//

T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden

T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik had gisteren (17 februari) de twijfelachtige eer om door een T-Mobile medewerker gebeld te worden tijdens mijn werk. Na de introductie "bij verlenging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 18-02-10, 22:30
Cgold Cgold is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ook ik had gisteren (17 februari) de twijfelachtige eer om door een T-Mobile medewerker gebeld te worden tijdens mijn werk. Na de introductie "bij verlenging van uw abonnement, krijgt u volgende week een 3Gs toestel" vertelde ik dat ik nog even aan het werk was en dus niet kon bellen, maar dat als 'ie me over 30 minuten terug zou bellen ik wellicht interesse zou hebben (was in eerste instantie ook echt zo)...

Hieronder een verkorte weergave van het gesprek:

T-Mobile: Wel meneer, het klinkt misschien erg cliche, maar ik mag u deze aanbieding alleen vandaag nog doen, op dit moment! Eigenlijk waren we vorige week vrijdag al gestopt met deze aanbieding, maar bij hoge uitzondering bellen we tot en met vandaag nog mensen om hun deze kans te bieden.

Ik: Ik heb wellicht best interesse, maar ik zou graag wat meer willen horen en ik heb nu geen tijd, dus als je me over 30 minuten terug belt dan kunnen we praten

T-Mobile: Maar ik kan u nu ook wel even antwoord geven op vragen die u heeft.

Ik: Ik zie het alleen niet echt zitten om in twee minuten te beslissen over een contract van twee jaar

T-Mobile: Maar ik kan u helaas echt niet terugbellen meneer, u heeft nu de mogelijkheid om te beslissen, ik heb hier helaas geen "Repeat Call" button. Hierna vervalt deze aanbieding.

Ik: Ik wil u best mijn nummer geven en dan belt u me over 30 minuten op om nog eens rustig te praten.

T-Mobile: Ik kan u nu alle antwoorden geven.

Ik: Over een half uurtje kan ik praten, nu niet.

T-Mobile: Dan houdt het helaas op.

Ik: Jammer dan... succes ermee *klik*
--

Maar als ik alle verhalen hier nu zo lees, dan is het maar goed ook dat ie niet kon terugbellen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 19-02-10, 10:30
Obumah Obumah is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Volgens mij wordt de methode steeds agressiever. Ik had deze week de eer om door een dame gebeld te worden. Ik kon wel mijn telefoonnummer achterlaten om later teruggebeld te worden, maar dan moest wel die zelfde avond. Dan kwam namelijk de actie te vervallen. Toen ik me opstelde dat dat te weinig tijd was voor een tweejarige verlenging bood ze aan om een soort voucher per mail te sturen met alle voorwaarden een voordelen. Gekke was dat daarmee de actie gelijk verlengd was tot het eind van de week. ???? Na twee dagen nog steeds geen aanbieding ontvangen maar wel een mailtje dat mijn bestelling afgeleverd kan gaan worden. ??? Het wordt steeds gekker. Ik heb gewoon helemaal niets besteld. Ik weet ook niet wat ik ga krijgen en dus ook niet wat ik moet gaan betalen. Nu kan ik hun naaien door de bestelling te laten bezorgen en doen alsof ik hem gratis zou ontvangen als er om geld gezeurd word en hem dus weer retour laten nemen of gewoon niet meer reageren. Het is wel van de zotte.
  #83  
Oud 19-02-10, 10:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obumah Bekijk bericht
Volgens mij wordt de methode steeds agressiever. Ik had deze week de eer om door een dame gebeld te worden. Ik kon wel mijn telefoonnummer achterlaten om later teruggebeld te worden, maar dan moest wel die zelfde avond. Dan kwam namelijk de actie te vervallen. Toen ik me opstelde dat dat te weinig tijd was voor een tweejarige verlenging bood ze aan om een soort voucher per mail te sturen met alle voorwaarden een voordelen. Gekke was dat daarmee de actie gelijk verlengd was tot het eind van de week. ???? Na twee dagen nog steeds geen aanbieding ontvangen maar wel een mailtje dat mijn bestelling afgeleverd kan gaan worden. ??? Het wordt steeds gekker. Ik heb gewoon helemaal niets besteld. Ik weet ook niet wat ik ga krijgen en dus ook niet wat ik moet gaan betalen. Nu kan ik hun naaien door de bestelling te laten bezorgen en doen alsof ik hem gratis zou ontvangen als er om geld gezeurd word en hem dus weer retour laten nemen of gewoon niet meer reageren. Het is wel van de zotte.
Wees verstandig en bel met de klantenservice van T-Mobile en laat het annuleren. Mocht het toestel worden aangeboden aan de deur, weiger het dan! Anders wordt het veel lastiger om het geheel te annuleren.
  #84  
Oud 20-02-10, 20:43
Ipot Ipot is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

