//

Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone

Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het T-Mobile abonnement van mijn vriendin loopt april 2010 af. Ik kan dan uiteraard dit abonnement verlengen en natuurlijk een nieuwe iPhone kiezen (met bijbetaling). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-10, 18:03
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone

Het T-Mobile abonnement van mijn vriendin loopt april 2010 af.

Ik kan dan uiteraard dit abonnement verlengen en natuurlijk een nieuwe iPhone kiezen (met bijbetaling). Is het mogelijk het abonnement te verlengen en te wachten op de nieuwe iPhone? Dus bijvoorbeeld:
Ingang van abonnement-verlenging per 15 april 2010 & aanschaf nieuwe iPhone per Juli 2010?

Ik wil dit weten omdat ik uiteraard de nieuwe iPhone (opvolger van de 3GS) wil hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 18:31
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Nope bij verlenging of dergelijke kan je niet acbteraf een telefoon kiezen dat moet je meteen ter plekke doen wat wel een mogelijkheid is pm het abbo door te laten lopen en dan te zijner tijd te vernieuwen .
  #3  
Oud 20-01-10, 18:32
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Je kan ook ervoor kiezen later te verlengen, het abonnement loopt namelijk gewoon door
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #4  
Oud 20-01-10, 18:32
isneaker isneaker is offline
• iOS 6.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Op het moment dat je niet verlengt, loopt je abonnement gewoon stilzwijgend door. Op het moment dat je dan verlengt (na bijv. april 2010) gaat je nieuwe abonnement gelijk in. Je kunt gewoon wachten tot de nieuwe mogelijk nieuwe iPhone komt. Houd er wel rekening mee dat mocht je een korting hebben gehad op je abonnement dan vervalt deze wel na het einde van je huidige contract.
  #5  
Oud 20-01-10, 20:10
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Inderdaad! Dacht er zo moeilijk over. Dus gewoon het abonnement door laten lopen en tezijnertijd verlengen als de nieuwe iPhone er is.

Maar dan veronderstel ik dat bij het doorlopen van het huidig abonnement na 15 april 2010., ik deze ieder moment kan verlengen (op het moment als de nieuwe iPhone er is). Toch?
  #6  
Oud 20-01-10, 20:14
isneaker isneaker is offline
• iOS 6.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyndon Bekijk bericht
Inderdaad! Dacht er zo moeilijk over. Dus gewoon het abonnement door laten lopen en tezijnertijd verlengen als de nieuwe iPhone er is.

Maar dan veronderstel ik dat bij het doorlopen van het huidig abonnement na 15 april 2010., ik deze ieder moment kan verlengen (op het moment als de nieuwe iPhone er is). Toch?


Antwoord is; Ja.

Op het moment dat je dan gaat verlengen gaat ook direct het abonnement in.
  #7  
Oud 20-01-10, 20:18
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Thanks! A big relief!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 MyIphone24 Odido (T-Mobile) 16 14-09-12 01:12
T-mobile verlenging ericyu Odido (T-Mobile) 5 26-01-11 18:33
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile alexandera Koopinformatie Nederland 0 04-11-10 23:33
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 23:48
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.