iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Hoge kosten internet door later ingaan abonnement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/52146-hoge-kosten-internet-door-later-ingaan-abonnement.html)

lizzymickey 16-01-10 12:52

Hoge kosten internet door later ingaan abonnement
 
Hallo,

Ik heb een I-150 abonnement afgesloten. Nu blijkt mijn oude abonnement dus nog 29 februari te lopen zonder dat ik dit wist. (was er van uitgegaan dat mijn nieuwe abonnement meteen inging aangezien ik het contract verlengd heb). Ik kwam dus helaas tot de ontdekking dat T mobile mijn oude contract nog in rekening brengt en mijn internetkosten dus de pan uit rijzen.

Er heeft mij niemand gemeld dat ik nog niet kon internetten (zonder extra kosten) met mijn telefoon totdat mijn nieuwe abonnement inging. Ik heb inmiddels met T mobile gebeld en die geven aan dat ze er niets aan kunnen doen en dat je een klachtenbrief kunt sturen.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee gehad hebben?

MethosNL 17-01-10 01:16

Lijkt me niet meer dan logisch? Je VERLENGT een abbonement dus vanaf het moment dat de oude verloopt gaat de nieuwe in....Is al jaren standaard hoor?

alex19_74 17-01-10 09:02

Ik heb ook zoiets aan de hand gehad. Was alleen niet met de iphone .. ging via thethering . Voor ik dat ging gebruiken eerst even gecheckt bij T-Mobile of ik ook daadwerkelijk internet had op mijn abbo en de aardige mevrouw bevestigde dat nadrukkelijk!! Achteraf bleek dus van niet.
Op het abonnement van mijn vrouw (KPN) zat wel internet.
Vanwege verhuizing had ik dus geen internet dus ging via de telefoon op internet totdat ik via de kabel weer internet had, duurde ongeveer 2 weken.
Was nog in de tijd dat Orange , T-Mobile werd . Kon toen gelukkig mijn beltegoed meenemen en dat was ongeveer 400 euro.
Op het end van de maand kreeg ik mijn rekening thuis of ik ruim 250 euro wilde betalen.
Dus ik was mijn beltegoed kwijt en de extra kosten buiten mijn bundel.
Gevolg dat ik tig keer heb gebeld naar T-Mobile met mijn klacht ! Geen resultaat kon ook ,n klachten brief toesturen.
Het bericht dat ik terug kreeg was het volgende, het bedrag dat buiten mijn bundel viel de ruim 250 euro wilden ze wel kwijtschelden maar met de voorwaarde dat ik een nieuw abonnement afsloot wat 2 maal zo hoog was.
Wat ik dus niet heb gedaan . De ombudsman gemaild radar gemaild geen effect of gehoor.
Ik heb de rekening betaald.

kuotje 17-01-10 11:48

meer je eigen fout, dan hun fout. Je kon zelf ook goed navragen of je abbo echt nu inging ipv 29feb.

En je kan ondertussen ook wel je belstatus controleren op rare dingen.

sham27 17-01-10 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MethosNL (Bericht 405855)
Lijkt me niet meer dan logisch? Je VERLENGT een abbonement dus vanaf het moment dat de oude verloopt gaat de nieuwe in....Is al jaren standaard hoor?

Lijkt mij idd ook niet meer dan logisch..

Scooter 17-01-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 405926)
meer je eigen fout, dan hun fout. Je kon zelf ook goed navragen of je abbo echt nu inging ipv 29feb.

En je kan ondertussen ook wel je belstatus controleren op rare dingen.

Vanaf ik bel naar klantendienst bij proximus om iets te laten veranderen zeggen die er altijd bij dat dit ingaat vanaf de volgende facturatie !
Lijk mij toch logisch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.