iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   hulp gevraagd bij keuze ... I-300 of relax + Web'n'Walkplus???? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/52951-hulp-gevraagd-keuze-i-300-relax-web-n-walkplus.html)

tsteen 28-01-10 14:34

hulp gevraagd bij keuze ... I-300 of relax + Web'n'Walkplus????
 
Beste mensen,

Omdat ik een iphone wil bestellen zoek ik er nu een abo bij.

Ik heb alleen geen idee wat ik het beste kan kiezen:

- een T-Mobile Relax met web n walk plus
of
- een I-300 abonnement.

Het gaat me om de verbinding, is deze zoveel sneller met een I-300 abo?? of ook acceptabel met een Web n walk plus erbij???

relax is minder duur dan een I-nogwat abo namelijk..... maar als de internetsnelheid dermate traag is dan overweeg ik om toch voor de duurdere optie (I-300) te kiezen....

wie helpt me hierbij??

bedankt alvast!

mvg

Zielco 28-01-10 14:37

Ik heb zojuist (5 min. geleden) een 3Gs 16gig zwart besteld met Iphone-150, makkelijke keuze voor mij omdat mijn belgedrag rond 150 min en sms zit en het iphone abbo internet toch echt sneller schijnt te zijn.

Heb het via bestelmaar.nl besteld aangezien (volgens mij) de toestelprijs daar het laagste is (49eu).

Apple iPhone 3GS 16GB Black 49.00
+ T-Mobile i-150 2 jaar
+ T-Mobile Simkaart
+ Verzendkosten 8.95
+ Nummerbehoudkosten
Aansluitkosten 26.25
Bestelling
Ordertotaal (incl. BTW) 57.95 Excl. BTW: 48.69

1 Weekje gepiekerd en naar andere providers gekeken en/of sim-only e.d. Maar voor mijzelf besloten dat t-mobile abbo toch het voordeligste is, vooral omdat ik ook niet even 600eu neer kan leggen voor los toestel, anders is sim only wel erg interessant.

joyciie 28-01-10 15:15

Hoi, Ik heb ook een I-150 abonnement. Hoefde er ook niet over na te denken. Ideaal voor mij. Daarnaast heb ik ook navraag gedaan over een WnW Plus abo met een relax abo, maar het schijnt dan inderdaad zo te zijn dat je internet trager is en er kans op date kosten bestaan. met een I-abo kan je onbeperkt snel internetten, Werkt prima hoor. Daarnaast veel vrienden van mij hebben ook een Iphone en je hebt speciale Appl. dan kan je dus gratis smsen :) Dus ik zou geen risico nemen en een I-abo nemen, die zijn er niet voor niks.. blijft jou keus natuurlijk. maar dit is mijn advies.

tsteen 28-01-10 15:16

bedankt!!! dnek dat ik er al uit ben idd..... I-150 it is!

thanx alot!

joyciie 28-01-10 15:20

Goed zo :) gewoon doen.. en weet je! Als je eenmaal een I-abo hebt afgesloten bij T-mobile, kan je altijd nog omzetten naar een relax abo als je twijfelt. Of van een Relax naar I-Abo. Bij T-mobile kan je ten alle tijden je abo omzetten als hij in prijs gelijkt blijft of verhoogd wordt!.. dus spijt kan je nooit krijgen, want je kan altijd switchen binnen t mobile van abonnement. Succes ermee, je zult er geen spijt van krijgen..

tsteen 28-01-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zielco (Bericht 410005)
Ik heb zojuist (5 min. geleden) een 3Gs 16gig zwart besteld met Iphone-150, makkelijke keuze voor mij omdat mijn belgedrag rond 150 min en sms zit en het iphone abbo internet toch echt sneller schijnt te zijn.

Heb het via bestelmaar.nl besteld aangezien (volgens mij) de toestelprijs daar het laagste is (49eu).

Apple iPhone 3GS 16GB Black 49.00
+ T-Mobile i-150 2 jaar
+ T-Mobile Simkaart
+ Verzendkosten 8.95
+ Nummerbehoudkosten
Aansluitkosten 26.25
Bestelling
Ordertotaal (incl. BTW) 57.95 Excl. BTW: 48.69

1 Weekje gepiekerd en naar andere providers gekeken en/of sim-only e.d. Maar voor mijzelf besloten dat t-mobile abbo toch het voordeligste is, vooral omdat ik ook niet even 600eu neer kan leggen voor los toestel, anders is sim only wel erg interessant.


op bestelmaar.nl moet ik wel nog even 102 euro bijbetalen voor een tmobile verlenging van 2 jaar..........

joyciie 28-01-10 15:30

Waarom doe je het niet gewoon via de winkel!? Ik heb net gekeken op Tmobile site en betaald je 100 bij en geen aansluitkosten want het gaat om verlening.. Dan ben je nog altijd goedkoper uit als je via internet doet.

tsteen 28-01-10 15:36

krijg je in de winkel je telefoon al eerder mee dan de 4 maanden??

mijn abo loopt tot 13 juni, dus dan zou ik vanaf 13 februari mogen verlengen.....

als ik naar de winkel ga, krijg ik m dan nu al mee???

