iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vaag Verhaal bij de T-Mobile Shop (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/49851-vaag-verhaal-de-t-mobile-shop.html)

FrankNL 10-12-09 20:45

Vaag Verhaal bij de T-Mobile Shop
 
Hallo Beste iPhoneFreaks,

Mijn iPhone heb ik 3 weken terug op laten sturen voor reparatie omdat er stof onder het scherm zat.
Maar ik wou toch even het opmerkelijke verhaal dat de man bij T-Mobile mij vertelden even hier neer leggen en kijken of dat waar is....

Ik ging eerst naar een Apple Store, (iFactor) daar zeiden ze direct dat ik hem het beste kon laten opsturen naar de reparatie service.

Dus ben ik vervolgens naar de T-Mobile shop gegaan en daar kreeg ik een verhaal te horen waar zelfs mijn mond van op de tafel viel.

De persoon achter de balie vertelde mij dat het heel "gewoon" is en het bij "iedere telefoon gebeurd" dat er stof onder het scherm komt.
Zelfs toen ik zei dat mijn iPhone 3Gs pas 4 Maanden oud is verbaasde dat hem niks.
Hij zei: "Het stof komt via de speaker onder het scherm en in de iPhone, dat gebeurd bij elk soort telefoon".

Het lijkt me toch niet dat er stof onder het scherm hoort te komen??? dit verhaal sloeg voor mijn gedachte egt helemaal nergens op....

Heeft iemand hier wat meer informatie over en of die waar is dat het via de speaker in de telefoon komt?

Met Vriendelijke Groet,
Frank

nielspod 10-12-09 20:50

Ik heb al een paar maanden een 3GS, maar geen stof onder men scherm, en andere mensen die ik ken met een iPhone hebben er ook geen last van, of last van gehad. Volgens mij is het niet "gewoon" dat dit gebeurt.

WDS001 10-12-09 20:57

 Verplaatst naar: Ervaringen

ThaBudz 10-12-09 21:24

Ik werk de hele dag met stof ( fijn vliegas ) en ik heb echt geen stofje onder me scherm . dit mag gewoon niet, ben bang dat je een "afschepertje" gehad hebt

ducky 11-12-09 00:11

ik heb ondertussen mijn iphone al 1,5 jaar en nog steeds geen stof onder mijn scherm. je moet gewoon manager roepen van t-mobile!

sjowol 11-12-09 03:34

ik zou me idd niet zomaar laten afschepen als ik jou was, ik heb een 2g sinds september 2007en geen enkel stofje onder mijn scherm. ook heb ik in een (stoffige) la thuis nog mijn 7 jaar oude samsung liggen en je raad het al, geen stof onder het scherm hoor :P
laat je niet afschepen en eis een nieuwe foon zou ik zeggen

Iphone3Gs 11-12-09 09:03

Hier ook iemand die absoluut geen stof onder het schermpje heeft van de Iphone 3Gs deze is van 26 juni dus effe denken 6 maand bijna oud.
eis gewoon je iphone terug te sturen naar de reparatie want dit mag gewoon niet.

FrankNL 11-12-09 11:48

Zoals in mijn eerste post stond had ik hem opgestuurd nu net heb ik een pakje gekregen met een Gloed nieuwe iphone ze hebben hem dus gewoon vervangen.

ThaBudz 11-12-09 12:06

hebben ze het licht gezien ........normaal doen ze moeilijk :D:D:D , maar in ieder geval gefeliciteerd .

FrankNL 11-12-09 13:39

1 Bijlage(n)
Ik zat even te lezen want bij de nieuwe iPhone zat een klein kaartje of ik mijn iPhone wou registeren via register.apple.com

Maar als je goed kijkt maakt apple hier wel een hele domme fout het briefje is van apple zelf kijk maar eens goed hahaha (in de bijlage)

Grtz Frank

ThaBudz 11-12-09 13:58

Lol , gaan ze nu zelf dan ook maar klonen verkopen ? :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.