 3 04-02-10 16:59
IP adres iPhone conflict in Wi-Fi netwerk jaybee Wi-Fi 4 26-12-08 14:19
voicemail...maar dan anders Duggel Jailbreak apps en thema's 3 20-12-08 01:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.