iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile probleempje (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/53137-t-mobile-probleempje.html)

lifeguard 31-01-10 07:42

T-mobile probleempje
 
Beste,

Vrijdagochtend telefoon gekregen van T-Mobile,
Er van uitgaande dat het abo gelijk inging gelijk de hele appstore leeg gehaald

Alleen kwam ik erachter dat mijn abo helemaal nog niet in is gegaan.
Ook registreren op MyTmobile lukt niet, omdat hij aangeeft dat het telefoonnummer onbekend is

Is er een manier om te achterhalen of ik kan zien dat het abonnement is in gegaan?
Bij T-Mobile vertelde ze dat dit 24 tot 48 uur kon duren.

Dit is een verschil van 24 uur, en volgens mij kun je in die tijd de telefoonrekening behoorlijk opschroeven

Vragen:
Is er een manier op zelf te controleren of je abo is in gegaan?
Wat kost internet ongeveer zonder abo? (aangezien ik dat al gedaan heb )

Vast bedankt


Oja, het hele gebeuren is nogal vreemd verlopen, ik ben nu in bezit van een telefoon, en een getekent telefooncontract Verder niets.

Oja, mijn contactpersoon heeft op de voicemail ingesproken dat het abonnement ingaat als het oude is verlopen
Ik heb alleen geen oud contract lopen, nog nooit gehad daar.

zuiderwind 31-01-10 09:48

@ Lifeguard

Aan T-Mobile een aangetekende brief sturen, met handtekening bevestiging ,
Met verzoek om kopie van het "oude abonnement"

Of opheldering vragen bij de T-Mobile winkel, en verzoeken om je ter plekke te registreren op MyTmobile en dat is bij mij gelukt.
Wel het getekende telefooncontract, legitiematie bewijs mee nemen naar de T-Mobile winkel.

Succes.

lifeguard 31-01-10 09:57

Ok, bedankt.
weet jij zo wat de kosten zijn van internet?
Aangezien ik wel kan internetten bellen sms-en noem maar op :p

zuiderwind 31-01-10 10:14

@ Lifeguard

Ik was er op tijd er achter gekomen dat ik niet was aangemeld bij MyTmobile.

Ik kan je helaas niet vermelden wat de mogelijke verdere (on)kosten kunnen zijn.

lifeguard 31-01-10 10:16

Ok.
In ieder geval bedankt voor je tijd!

16MRB06 31-01-10 10:59

Ben je toevallig van een andere provider overgestapt?

lifeguard 31-01-10 11:01

Nee :)
Gewoon helemaal nieuw.

16MRB06 31-01-10 11:04

ok, anders had je namelijk met 3 overbruggings dagen te maken maar in jouw geval niet dus.

lifeguard 31-01-10 11:08

Nee mij werd verteld 48 uur na ontvangs en activeren.
Ik heb alleen kunnen activeren via itunes, op tmobile kan ik niks :(

nebilem 02-02-10 09:19

Als je een splinternieuwe abo hebt afgesloten gaat je abo in principe direct in. Mocht het zijn dat je toch kosten krijgt zal dat waarschijnlijk gewoon verrekend worden.

lifeguard 02-02-10 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 411640)
Als je een splinternieuwe abo hebt afgesloten gaat je abo in principe direct in. Mocht het zijn dat je toch kosten krijgt zal dat waarschijnlijk gewoon verrekend worden.

Daar lijkt het wel op.
Heb een i300 abo, en heb nu nu het ingaat 14 euro extra kosten, nog 48 smsjes, en 48 belminuten over :eek:

nebilem 02-02-10 09:45

Ik neem aan dat die 14 euro internet kosten zijn? Dat zal wel verrekend worden maar ik zou wel die aantal minuten in de gaten houden. Als je over die minuten bent zul je wel moeten betalen.

lifeguard 02-02-10 09:56

blijf het vreemd vinden,
vrijdag de telefoon binnen gekregen, en amper gebeld en of gesmst.
en dan mis ik al zoveel minuten?

heb tmobile iig al gemailt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.