//

voicemail werkt niet (goed)

voicemail werkt niet (goed) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleempje; Ik ben sinds kort overgestapt op de iphone. Zat hier voor al bij t-mobile dus nummer en provider zijn niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-10, 10:27
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard voicemail werkt niet (goed)

Ik heb een vreemd probleempje;
Ik ben sinds kort overgestapt op de iphone. Zat hier voor al bij t-mobile dus nummer en provider zijn niet veranderd.
Ik heb mijn voicemail nogmaals ingesteld en dat is ook terug te vinden op my t-mobile.
Echter als mensen mij bellen, dan horen ze niet mijn voicemail maar moeten ze het 10 cijferig telefoonnummer in toetsen en daarna gebeurt er niets.
M.a.w. men hoort mijn voicemail niet en men kan dus ook niets inspreken.
Als ik zelf bel met mijn voicemail lijkt ook alles goed te staan.
Daarnaast is het vreemd dat wanneer ik op het telefoontje op mijn iphone druk, ik rechtsonder voor voicemail kan kiezen, ik heb echter dan het idee dat er niet naar 1233 wordt gebeld maar naar het 06 nummer dat je moet bellen als je in het buitenland bent. Ik moet dan nl mijn voicemail pincode invoeren, waarna weer niets gebeurd.

Als ik gewoon handmatig bel naar 1233 lijkt alles gewoon goed te staan.
Heb inmiddels gebeld met t-mobile, ik moest de volgende code invoeeren:
##002# en dan bellen. Dit heeft echter niet geholpen.

Ik heb nu weer gebeld en men heeft wat aangepast. Ik moet nu over een uurtje mijn telefoon terugzetten met de optie; Herstel alle instellingen.
Ik ga dat zo proberen om te kijken of dit helpt.
Ik open dit topic omdat ik denk dat er wel meer mensen problemen met voice mail hebben (gehad) maar ik kon er niet al te veel over vinden. (of ik zoek niet goed)
Ik laat mijn resultaat hier uiteraard weten.

Update;
Inmiddels werkt mijn voicemail, men kan het inspreken.
Maar het is nog steeds zo dat wanneer ik op de knop voicemail klik ik een ander menu krijg dan wanneer ik 1233 bel.
Bij instelling staat het nummer correct.
Dus hoe stel ik het nummer in voor de voorgeprogrammeerde toets van voicemail?

Update 2:
Inmiddels ben ik er achter dat de bovengenoemde knop eigenlijk voor visual voicemail is, en dat werkt dus niet bij mij.
Weer gebeld met klantenservice en die wisten mij te vertellen dat het aan mijn simkaart zou kunnen liggen.
Ik gebruik n.l. nog een orange simkaart (orange is overgenomen door t-mobile) Er wordt nu een ander simkaart opgestuurd en dan zou het moeten werken.
Ben heel benieuwd.

Laatst gewijzigd door chippie777; 02-02-10 om 14:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-10, 16:20
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Update 3
Vandaag (2 werkdagen later) nieuwe simkaart in de bus. Laten activeren door t-mobile klantenservice. In mijn iphone gedaan en.................visual voicemail werkt!!1
Tumbs up voor t-mobile, snelle en correcte afhandeling van t-mobile.

Dus tip voor, voormalige orange klanten, die overstappen naar een iphone abonnement met behoud van nummer: "vraag om een nieuwe simkaart, want de orange simkaart ondersteund geen visual voice mail".

Van mij mag hier een slotje op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail activeren werkt niet... pascalletje iPhone algemeen 6 13-03-10 17:45
Voicemail werkt niet meer gvanrijn iPhone algemeen 0 12-01-10 12:32
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 20:36
Voicemail werkt niet bartaemeyers iPhone algemeen 6 05-09-08 16:40
Voicemail KPN werkt niet goed cles KPN 40 06-12-07 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.