iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/)
-   -   sinds vandaag 15-01-2010 geen netwerk meer (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/52067-sinds-vandaag-15-01-2010-geen-netwerk-meer.html)

walberg 15-01-10 09:13

sinds vandaag 15-01-2010 geen netwerk meer
 
Sinds 15 januari merk ik dat er totaal geen netwerk meer te kiezen is?

Is er een update van Tmobile geweest die oude uitschakeld? of is er een storing in Amsterdam ZO? iemand een idee?

kuotje 15-01-10 09:22

probeer is
-harde reset (power+homebutton 15sec tot appeltje verschijnt indrukken)
-herstel netwerkinstellingen in algemeen/instelllingen/stel opnieuw in
-kan ook aan je simkaart liggen

dennebom 15-01-10 11:33

Hier ook problemen met het netwerk (A'dam ZO) en thuis (Flevoland). Vooral als je binnen zit. Als ik 3G inschakel krijg ik geen service te zien. Als ik 3G uitschakel dan heb ik wel vol ontvangst maar heb ik wel problemen om een telefoon verbinding op te zetten.

Ik heb al zitten google'n en zie dat veel mensen te horen krijgen van T-Mobile dat het aan hun eigen toestel ligt. Ik heb hier even rond zitten vragen, maar iedereen hier met een iphone3G (3Gs niet aanwezig) hebben hetzelfde probleem. Het lijkt me dan toch geen toestel probleem, maar weer eens een T-Mobile probleem.

Ook het resetten etc.. geeft geen verbetering.

Moet wel bekennen dat ik een jailbreak iphone heb, maar mijn collega's hebben dat niet.

Iemand misschien wat meer info wat er aan de hand is bij T-Mobile?

walberg 15-01-10 11:53

Inmiddels is er weer verbinding, ik had gisteren ook het euvel dat de batterij (volgens aangave) niet verder dan tot 61 procent wilde vullen, net zag ik dat hij gewoon op 100 procent stond.

dennebom 15-01-10 13:39

Vergeten bij te vermelden dat dit al de hele maand zo is.

MiestOr 19-01-10 01:13

Ik heb last van tzelfde, sinds zondag ineens, dan weer gewoon netwerk, dan weer nix..

snap er geen snars van en begin het flink irritant te vinden...
iemand een oplossing?

Iphone3Gs 19-01-10 10:42

Ik had 3 week geleden geen bereik, heb op het forum van T-Mobile een vraag gesteld of ze met onderhoud bezig waren hier heb ik netjes 2 uur later een antwoord opgehad en het was inderdaad dat ze bezig waren met onderhoud,ik had naar een half uurtje weer gewoon bereik. Ik woon op de Veluwe-omgeving Nunspeet, op dit moment nergens last meer van gehad, maar jammer dat ze niet even een smsje van te voren doen ofzo naar de klant, dat die daar rekening mee kan houden of dat ze het uberhoud het even weten.

MiestOr 19-01-10 14:28

tja, hier duurt het gezeik alleen al 3 dagen....

sham27 19-01-10 21:27

Klantenservice bellen?

MiestOr 19-01-10 21:28

done, zeggen dat ik teruggebeld(??) word...
uiteraard nog n ander nummer er bij gegeven..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.