//

Tarief wijzigingen T-Mobile?

Tarief wijzigingen T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo hier en daar kom ik geruchten tegen over verlaging in tarief/kosten de komende weken bij T-Mobile. Ik sta op het punt om een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-09, 21:36
Hvan Hvan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Tarief wijzigingen T-Mobile?

Zo hier en daar kom ik geruchten tegen over verlaging in tarief/kosten de komende weken bij T-Mobile. Ik sta op het punt om een Iphone inclusief Abbo aan te schaffen bij T-mobile. Ik zou het wat minder vinden als net na de aanschaf de tarieven aanmerkelijk dalen. Kan iemand op basis van feiten de geruchten bevestigen of ontkennen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-09, 00:40
jfermont jfermont is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Hey Hvan,

Feiten heb ik niet, helaas.
Het enige wat ik je kan melden is dat begin januari T-Mobile weer nieuwe netwerkacties heeft. Betreft de Iphone zul je moeten afwachten of deze daar ook weer bij zitten.

Jeroen
  #3  
Oud 28-12-09, 02:13
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Denk dat dit wel voor elke provider geldt, aangezien de kredietcrisis toch wel bij alle providers te merken is. Dus bij T-Mobile, Vodafone en KPN (en dochterbedrijven). Ze proberen op van alles nu geld te maken. Bijvoorbeeld dat KPN woordvoerders zeggen dat de markt duurder zal worden en dat naar hun mening alle providers mee zullen gaan (geen bron, zal dan moeten googelen).

Komen daarom denk ik inderdaad nieuwe prijzen, kan alleen niet zeggen of dat gunstiger of ongunstiger voor ons is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notities: wijzigingen niet opgeslagen Flipper01 iPhone Apps 2 16-01-11 12:49
niet bevoegd wijzigingen aan brengen Dirk5 iPhone algemeen 1 09-08-10 11:32
Wijzigingen nog geldig na tethered jailbreak? triphonius Archief 3 28-01-10 08:55
iPhone: Verdwijnen wijzigingen na update? ruudvroon Jailbreak 7 14-01-09 18:49
Welke provider/tarief ? NeoCracer Archief 25 12-08-08 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.