iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Voordelig T-mobile abonnement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/52831-voordelig-t-mobile-abonnement.html)

xzi 26-01-10 20:51

Voordelig T-mobile abonnement
 
Heb met wat speurwerk bij GSMweb.nl een abonnement gevonden van T-mobile. Voor een 2-jarig abonnement vanaf 330 minuten komt de i-phone gratis voor 26,95 per maand + 9,95 web en talk standaard, waarvan je het eerste jaar nog eens 7 euro korting krijgt. Al met al lijkt het mij een scherpe aanbieding.
Heeft iemand ervaring met deze gsmweb?:)

alex19_74 27-01-10 05:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xzi (Bericht 409268)
Heb met wat speurwerk bij GSMweb.nl een abonnement gevonden van T-mobile. Voor een 2-jarig abonnement vanaf 330 minuten komt de i-phone gratis voor 26,95 per maand + 9,95 web en talk standaard, waarvan je het eerste jaar nog eens 7 euro korting krijgt. Al met al lijkt het mij een scherpe aanbieding.
Heeft iemand ervaring met deze gsmweb?:)

Denk niet dat er een goedkoper abbonnement is . volgens mij komt het allemaal op hetzelfde uit .
neem je een goedkoper abbonnement dan betaal je wat meer voor de telefoon .

Ik heb een releax 25 afgesloten zonder vaste WnW voor 18,95 telefoon voor 100 euro , Wnw kan ik aan of uitzetten wanneer ik wil en thuis via Wi-Fi op internet . denk dat me toch aardig wat scheelt

pinokkia 27-01-10 09:45

Ik heb bij T-Mobile relax 25 met WnW voor €21,90 (1ste jaar en €28,90 2de jaar) en een Iphone 3GS 32GB zwart voor €119,95 bij T-Mobile zelf. (wel telefonisch besteld)

Iphone3Gs 27-01-10 14:12

Huh 119,95 euro voor een 32gb? was je al bestaand klant ofzo?
Ik heb voor mijn 32gb wel 199,99 betaald ik ben nieuwe klant geworden.

Ik weet niet wat de goedkoopste is allemaal, ieder heeft natuurlijk een eigen bel/sms/internet gedrag, en als je dan op GSMweb kijkt ziet je allemaal wel leuke aanbiedingen maar vaak is het met een maartje, dus de eerste jaar zoveel eraf en dan naar die jaar de volle pond betalen, vaak zijn (vindt ik) dit toch misleidende dingen, waar je achteraf zegt ooooowwwww zoooooo zat het jammer dat ik het heb gedaan.

pinokkia 27-01-10 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 409497)
Huh 119,95 euro voor een 32gb? was je al bestaand klant ofzo?
Ik heb voor mijn 32gb wel 199,99 betaald ik ben nieuwe klant geworden.

Ik weet niet wat de goedkoopste is allemaal, ieder heeft natuurlijk een eigen bel/sms/internet gedrag, en als je dan op GSMweb kijkt ziet je allemaal wel leuke aanbiedingen maar vaak is het met een maartje, dus de eerste jaar zoveel eraf en dan naar die jaar de volle pond betalen, vaak zijn (vindt ik) dit toch misleidende dingen, waar je achteraf zegt ooooowwwww zoooooo zat het jammer dat ik het heb gedaan.

Wat van abonement heb je dan genomen? Relax of Iphone abonnement? Ik ben inderdaad een bestaande klant. Maar mijn klantewaarde is heel laag. (heb een oude relax 100 van €12,50 per maand en ben vanaf 2006 al klant) Ik bel nooit over mijn minuten heen. Maar eigenlijk klopt de prijs niet, want ik heb gisteren voor de gein eens gebeld voor mijn andere abonnement voor contractvernieuwing. En gevraagd wat me dat ging kosten relax 25 met WnW voor 2 jaar icm Iphone 3Gs 32GB zwart. Ik moest €199,95 bijbetalen.:confused: Nieuwe klanten betalen voor relax 25 met WnW bij T-Mobile zelf €429,95 en voor Iphone 150 abonnement €199,95 voor 2 jaar

Iphone3Gs 27-01-10 15:13

Ik heb een I-150 abbo dus daarom 199,99 euro en 30 euro per maand dit alle heb ik sinds 26 juli dus de eerste dag dat de 3Gs op de markt was.

Ik geloof dat er nog een Maartje achter jou verhaal komt maar goed. 429 euro voor een relax 25 abbo met web en walk ik geloof toch dat, dat verkeerd moet zijn.

pinokkia 27-01-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 409535)
Ik heb een I-150 abbo dus daarom 199,99 euro en 30 euro per maand dit alle heb ik sinds 26 juli dus de eerste dag dat de 3Gs op de markt was.

Ik geloof dat er nog een Maartje achter jou verhaal komt maar goed. 429 euro voor een relax 25 abbo met web en walk ik geloof toch dat, dat verkeerd moet zijn.

Hoe bedoel je: Ik geloof dat er nog een Maartje achter jou verhaal komt. Ik heb van T-Mobile afgelopen 2 weken 2 brieven (contract met het bedrag van de Iphone en een aparte brief waar alle gegevens van de Iphone opstaat. Zoals imei etc) en een email van amp logistics. Er is 3 maal bevestigd het bedrag van €119,95. Dus T-Mobile kan me nu niets meer maken. Dus ik denk inderdaad dat het een foutje is.

alex19_74 27-01-10 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xzi (Bericht 409268)
Heb met wat speurwerk bij GSMweb.nl een abonnement gevonden van T-mobile. Voor een 2-jarig abonnement vanaf 330 minuten komt de i-phone gratis voor 26,95 per maand + 9,95 web en talk standaard, waarvan je het eerste jaar nog eens 7 euro korting krijgt. Al met al lijkt het mij een scherpe aanbieding.
Heeft iemand ervaring met deze gsmweb?:)

Dusss :) topic is 2 maal geplaatst !!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.