Of gaat die vlieger niet op??? :)

Zielco 28-01-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tsteen (Bericht 410022)
op bestelmaar.nl moet ik wel nog even 102 euro bijbetalen voor een tmobile verlenging van 2 jaar..........

Zou even verder rondneuzen op inet. Phoneshop.nl bijv.
9 van de 10 keer is webwinkel goedkoper dan t-mobile (winkel) zelf.

Is trouwens best bijdehand, nieuwe klanten zijn goedkoper uit... snapt t-mobile niet dat bestaande klanten houden in principe makkelijker is en dat je die betere aanbiedingen moet doen (?). Naja succes met zoeken!

joyciie 28-01-10 15:52

Meestal niet nee, je kan een abo pas 4 maanden van te voren verlengen idd ja, Ik heb het eens nagekeken en idd @Zielco KLanten die abo verlengen moeten iets meer voor toestel betalen als nieuwe klanten, best krom, maar nieuwe klanten betalen aansluitkosten en voor verlening natuurlijk weer niet, geld moet ergens vandaag komen. Loopt je huidige abo ook bij T-mobile? Je zou ook nog even 2 weekjes kunnen wachte, Ik snap ook wel dat dat moeilijk is, als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het ook Meteen hebben. Misschien tijdelijk nieuw nr nemen! en later omzetten? of is dat geen optie

tsteen 28-01-10 15:53

misschien dan toch maar wachten denk ik.... :(

lees dat vodafone ook de iphone aanbiedt icm internet abo... dat zal dan wel minder snel zijn als Tmobile niet dan???

joyciie 28-01-10 15:56

Ja, providers als vodafone, KPN, Hi etc. bieden Iphone alleen aan via internet, niet in winkels. Tmobile heeft alleen recht. Ik heb gehoord dat vanaf febr. KPN ook mag gaan verkopen. Maar als je via vodafone zou doen, krijg je hetzelfde effect als een Relax met WnW Plus abonnement. Ik zou gwn ff afwachten, (ik weet het het is moeilijk) en dan mooi een I-150 abo nemen.

tsteen 28-01-10 15:58

ga ik dat doen!!!

bedankt voor alle SNELLE reacties!!

joyciie 28-01-10 15:59

Ja heb toch niks te doen haha,, zit ziek thuis van werk :) Nou sterkte er mee he!.. Groetjes..

tsteen 28-01-10 16:00

nou beterschap dan en nogmaals bedankt!

groetjes!

Iphone3Gs 28-01-10 16:04

Je kunt altijd je abbo wijzigen naar een hoger tarief, als je naar een tijdje terug wilt naar je afgesloten abbo dan heb je pech. Je iphone kun je op gsmweb.nl kopen met Vodafone of met KPN of met T-Mobile bedenk wel wat je wilt, deze iphone's zijn niet standaard simlockvrij (mits dat dit erbij staat) deze moeten nog altijd eerst gejailbreakt en geunlockt worden door jou zelf.(als ik het goed heb)

Een T-Mobile iphone is leuk en heeft het voordeel dat je deze zonder op de unlock hoeft te letten kunt upgraden naar een hogere firmware (mits deze aangeboden wordt via itunes)

Misschien kun je nog even rustig rond kijken naar de internet snelheid van alle 3 de providers. Ik heb de I-150 van T-Mobile genomen omdat dit beter bij mijn bel en sms gedrag paste internet is hier onbeperkt bij in begrepen.

Als je besluit de Iphone te kopen zal ik je aanraden om er wel een internet bundel erbij doet omdat deze eigenlijk vaak ontzichtbaar gebruik maakt van internet zoals push

Zielco 28-01-10 16:38

..en Vodafone internet (3+ mb/sec) is sneller dan t-mobile internet (2mb/sec) als ik het goed heb.

KPN wilde ik ook op wachten: 'iPhone in februari bij KPN' | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Schijnt alleen dat ze nog steeds in onderhandeling zijn (las ik gisteren, kan alleen linkje even niet meer vinden). En een trouwe klant ben ik niet van KPN, wachten is ook niet sterkste punt, mooi t-mobile genomen.

tsteen 28-01-10 17:21

vodafone 3 mB ja???

snelste IPHONE internet abo bij Tmobile is maar 2 MB
en Web n walk plus is 1 mb

ga ik ff uitzoeken..... wat de snelheid nou precies is van vodafone

tsteen 28-01-10 17:33

Vodafone levert bij Zorgeloos Internet BloX voor abonnementen een snelheid tot wel 3,6 Mbps (afhankelijk van je toestel en de dekking).

sneller dus dan het I-nogwat abonnoment van Tmobile speciaal voor de iphone.....

vreemd....

of zit ik nu mis?

robvdk 08-02-10 22:30

Wie heeft de beste aanbieding de T-mobile shop of de aanbiedingen van T-mobile via internet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.