//

Van Hi naar T-Mobile

Van Hi naar T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Sony Ericsson Xperia X1 is vandaag kapot gegaan ik had deze telefoon samen met een Hi abonnement die nog 3,5 maand loopt. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-09, 22:25
RoyR RoyR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard Van Hi naar T-Mobile

Hallo,

Mijn Sony Ericsson Xperia X1 is vandaag kapot gegaan ik had deze telefoon samen met een Hi abonnement die nog 3,5 maand loopt. Ik zou graag een Iphone willen aanschaffen mijn vraag was ik zit nu zonder telefoon zou ik nu naar een T-mobile shop kunnen gaan en vragen of ik al een abonnement af kan sluiten die op 3 maart in gaat en me Iphone al mee kan krijgen? En die simlock vrij laten maken (of zelf doen ik weet niet of dat makelijk is om te doen) zo dat ik mijn Hi abo tot 3 maart in de Iphone kan gebruiken.

Daag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-09, 13:04
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoyR Bekijk bericht
Hallo,

Mijn Sony Ericsson Xperia X1 is vandaag kapot gegaan ik had deze telefoon samen met een Hi abonnement die nog 3,5 maand loopt. Ik zou graag een Iphone willen aanschaffen mijn vraag was ik zit nu zonder telefoon zou ik nu naar een T-mobile shop kunnen gaan en vragen of ik al een abonnement af kan sluiten die op 3 maart in gaat en me Iphone al mee kan krijgen? En die simlock vrij laten maken (of zelf doen ik weet niet of dat makelijk is om te doen) zo dat ik mijn Hi abo tot 3 maart in de Iphone kan gebruiken.

Daag!
ik heb bij t-mobile mijn toestel wel al eerder kunnen krijgen voordat het abbo inging (3maanden) maar ze kunnen hem niet voor je unlocken, dus dan moet je maar unlocken via redsnow of iets dergelijks. (heb ik tenminste gedaan) en als je abbo bij tdebiel ingaat dan kan je je toestel gewoon ff herstellen en dan is de garantie weer terug
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade? DutchVince Odido (T-Mobile) 5 10-10-10 07:58
zelf sim knippen van HI naar t-mobile???? bennybreda Odido (T-Mobile) 39 12-08-10 16:22
Van Mobistar naar Mobile Vikings? corneeltje Orange 13 04-07-10 23:20
Happen naar verkooppraatjes van T-Mobile? Richard.v.Naam Koopinformatie Nederland 11 14-04-10 12:48
Problemen met overstappen van orage naar t-mobile Sehash Odido (T-Mobile) 2 22-08-08 08:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.