//

T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden

T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Grote kans dat het T-Mobile is geweest. het moet zijn 0624-000000 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robvdk Werd gisteren ook gebeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 12-02-10, 09:53
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Grote kans dat het T-Mobile is geweest.
het moet zijn 0624-000000

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvdk Bekijk bericht
Werd gisteren ook gebeld door het volgende tel nummer 0624-000000 iemand enig idee van wie dit zou kunnen zijn.
ps. heb het teruggebeld en het nummer bestond niet.

Heb het al gevonden het is van t-mobile zie onderstaande link

GSM Helpdesk Nederland :: Helpdesk :: Nummerreeksen

Laatst gewijzigd door WDS001; 12-02-10 om 10:06. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-02-10, 10:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

dan helemaal. 0624xxxxxx is een reeks van T-Mobile. 0628xxxxxx was van Orange.
  #63  
Oud 12-02-10, 10:17
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvdk Bekijk bericht
Werd gisteren ook gebeld door het volgende tel nummer 0624-000000 iemand enig idee van wie dit zou kunnen zijn.
ps. heb het teruggebeld en het nummer bestond niet.
Ook ik ben gisteren 2 x door dit nummer teruggebeld. De eerste keer was het een gemiste oprroep en de tweede keer nam ik op. Bij mij was het een automatische bericht over de tevredenheid van de klantenservice. Dus ik werd niet gebeld vanwege een "aanbieding" van de Iphone
  #64  
Oud 12-02-10, 10:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

@pinokkia, dat verklaard het wel. Iedereen die is gebeld voor de 3GS "aanbieding" werd volgens mij gebeld door een geblokkeerd nummer.
  #65  
Oud 12-02-10, 11:26
Mukadder Mukadder is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik ben ook gebeld, gisteravond. Mij werd gevraagd of ik tevreden was met tmobile. Ik zie dat ik dat helemaal niet was en dat ik het zou beeindigen zodra ik maar kon.
Kwam met verkeerde informatie, nl. dat ik mijn iphone pas een jaar zou hebben en dat ik al eerder klant bij tmobile zou zijn geweest, wat niet zo is. Toen kwam hij met allerlei aanbiedingen om mijn contract met hun te verlengen. Ik heb toen gezegd dat ik daar totaal geen interesse in heb en dat tmobile de klanten zit te belazeren met overige kosten die je zou maken, maar waaraan? En ook dat zij niet de mogelijkheid bieden om data uit te zetten (ben bij een tmobileshop geweest en die hebben het zogenaamd uitgezet, dus niet!). Ik ben helemaal klaar met ze!!
  #66  
Oud 13-02-10, 23:39
sonick sonick is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maarssen
Berichten: 18
Standaard

Vorige week was ik gebeld, ik had het idee dat ik er wel gebruik van wou maken. mijn vriendin zou dan mij 3G krijgen en ik de nieuwe 3GS met 32gb. Ik zou vooe die 3gs met 32GB maar 29,95 betalen wat ik dus wel een mooie prijs vind.
Ik zou binnen 24 uur een email krijgen met alle informatie erin voor de bezorging.

Nu zijn we dus een week verder, maar nog steeds zonder Iphone.
2 keer(dinsdag en donderdag) al gebeld met T-Mobile.. maar daar zeiden ze dat maandag alles al verstuurd was..
Vervolgens krijg ik vrijdagmiddag een smsje van AMP.
ik kan mijn afleverbestelling maken op hun website.
Vervolgens staat daar dat de eerst mogelijk aflevermoment pas over 3 maanden is.
Ik heb verder niets aangeklikt en aangegevn dat ze me moeten bellen.
2 uur later wordt ik gebeld en aanstaande dinsdag zou al geleverd kunnen worden.
Meld die gozer er even doodleuk bij dat het 89.95 gaat kosten, terwijl die meid van het callcentre eerst 29,95 zegt.
Heb aangegeven dat ie gelijk al retour mag en ik heb op deze manier echt niet wil. stelletje oplichters.
  #67  
Oud 15-02-10, 13:32
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Zojuist werd ik gebeld door T-Mobile met de mededeling dat ze mijn abonnement vroegtijdig konden verlengen en dat ik er een iPhone 3GS bij kreeg. Dit bericht is meerdere mensen al toebedeeld via T-Mobile.
Toen ik vroeg of de telefoniste iets kon vertellen over de 4G aarzelde even en zei dat ze daar niets over wist (of deze wel of niet uit kwam dit jaar).
Ik heb hartelijk bedankt voor het aanbod en opgehangen.

