iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Factuur vertraagd (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/51397-factuur-vertraagd.html)

XIII 04-01-10 22:44

Factuur vertraagd
 
Mijn belbundel gaat enkele dagen voor het einde van de maand in. De factuur staat meestal (iets eerder dan) de laatste dag van de maand in My T-Mobile. Deze keer echter niet. Ik wacht nu al ruim een week op de factuur. Meer mensen die daar "last" van hebben?

Ja, ik snap dat er feestdagen in vallen, maar ik ben zo naïef om te denken dat T-Mobile dit proces volledig geautomatiseerd heeft...

Ik ben benieuwd omdat er volgens Belstatus en My T-Mobile extra kosten zijn gemaakt die ik niet kan verklaren. En T-Mobile ook niet zo lang er er geen factuur is...

kuotje 04-01-10 23:05

Ik krijg meestal rond de 4/5 me factuur binnen en hijs vandaag binnengekomen. Dus geen vertraging. En overige kosten worden meestal uitgelegd in de factuur, en als ze nergens vandaan komen worden ze meestal nadat je nieuw beltegoed krijgt kwijtgescholden.

Heb ook heel vaak staat er 3-4euro overige kosten en dan wanneer me factuur binnen is staan die weer op 0 :)

LBBS 04-01-10 23:19

hmm nou over de facturen gesproken. dat veranderd bij mij dus om de zoveel tijd.
op dit moment is het zo dat de factuur aan het einde van de maand binnen komt en het geld is er dan al afgehaald rond de 15e.
een paar maanden terug haalden ze het geld aan het einde van de maand eraf.
best wel irritant eigenlijk..

wanneer word het bedrag bij jullie eraf gehaald en hoeveel dagen of weken later komt de factuur? is dit ook al eens veranderd bij jullie?

LBBS 04-01-10 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 401326)
Mijn belbundel gaat enkele dagen voor het einde van de maand in. De factuur staat meestal (iets eerder dan) de laatste dag van de maand in My T-Mobile. Deze keer echter niet. Ik wacht nu al ruim een week op de factuur. Meer mensen die daar "last" van hebben?

Ja, ik snap dat er feestdagen in vallen, maar ik ben zo naïef om te denken dat T-Mobile dit proces volledig geautomatiseerd heeft...

Ik ben benieuwd omdat er volgens Belstatus en My T-Mobile extra kosten zijn gemaakt die ik niet kan verklaren. En T-Mobile ook niet zo lang er er geen factuur is...


bij mij is het dus aan het einde van de maand binnengekomen. geen vertraging.

kuotje 04-01-10 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LBBS (Bericht 401348)
wanneer word het bedrag bij jullie eraf gehaald en hoeveel dagen of weken later komt de factuur? is dit ook al eens veranderd bij jullie?

nou bij telefoon-abbonementen betaal je voor uit :)
me factuur komt op de 4-5e binnen en betaal op de 18ealtijd ( van rekening af) en dan de 4-5e erna weer factuur.

LBBS 05-01-10 00:11

@kuotje

hmm oke, ik ga het ff controleren dan maar

XIII 05-01-10 13:01

Vanochtend gebeld met de helpdesk. Die snapten het ook niet, maar inmiddels staat de factuur online.

De extra kosten zijn ook verklaard: de welkom-SMS-jes die Hotmail verstuurde bij het "gratis" doorsturen naar Gmail uit deze tip:

https://forum.iculture.nl/f18/i...hlight=hotmail

(Toen ik dat enkele maanden geleden instelde kwamen die SMS-jes niet en was het inderdaad gratis, nu blijkt het me eenmalig een paar centen te kosten, maar die zijn het wel waard)

Beide vragen beantwoord, dus van mij mag een slotje op dit topic.

Iphone3Gs 05-01-10 14:04

Ik heb geen automatische incasso dus ik kan het lekker zelf regelen, ik heb gister mijn factuur ontvangen,bij mij is het dus niet vertraagd of verlaat.

sjalih 05-01-10 18:13

Altijd het einde van de maand.... vaag dat het bij jou vertraagd is.

ThaBudz 06-01-10 11:01

ik krijg meestal niet eens of sporadies een factuur .

LBBS 06-01-10 23:30

ik heb net belstatus (app) bekeken. had weer nieuwe minuten en smsjes erbij. alleen weer op een andere datum dan verwacht! nou heb ik op my t-mobile gekeken.. en bij de facturen staan ook heel veel verschillende datums.
is dit normaal?

kuotje 07-01-10 12:12

ow vergissing, mij factuur moet nog komen :$
morgen of overmorgen, zal het zeggen als de mijne ook vertraging heeft.

Me beltegoed heeft iig wel vertraging.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.