//

Belminuten meenemen naar volgende maand

Belminuten meenemen naar volgende maand discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Niet dat ik te lui ben om te zoeken, of op de t-mobile site te zoeken. Ik kan het zowaar even niet vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-10, 23:59
Richard.v.Naam Richard.v.Naam is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 56
Standaard Belminuten meenemen naar volgende maand

Beste mensen,

Niet dat ik te lui ben om te zoeken, of op de t-mobile site te zoeken. Ik kan het zowaar even niet vinden. Hoe zat het ook al weer als ik belminuten/smsjes over heb bij t-mobile? Ik heb een i-150 abonnementen, en vandaag of gister zijn m'n nieuwe minuten bijgeschreven. Ik kom precies op 300 minuten. Is dit toeval of is dit het maximaal aantal minuten wat je kan hebben? Of maximaal aantal wat je mee kan nemen naar de volgende maand?

Alvast bedankt, voor diegene die zich de moeite nam om dit te lezen, en de moeite wilt nemen iets terug te typen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-10, 01:25
sj0erd sj0erd is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Bij een iphone abonnement zijn je belminuten en smsjes 2 maanden "houdbaar" vanaf het moment dat je ze inkoopt. Met andere woorden, ookal zou je niets gebruiken, is je max 300
  #3  
Oud 03-01-10, 16:32
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

je neemt gewoon je 'vorige' maand mee naar de komende maand. Mits je wat over hebt.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #4  
Oud 04-01-10, 01:12
LBBS's schermafbeelding
LBBS LBBS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hoorn
Berichten: 59
Standaard

en als je ze niet opmaakt in die twee maanden is de 'derde maand' gewoon weer terug gebracht naar 150 min per maand. the same geld voor je smsjes
__________________
to change your reality, change your thoughts
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand?? koekjedebij Odido (T-Mobile) 8 21-07-12 20:42
Meenemen sms/minuten van vorige maand Swiftly Odido (T-Mobile) 16 08-12-10 17:45
Hoeveel belminuten gebruik je per maand? Stevekenzo Chat en geruchten 12 05-04-09 11:47
meenemen naar de usa robmesschendorp Koopinformatie USA 2 19-07-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.