ik heb dus WEL belangstelling voor die 3gs, alleen ben 1xtje gebeld, heb toen gezegd dat ze ff trug moesten bellen omdat ik bezig was en dat zouden ze ook doen.
tot nu toe nog niks gehoord.
weet iemand of dit te regelen valt in de winkel?
  #85  
Oud 20-02-10, 23:56
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

je kunt toch zelf even met de klantenservice bellen,
en horen wat ze zeggen?
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #86  
Oud 21-02-10, 00:06
Ipot Ipot is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

gedaan, alleen die zeggen van ja dat weet ik niet meneer.
dus ik dacht van misschien is er hier iemand die het misschien weet.
  #87  
Oud 21-02-10, 00:35
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

das wel lullig dan ja, dat ze zo reageren.
ik wist niet dat je al gebeld had.

hopelijk bellen ze je nog terug.
  #88  
Oud 28-02-10, 14:39
sergee sergee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Wat de meeste mensen hier niet begrijpen is dat de callcenters die jullie bellen, niet altijd onder T-Mobile vallen. Vaak zijn dit projecten die uitbesteed worden aan een groot aantal callcenters over heel NL. In die callcenters werken mensen van +- 20 jaar oud, die proberen zo veel mogelijk iPhones te verkopen. Hoe meer sales hoe meer bonus of aanzien in zo'n call-center. Het controleren van iedere call agent is erg lastig waardoor er dingen worden gezegd over de telefoon die helemaal niet kloppen.

Ik weet dit namelijk omdat ik zelf ook in een callcenter werk. En nee, ik bel niet voor T-Mobile
  #89  
Oud 28-02-10, 14:48
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sergee Bekijk bericht
Wat de meeste mensen hier niet begrijpen is dat de callcenters die jullie bellen, niet altijd onder T-Mobile vallen.
Dat begrijp ik weldegelijk. Maar jouw uitleg praat de gang van zaken niet goed. Sterker nog: T-Mobile, de eindverantwoordelijke in deze, moet van hun probleem niet mijn probleem maken en dat van tienduizenden anderen die worden lastiggevallen.
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #90  
Oud 01-03-10, 13:48
klukkluk3 klukkluk3 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Hoe dan ook, ze hebben mij ook gebeld en.................ik heb de G3S wel genomen. In September wordt het abo verlengt en krijg nu al een Iphone 3GS met 0,0 bijbetaling.
  #91  
Oud 03-03-10, 16:31
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik denk dat het inderdaad iets is om die 3Gs zo snel mogelijk kwijt te raken aangezien ze vorig jaar nog zat 3G overhadden. Ik hoop echter niet dat ze volgend jaar gaan bellen met deze stomme actie voor de 4G want daar ik dus geen intresse in pff wel vet irritant die callcenters.
Reageren

Labels
3gs, aanbieding t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile biedt nieuw toestel aan. Schroef Odido (T-Mobile) 8 14-12-09 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.