Wat ik jullie allemaal ook kan vertellen is dat ik uit betrouwbare bron (iemand met veel contact met Apple rechtstreeks) dat hij zeker wist dat er dit jaar een vernieuwde iPhone uitkwam. Naar zijn weten was dat juli/augustus. Normaal gesproken heeft hij in dit soort dingen altijd gelijk gehad (bv. met 3G en 3GS).

Daarom zou ik tegen iedereen willen zeggen; neem de aanbieding van T-Mobile niet aan en wacht even geduldig tot het einde van de zomer zodat je dan lekker de nieuwste iPhone in ontvangst kan nemen.
  #68  
Oud 15-02-10, 13:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Bericht verplaatst, past hier beter bij
  #69  
Oud 15-02-10, 16:35
mfellman mfellman is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Zojuist gebeld.
Of ik mijn abbonement wilde verlengen voor 2 jaar en dan voor 70 EURO een 3GS in ontvangst wilde nemen. Ik zei dat ik de aanbieding niet interressant genoeg vond en dat ik voor een abbonement wel eens verder wilde kijken simmonly of zo. Ach de 3GS lijkt me wel aardig maar om daar nu maar 30 EURO korting (tja heb maar een i-150 abbonement) voor te accepteren....

Marc
  #70  
Oud 15-02-10, 16:39
SWIZZBEATZ SWIZZBEATZ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de zogenaamde aanbieding aangenomen. Heb gekozen voor de 16 GB. Heb nu de 3G en heb eerlijk gezegd geen zin om te wachten op de nieuwe Iphone. Het is maar de vraag of hij dit jaar uitkomt. Ik vind de Iphone op dit moment de fijnste en beste toestel dus daarvoor heb ik voor de 3GS gekozen.
  #71  
Oud 16-02-10, 10:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

@swizzbeatz Gefeliciteerd! Iedereen moet zelf weten of hij/zij op de aanbieding van T-Mobile accepteert. En als het is wat je wil dan is het toch super dat je een 3GS nu al kunt krijgen met (waarschijnlijk) een korting.
Heb het belletje zelf nog niet gehad. Benieuwd of ze mij nog bellen...
  #72  
Oud 16-02-10, 10:35
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Hier ook nog niet gebeld, moet eerlijk zeggen dat ik niet op de "aanbieding" zal ingaan. Ik wacht liever op een nieuwe versie.
Wij hebben hier een 3g en 3gs, en het verschil is nul tot minimaal (wat wij ermee doen).
Het enige voordeel wat ik vind is dat je met de 3gs video's kan maken, in de praktijk word dat ook zelden gebruikt trouwes.

(jah ook als je de 3g jailbreaked, maar dat doen we ff niet).
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #73  
Oud 16-02-10, 11:31
pjotr1985 pjotr1985 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
@swizzbeatz Gefeliciteerd! Iedereen moet zelf weten of hij/zij op de aanbieding van T-Mobile accepteert. En als het is wat je wil dan is het toch super dat je een 3GS nu al kunt krijgen met (waarschijnlijk) een korting.
Heb het belletje zelf nog niet gehad. Benieuwd of ze mij nog bellen...
Dat is natuurlijk waar. Persoonlijk vind ik de 'aanbieding' niet echt een aanbieding. Het enige bijzondere eraan is dat je iets eerder je abbonement mag verlengen. 2 jaar verlengen en dan alleen korting krijgen op een toestel dat al redelijk verouderd is vind ik niet een erg goede aanbieding.
Overigens vroeger (voordat ik een iPhone abbonement had) zat ik ook al bij T-Mobile. Toen kreeg ik 3 maanden voor het aflopen van mijn abbonement ook altijd telefoontjes met 'aanbiedingen'. Altijd twee jaar verlengen met gratis een nieuwe telefoon. Als ik dan zei dat ik enkel geinteresseerd was in een verlenging van 1 jaar met een nieuwe telefoon dan was dat altijd mogelijk alleen dan met een kleine bijbetaling voor de nieuwe tel (50-100 euro).
Wie weet kunnen de mensen die gebeld worden eens informeren naar een verlenging van een jaar. Bij T-Mobile bestaat een tendens om minder aan te bieden dan mogelijk is dus altijd doorvragen wat mogelijk is!
  #74  
Oud 16-02-10, 11:53
LBBS's schermafbeelding
LBBS LBBS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hoorn
Berichten: 59
Standaard

