//

Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone???

Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone??? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar informatie of het mogelijk is als je een Blackberry Tmobile internet pakket hebt om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-09, 08:50
jrg85 jrg85 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Unhappy Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone???

Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar informatie of het mogelijk is als je een Blackberry Tmobile internet pakket hebt om de sim te gebruiken in je iPhone en daar dan ook mee te internetten?
Heb verschillende internetsites bezocht maar niemand kon me nu echt duidelijk vertellen of het ook werkelijk kan!

Amerikaanse websites zeggen van wel maar ja.. Amerikaanse internetabonnement zijn ook weer anders dan wij waarschijnlijk gewend zijn?

Ik snap dat als je een Blackberry internet pakket hebt dat je natuurlijk geen push en ping op je Iphone kunt verwachten! Maar dat is juist toch de extra service van zo een BB abo? Je normale internet verloopt gewoon via data.. En data is hetzelfde als op de Iphone?

Heb zelf ook al contact gezocht met Tmobile en andere telefoonzaken maar niemand kon me vertellen of het kon.. of ze zeiden dat het niet mogelijk was maar ze wisten het allemaal niet zeker..

Heb hier wel een discussie gevonden met betrekking tot een Vodafone BB pakket, is dat anders dan Tmobile?

Hoop dat iemand me hierbij zou kunnen helpen.. Zou graag mijn iphone in gebruik nemen!

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-09, 09:30
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Als het een internet abbo is moet het kunnen en anders gewoon proberen en in de gaten houden of je geen extra verbruik maakt .
  #3  
Oud 29-12-09, 09:36
jrg85 jrg85 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Ja klopt! Ik ben ook van mening dat een internetabo precies hetzelfde is als voor de BB als de iphone... Maar tmobile geeft aan dat de BB abo alleen gericht is voor de BB omdat het zo ingesteld is..

Heb zelf nog geen iphone in me bezig.. ik wacht namelijk even af om te kijken of het allemaal gaat werken qua internet..
  #4  
Oud 30-12-09, 05:34
Damian.'s schermafbeelding
Damian. Damian. is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

Heb hier een BlackBerry Bold 9700 en een iPhone 3GS met duosim van T-Mobile.

Kan gewoon op beide internetten zonder overige kosten.
wel moet je een APN instelling op je iPhone installeren.

Vanaf je iPhone:
Unlockit - APN Changer for your iPhone > Continue > Custom APN > Kies je provider (NL - T-Mobile) > (tethering mag aangevinkt worden) > Create Profile en installeren.

Laatst gewijzigd door Damian.; 30-12-09 om 05:37.
  #5  
Oud 28-03-10, 11:20
jrg85 jrg85 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Na dit te hebben uitgeprobeerd blijven er jammer genoeg extra kosten ontstaan als ik me iphone gebruik...
Ik heb laatst tmobile gesproken over de extra kosten en ik moest toen op me blackberry in de instellingen bij tcp/ip het hokje uitvinken en dan zouden er geen extra kosten ontstaan... Dit gedaan en via de BB maak ik nu geen kosten meer maar met me iphone nog wel...
  #6  
Oud 30-03-10, 16:45
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Raar dat je op je BB extra kosten krijgt als je Instant Email hebt. Vanuit waar ontstaan die extra kosten dan?
  #7  
Oud 30-03-10, 19:01
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsr Bekijk bericht
Raar dat je op je BB extra kosten krijgt als je Instant Email hebt. Vanuit waar ontstaan die extra kosten dan?
Voor een BlackBerry heb je BIS of BES nodig.
  #8  
Oud 31-03-10, 10:29
Nammi Nammi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrg85 Bekijk bericht
Na dit te hebben uitgeprobeerd blijven er jammer genoeg extra kosten ontstaan als ik me iphone gebruik...
Ik heb laatst tmobile gesproken over de extra kosten en ik moest toen op me blackberry in de instellingen bij tcp/ip het hokje uitvinken en dan zouden er geen extra kosten ontstaan... Dit gedaan en via de BB maak ik nu geen kosten meer maar met me iphone nog wel...
Hetzelfde is mij overkomen. Naar T-Mobile gebeld en deze hebben op mijn verzoek de extra gemaakte kosten in mindering gebracht op mijn volgende facturen (was voor 60€ aan extra dataverkeer). Mijn inziens is dataverkeer gewoon dataverkeer en zou het niet uit moeten maken of dat ik op mijn BB of iPhone internet...Gelukkig was de helpdesk het daarmee eens.
  #9  
Oud 02-04-10, 11:12
jrg85 jrg85 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Dat de BB op dit moment extra kosten produceert was bij mij al bekend. Ik heb namelijk gewoon een BIS abo maar door een storing van de kant van Tmobile komt het vaak voor dat je alsnog extra kosten maakt. Dit zal ergens in mei opgelost moeten zijn.
Heb ook contact gehad met Tmobile en de kosten voor internetgebruik zijn ook terugbetaald.

Maar mij gaat het meer om dat als ik mijn simkaart in me iphone stop dat ik met me iphone ontzettend veel kosten maak. Ik heb mijn apn ook gewijzigd op mijn iphone zoals hierboven verteld werd maar dat mocht niet baten...
Vind het wel jammer want ik mis mijn iphone best wel... sommige apps werken gewoon beter op de iphone dan op de BB (facebook & twitter etc.)
  #10  
Oud 02-04-10, 15:37
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard

Ik had ook internet kosten op mijn BB ABO terwijl ik met de iPhone op internet zat. Na een klacht ingediend te hebben werd alles terugbetaald. Mzzls Remco
  #11  
Oud 16-01-11, 11:36
Robberto Robberto is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 71
Standaard

Even een topic ophalen. Ik heb nu ook een Instant E-mail account met een Bel & SMS 35 abbo, en heb nu een simlockvrije iPhone 3GS. Jullie praten allemaal over kosten terug krijgen, maar moet je dan elke maand gaan bellen om je kosten terug te krijgen of?
  #12  
Oud 23-01-11, 15:55
Damiën010 Damiën010 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

ik had ook een BB, mn simlockvrije iPhone 4 is besteld.
Maar ik heb nu dus ook het Relax 25 abbo + instant e-mail.
Ik heb nu een maandje weer mn oude 3g in gebruik en ik had bij de laatste rekening geen extra kosten. Dus ga ervan uit dat het goed zit
  #13  
Oud 25-01-11, 19:40
birdbrain birdbrain is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik heb zelf onlangs een simlock vrije BB Bold 9700 gekocht voor mijn vriendin. Ze had al onbeperkt internet via T-Mobile.

Dit kun je opzich wel gebruiken voor Blackberry, maar veel dingen werken dan niet (BB Messenger, Facebook, Hyves, Twitter etc). Ze deden totaal niet moeilijk bij het omzetten van Zorgeloos Internet naar Blackberry Internet (kost 2 euro p/m meer) en het draait nu als een zonnetje.

Denk dus dat je gewoon het beste bij blackberry het BIS gebruiken, bij alle andere toestellen kun je gewoon Onbeperkt Internet gebruiken..
Reageren

Labels
blackberry, internetten, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van garantie/verzekering gebruik maken of toch even niet? S¡mon iPhone algemeen 6 06-10-09 19:38
Gebruik maken van gratis applicaties etc. thaconqueror Archief 2 22-10-08 13:13
inkomend gesprek tijdens gebruik van internet??? schmia Archief 1 03-04-08 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.