//

T-mobile garandeert alleen dekking op huisadres?

T-mobile garandeert alleen dekking op huisadres? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is wat ik van T-Mobile terug heb gekregen na het invullen van mijn Dekkingsvragenlijst.: Geachte heer xxxxxxxx, Wij bedanken u voor uw antwoord en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 07-01-10, 14:19
rikkyboy's schermafbeelding
rikkyboy rikkyboy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 28
Standaard

Dit is wat ik van T-Mobile terug heb gekregen na het invullen van mijn Dekkingsvragenlijst.:

Geachte heer xxxxxxxx,

Wij bedanken u voor uw antwoord en geven hierop graag de volgende reactie.

Wij hebben uw antwoorden doorgestuurd naar de afdeling Dekkingsklachten van T-Mobile. Deze afdeling zal een nader onderzoek doen en contact met u opnemen.

Het klopt dat de snelheid van internet niet hoger is dan de web'n'walk bundel. De iPhone is zeer gevoelig voor ontvangst en zal snel de snelheid aanpassen als er een slecht bereik is.

Een gsm-netwerk werkt door het verspreiden van radiosignalen. Omgevingsfactoren, zoals staal- en betonconstructies, hoge gebouwen, tunnels, dichte bebossing en atmosferische omstandigheden kunnen deze radiosignalen verstoren. T-Mobile heeft geen directe invloed op deze fysieke obstakels en atmosferische omstandigheden en kan daarom niet garanderen dat u overal optimaal kunt bellen. Binnenshuis wordt geen dekking gegarandeerd.

Wij doen er alles aan om overal een goede ontvangst te kunnen realiseren, maar zijn hiervoor ook afhankelijk van de toestemming van gemeenten. T-Mobile kan daarom niet exact aangeven wanneer het bereik in bepaalde gebieden zal verbeteren.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wensen u een goed 2010 toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Ik heb aan de hand hiervan zelf maar eens gebeld met T-Mobile en de garantie gekregen dat er binnen 3 maand een mast staat. Ik heb zelfs de straatnamen gekregen waar deze geplaatst gaat worden.
Een hele discussie gehad over waarom er op internet in de dekkingskaart staat dat er voldoende dekking is momenteel.
Dit kon de vriendelijke dame niet beantwoorden.
Wel heb ik haar meegegeven dat ik die 3 maand "aankijk" en daarna per direct mijn contract laat ontbinden en Mijn iPhone zeker NIET terug stuur.
Dit was mijn goed recht volgens de dame in kwestie.
Ik denk dat als het zover gaat komen dat nog een hele discussie gaat worden, maar dat zie ik dan wel.. Kan altijd een baksteen inpakken en terug sturen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 10-01-10, 23:19
LBBS's schermafbeelding
LBBS LBBS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hoorn
Berichten: 59
Standaard

Haha, een baksteen opsturen
Maare, ja. Je hebt ook groot gelijk. Ze moeten niet gaan vertellen dat het jammer is voor je en dat je het er maar mee moet doen. Hoe kom je dan verder met t-mobile? Volgens de reclame van t-mobile moet dat lukken. Dus we zullen zien over 3 maanden. Hoop dat het je lukt.
En ze kunnen wel discussies blijven voeren, maar ze snappen toch zeker zelf wel dat hun degene zijn die iets aan moeten pakken. Doen ze dat niet? Tsjah, dan is het inderdaad een baksteen in het post pakketje. Gelijk heb je.
__________________
to change your reality, change your thoughts
  #43  
Oud 11-01-10, 19:44
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikkyboy Bekijk bericht
Wel heb ik haar meegegeven dat ik die 3 maand "aankijk" en daarna per direct mijn contract laat ontbinden en Mijn iPhone zeker NIET terug stuur.
Zit je nog in je eerste 2 jaar? Dan geloof ik niet dat je dit gaat lukken... (ontbinden wel, iPhone houden niet)

Mocht dat wel zo zijn dan lees ik dat hier graag!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #44  
Oud 12-01-10, 17:10
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Op mijn huisadres geen 3G-dekking. Toegegeven door T-Mobile dat het voorlopig zo zal blijven. Hartje rotterdam, knettergek die T-Mobile.
  #45  
Oud 12-01-10, 17:21
rikkyboy's schermafbeelding
rikkyboy rikkyboy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 28
Standaard

Ja ik zit nog in mijn eesrte 2 jaar ach dat zien we dan vanzelf wel.. overal is een oplossing voor te bedenken toch.. Laat ik hem wel "jatten" of vallen oid...

Ik geeft t-Mobile eerst die 3 maand, daarna gaan we wel weer klagen denk ik.. Desnoods dan opzeggen overal af, en hopen dat de 4G uit is
  #46  
Oud 19-01-10, 19:36
hansapk hansapk is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik rijd veel door Nederland. Helaas heb ik gemerkt dat op veel plaatsen de dekking heel slecht is. Onder andere in de omgeving van Utrecht is de dekking, buiten, nihil. En dan maar in de advertenties zetten dat ze zelfs op sommige onderdelen zelfs beter zijn dan andere netwerken, ik ben heel benieuwd op welk onderdeel dat dan is.

Mijn ervaring, na maanden lang alleen maar ellende en gelieg, is dat men alles doet om van jou, de klager, af te komen. Van een medewerker van T-Mobile heb ik vernomen dat de klantenservice een bepaalde doorlooptijd voor een klacht hebben. Als men die tijd niet haalt hebben zij problemen. Om deze reden bellen zij mensen terug of staan zij te woord. Zij zeggen van alles om er voor te zorgen dat jij hen met rust laat. Hierdoor zijn zij weer van jou af, een "tevreden" klant en zelf niet in de problemen, dus 2 problemen in een keer opgelost. Laat je niet in de luren leggen.

Laatst gewijzigd door King1987; 19-01-10 om 19:48. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #47  
Oud 19-01-10, 21:23
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Dat wordt leuk dan, want ik werk in Utrecht en omgeving. Ben benieuwd!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) Grample Odido (T-Mobile) 543 05-09-09 06:56
Vraagje over T-Mobile dekking m.b.t. internet ronald89 Odido (T-Mobile) 6 08-07-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.