IK WEET HET EINDELIJK WAAROM ZE DIT DOEN!
ik heb net op twitter gelezen dat tmobile vanaf eind februari een 1 jarig iphone abbo gaan aanbieden. check hier: De verkooppunten van de iPhone 3GS - T-Mobile
__________________
to change your reality, change your thoughts
  #75  
Oud 16-02-10, 12:14
pjotr1985 pjotr1985 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LBBS Bekijk bericht
IK WEET HET EINDELIJK WAAROM ZE DIT DOEN!
ik heb net op twitter gelezen dat tmobile vanaf eind februari een 1 jarig iphone abbo gaan aanbieden. check hier: De verkooppunten van de iPhone 3GS - T-Mobile
daar komt de aap uit de mouw dus
  #76  
Oud 16-02-10, 13:49
koku koku is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2
Thumbs down

Een collega van mij heeft de aanbieding van ze geaccepteerd. Het mooie van de aanbieding zou zijn dat het abo meteen in zou gaan. Dus je zou denken twee jaar vanaf nu, ipv twee jaar vanaf juli (de datum dat ie officieel zou verlopen).

Zie deze link:
http://www.iphoneclub.nl/59709/t-mobile-belt-vroege-iphone-3g-bezitters-voor-abonnementsverlenging/

Hierin staat:
Citaat:
Voorwaarde voor het aanbod is wel, dat ze hun huidige abonnement met 2 jaar verlengen voor dezelfde prijs. Heb je dus een abonnement van €44,95 afgesloten, dan blijf je dat de komende twee jaar betalen. Je hoeft niet de laatste maanden van je huidige abonnement uit te dienen, maar kunt meteen beginnen aan het nieuwe abonnement en krijgt binnen drie dagen de iPhone 3GS thuisgestuurd.
Dit is dus NIET waar. Het abo wordt verlengd, maar PLUS de maanden erbij die je nog van je oude abo moet uitdienen. Dit maken ze tijdens dat telefoongesprek niet voldoende duidelijk. Ik zou zeggen: ga NIET op de aanbieding in, ik vertrouw ze voor geen meter meer... Zeker nu bekend is gemaakt dat er iPhone abo's voor 1 jaar komen.
  #77  
Oud 16-02-10, 23:03
pascal943 pascal943 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 2
Standaard

Nou zoals hier staat ben ik dus ook gebelt doorT-Mobile callcenter en anomien en mij werd de nieuwste Iphone 32Gb beloofd , en nu vandaag kreeg ik per post binne je raad t al !!! een contractbevestiging en ik lees hem door en tot mijn verbazing staat daar in t vakje GEKOZEN TOESTEL : Actieren iPhone 16GB BK 3GS en weer voor 24 maanden Contrakt nou ik dacht t dus echt niet ga er wel werk van maken . Ik wacht wel op de 4G me huidige Contract loopt in aug af dan ben ik p/m opzegbaar

Gr Pascal
  #78  
Oud 17-02-10, 13:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik ben ook vandaag gebeld door tmobile. Wordt me gevraagd of ik tevreden met mijn iPhone abonnement. Ik zeg 'nee, niet echt' - waarom dan niet? Ik: ik vind de dekking van jullie UMTS netwerk slecht. -'dan kan ik u een mooi aanbod doen, u krijgt tegen betaling van €69,- een iPhone 3GS, die is verbeterd". Ik moest dan ook wee voor 24 maanden verlengen. Ja dahag. Ik ga met mijn 3G lekker een sim-only abonnementje nemen óf wachten op de nieuwere iPhone icm abonnement bij hopelijk een andere provider!
  #79  
Oud 17-02-10, 13:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Om met @Dijkshoorn te spreken: "laat Tmobile maar de t*fus krijgen" whoehahaha

Laatst gewijzigd door ballegooier; 17-02-10 om 14:45.
  #80  
Oud 17-02-10, 18:20
frankvlieshout frankvlieshout is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik zou zeven dagen bedenkt tijd krijgen, nadat ik binnen vijf dagen de papieren binnen zou hebben. Kreeg binnen vijf dagen een sms voor afleveringsdatum van de iPhone. En nu moet ik ook nog zelf gaan regelen dat hij niet afgeleverd hoeft te worden, slechte zaak T-Mobile.
Was een foutje van een werknemer ja goed excuus NOT.
Maar heb hem nu helemaal geannuleerd, wacht wel tot er meer bekend over een nieuwe iPhone. En dus waarschijnlijk ook een andere provider want voor mij klikt het niet mee zo tussen mij en T-mobile.
En echt een goede actie was het ook niet voor trouwe klanten.
Reageren

Labels
3gs, aanbieding t-mobile



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile biedt nieuw toestel aan. Schroef Odido (T-Mobile) 8 14-12-09 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.