//

Ik heb vandaag mijn telefoon verkocht

Ik heb vandaag mijn telefoon verkocht discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robvdk Waren er nog extra kosgten aan verbonden bij de lost en stolenregeling Sinds een paar maanden worden er wel kosten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-01-10, 19:20
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvdk Bekijk bericht
Waren er nog extra kosgten aan verbonden bij de lost en stolenregeling
Sinds een paar maanden worden er wel kosten berekend, +/- 80 euro, heet ook geen lost and stolen meer, volgens mij iets van early renewel.

Suc6
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-01-10, 11:59
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dreeke Bekijk bericht
Dat kan wel, alleen je huidige nummer kan pas worden overgenomen door T-Mobile als je huidige contract is afgelopen. Dat wordt dus of tot 19 juli met dubbele abonnementskosten en tijdelijke een ander nummer, of alleen je IPhone als IPod gebruiken en een goedkoop toestelletje gebruiken tot juli.
Dit is NIET zo! Je kunt al vanaf 4 maanden (in maart dus inderdaad) voordat je huidige abonnement afloopt verlengen. Hierbij kun je direct je nieuwe abonnement in laten gaan, dit wordt automatisch verrekend. Mijn abonnement loopt officieel 18 april 2010 af, maar ik heb nu al een maand een iPhone met een nieuw i-300 abonnement. Geen dubbele kosten dus!
  #23  
Oud 12-01-10, 16:05
Pal0ma Pal0ma is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PasQ Bekijk bericht
Dit is NIET zo! Je kunt al vanaf 4 maanden (in maart dus inderdaad) voordat je huidige abonnement afloopt verlengen. Hierbij kun je direct je nieuwe abonnement in laten gaan, dit wordt automatisch verrekend. Mijn abonnement loopt officieel 18 april 2010 af, maar ik heb nu al een maand een iPhone met een nieuw i-300 abonnement. Geen dubbele kosten dus!
Pasq dat lijkt me heel sterk?

een i-300 abbonoment waar je niet voor betaald? en pas betaald vanaf 18 april 2010

dat lijkt me sterk ik denk dat je nog wel een rekening krijgt
mij werdt alleen aangeboden een iphone te krijgen zonder abbo en dan kreeg ik het i-150 abbo als me andere abbo was afgelopen

  #24  
Oud 12-01-10, 16:36
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pal0ma Bekijk bericht
Pasq dat lijkt me heel sterk?

een i-300 abbonoment waar je niet voor betaald? en pas betaald vanaf 18 april 2010

dat lijkt me sterk ik denk dat je nog wel een rekening krijgt
mij werdt alleen aangeboden een iphone te krijgen zonder abbo en dan kreeg ik het i-150 abbo als me andere abbo was afgelopen

Nee, even goed lezen! Als je 4 mnd vantevoren verlengt en daarbij een ander abonnement kiest, wordt dit per direct omgezet mocht je dit willen, en de kosten/belminuten worden verrekend. Ik ben van myfaves 25 naar i-300 gegaan, dus het werd voor mij sowieso duurder. Op mijn factuur staan nu de belminuten verrekend met het tegoed wat ik die maand nog had van myfaves. Maar wat ik bedoel is, je betaalt nooit twee abonnementen, het wordt gewoon omgezet en herberekend.
  #25  
Oud 12-01-10, 16:55
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PasQ Bekijk bericht
Nee, even goed lezen! Als je 4 mnd vantevoren verlengt en daarbij een ander abonnement kiest, wordt dit per direct omgezet mocht je dit willen, en de kosten/belminuten worden verrekend. Ik ben van myfaves 25 naar i-300 gegaan, dus het werd voor mij sowieso duurder. Op mijn factuur staan nu de belminuten verrekend met het tegoed wat ik die maand nog had van myfaves. Maar wat ik bedoel is, je betaalt nooit twee abonnementen, het wordt gewoon omgezet en herberekend.
idd , zo was het voor mij ook gegaan kon niet wachten dus gelijk op de 1e dag toen de 4maanden in waren gegaan iphone gehaald ( door die stommiteit van me ben ik de 3Gs misgelopen ) had daar nog 1 maand op moeten wachten, maar de medewerker had niks vertelt erover.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb 'dummy' vragen over mijn nieuwe Iphone allewijn iPhone algemeen 10 16-08-09 21:10
Barst in mijn scherm... Heb ik nog garantie? oentje13 iPhone algemeen 4 12-08-09 13:12
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Mijn oude telefoon is kapot, en nu... Summy Archief 1 28-08-08 21:00
ik heb naast mijn kpn een G staan Stoeprand KPN 7 12-02-08 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.