//

gesprek mislukt (T-Mobile)

gesprek mislukt (T-Mobile) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee weken heb ik last van mislukte gesprekken op mijn 3GS (jaillbreak) Na heel veel contact met de helpdesk van T-Mobile is mij geadviseerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-09, 21:54
wheely wheely is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 30
Thumbs down gesprek mislukt (T-Mobile)

Sinds twee weken heb ik last van mislukte gesprekken op mijn 3GS (jaillbreak)

Na heel veel contact met de helpdesk van T-Mobile is mij geadviseerd om 3G uit te zetten, en.... het wegvallen van gesprekken (Gesprek mislukt) is weg.
Bellen is het belangrijkste, ik moest met 3G aan mensen wel 3 keer terug bellen om het gesprek af te maken. Ben nu in afwachting tot T-Mobile dit probleem oplost en mij een passend voorstel doet, aangezien ik betaal voor 3g en dit niet heb kunnen gebruiken.

Ik woon in de regio Den Haag, in mijn omgeving zijn er nog meer mensen die last hebben van dit probleem (ook met toestellen zonder jaillbreak)
Hoe zit het met andere regio's...??

Ik ben benieuwd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-09, 02:15
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Heb ik ook zo nu en dan last van, woon in Almere.. heel vervelend vind ik ook ja.. maarja ik heb er dan niet altijd last van.
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #3  
Oud 28-12-09, 15:03
bhofland bhofland is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

Ik heb dit ook vaak. Het is met vlagen, de ene dag kan ik 30 minuten in 1 gesprek bellen, maar daarnet had ik 5 keer bellen nodig voor een gesprek wat anders nog geen 3 minuten had moeten duren.

Waarom zou 3G uitzetten helpen ( ik heb zat bereik ) en waarom moet ik 1 van de belangrijkste features van mijn telefoon uitzetten om te kunnen bellen ?

Ik heb gelukkig de boel al opgezegd bij T-Mobile. Want ik ben ze helemaal zat met die slechte kwaliteit.
  #4  
Oud 28-12-09, 15:57
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Als je belt kan je over zowel 3g als normale lijn bellen (3G kost wel meer accu.) Door 3G uit te zetten forceer je dus dat je over een normale lijn belt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat veel mensen gebruik maken van het 3G-netwerk, zeker in een grote stad, waardoor je gesprekken wegvallen vanwege het gebrek aan bandbreedte, vandaar dat ze aanraden om voor het bellen 3G uit te schakelen. Dit kan natuurlijk makkelijk voordat je gaat bellen (SBSettings ftw! ) echter als je gebeld wordt is het natuurlijk lastiger. En dit lijkt me ook geen permanente oplossing.
  #5  
Oud 28-12-09, 16:07
bhofland bhofland is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

thx. Ik dacht altijd dat 3G of niet ( 2g dan, met een rondje in het scherm waar anders 3G staat ) alleen van invloed was op de data verbinding en niet op de telefoongesprekken. ik ga het gewoon proberen. Gelijk eens kijken wat SBSettings is.
  #6  
Oud 28-12-09, 19:23
wheely wheely is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 30
Standaard

Ik zit nog steeds te wachten op een oplossing van T-mobile, alle zaken zijn bij T-mobile bekend en een laatste belletje leerde dat men nu een onderzoek is gestart...........

Het heeft mijns inziens te maken met een overbelasting van het 3G netwerk van T-mobile zij hebben zich volgens mij iets wat verslikt in het dataverbruik van hun klanten en de kwaliteit van het 3G netwerk (daarom zijn ze o.a. zo fel tegen tethering )

Ik ben benieuwd naar de reactie en de oplossing.

Wordt vervolgd.

@dios Wheely
Reageren

Labels
den haag, gesprek mislukt, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gesprek mislukt en geen netwerk zazaf21 iPhone algemeen 41 04-05-12 14:53
Gesprek mislukt, maar wel ontvangst pascalmartini iPhone algemeen 2 07-02-12 21:36
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 12:42
Gesprek mislukt... huh mattheus iPhone algemeen 5 26-01-09 15:11
Gesprek mislukt Cena iPhone algemeen 5 15-08-08 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.