iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/53486-t-mobile-biedt-gratis-3gs-voor-oude-leden.html)

Woody36 29-01-10 15:45

T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden
 
Vandaag door T-Mobile benaderd met een aanbieding voor een nieuwe 3GS i.p.v. mijn huidige 3G waarvan het abo pas in juni 2010 afloopt!
Volgens mij zijn ze wel erg vroeg met deze aanbieding. Zou T-Mobile zo alvast een partij 3GS'en vroegtijdig willen lozen met evt. de 4GS in aantocht??
Ik heb de aanbieding voorlopig afgeslagen. Komen ze vast later in het jaar nog wel een keer op terug.

paulmadejong 29-01-10 16:42

Ik had gisteren eenzelfde dame aan de lijn. Was erg verbaasd toen ik zei dat ik geen interesse had want de 3GS zorgde voor een verbeterde ervaring! Nu heb ik de 3GS al meerdere malen in mijn handen gehad en is hij vooral sneller en natuurlijk de betere cam maar om nu voor 2,5 jaar aan een toestel van meer dan een half jaar vast te zitten, nee bedankt.

Ik gok nog steeds op een nieuw (baanbrekend) toestel in Juni. Zo niet, dan ga ik nog wel een poosje met mijn 3G verder en wacht ik af wanneer dit baanbrekende toestel op de markt komt. Of misschien wel de Nexus One....

I.K 29-01-10 20:16

Er is overleg geweest met de managers en ik ben, samen met nog 9 mensen geselecteerd voor een nieuwe iPhone 3GS icm verlenging van abbo met 24 mnd...Schoot behoorlijk in de lach en heb vriendelijk bedankt. Ik wacht even op de nieuwe versie.. en hoop op een nieuwe provider met beter netwerk!

Kom met een aanbieding, maar niet met zo'n fout verhaal!

Taless 30-01-10 00:38

9 Mensen? Zullen er vast meer geweest zijn. Ik heb zelfde aanbod gehad, maar netjes afgeslagen met als reden dat ik liever wacht op de nieuwe versie. Mijn abonnement loop in Augustus pas af trouwens.

Toen ik dat zei vertelde de dame aan de telefoon dat ze net een voorlichting had gehad en dat er niets verteld werd over een nieuwe telefoon. Daarbij vertelde ze ook dat als er een nieuwe aan komt dat die nog vol met kinderziektes zal zitten.

Laatste poging van T-Mobile om mensen te behouden omdat de exclusiviteit afloopt?

hootch 01-02-10 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Taless (Bericht 410594)
Laatste poging van T-Mobile om mensen te behouden omdat de exclusiviteit afloopt?

Zojuist ook gebeld en dit was ook het eerste wat in mij binnenschoot.

Al met al vrij kansloos, maar ongetwijfeld heel handig om de gewone consument binnen te houden.

velotic 01-02-10 16:22

Hier ook gebeld, vertelden ook dat het nog zeker 1,5 jaar zou duren voor er evt een iphone 4(G) zou komen..

Twijfel ergens toch wel, hoewel ik zeer tevreden over mijn huidige iPhone 3G. Werd wel gezegd dat het ja of nee was..maar lijkte me dat er heus wel een overgangsregeling komt voor degenen waarbij het contract afloopt.

DaveD30 01-02-10 18:25

Ik zou er niet intrappen!! Dit zijn zeker verdachte methodes! misschien zijn alle geruchten toch waar en is het dag dag voor t-mobile bij apple!:D

LBBS 01-02-10 21:41

Het klinkt heel verleidelijk. Ik zou het ook niet doen hoor. De tijd zal het verder wel leren :D

glaantje 01-02-10 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door velotic (Bericht 411377)
Hier ook gebeld, vertelden ook dat het nog zeker 1,5 jaar zou duren voor er evt een iphone 4(G) zou komen..

Hier weten ze bij een callcenter van T-mobile niks vanaf, dus snap ook niet dat ze je zoiets proberen voor te schotelen.:confused:

SlimMasterShady 03-02-10 20:28

Ik ben ook gebeld! Zelfde verhaal zoals vele hier hebben gehoord!
Tegen mij zeiden ze: als er een nieuwe komt dan duurt het nog wel een maand of 8 of nog langer dat ie hier uitkomt... allemaal blablabla...
Wachten op de nieuwe dus!

PixM 03-02-10 22:43

Hier ook telefoontje gehad en zelfde lulverhaal:-) Toen ik over de nieuwe iPhone begon werd mij verteld dat de nieuwe iPhone 4G al uit was in amerika en te koop was maar dat deze niet te gebruiken was in nederland hahaha :d

wouter1981 04-02-10 11:37

Onbegrijpelijk dat een aantal van die verkopers van die onzin 'verkopen'. Maar denk dat voor eigenlijk iedereen wel geldt dat hij of zij liever komende zomer verlengt met de 4e generatie iPhone. Ik wel in elk geval. Ben wel benieuwd of ik het belletje ook krijg..

Cogy 04-02-10 21:19

T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden
 
Dames en heren, goedenavond,

Ik werd vanavond gebeld door een geblokeerd nummer.
De avond daarvoor ook al 2x maar die heb ik gemist.
Nou was het iemand van t-mobile..!!!
En vroeg wat informatie over de iphone die ik gebruik...!
Of ik er tevreden mee was, wat ik er mee deed, en wat er beter zou mee kunnen..
Hij vertelde dat t-mobile een actie maand had (alleen deze maand), en dat ze leden die als eerste een iphone 3g hadden, een iphone 3gs aan wilden bieden, zonder extra kosten..

Na ik dacht eerst dat het een grap was, dat het een vriend van me was die me ff wilde rellen..

Maar toen kwam ie met allemaal gegevens van me. Waar ik woon, adres gegevens, postcode, welke abbo ik gebruik..! die gegevens zet ik niet op internet..

Dus ik zei, na doe maar dan. Ik krijg ik morgenavond een email, met daarin de gegevens van de koerier, die mij de iphone 3gs komt brengen. Deze heeft een levertijd van 3-5 dagen..

Zijn er meer mensen die werden gebeld door t-mobile.. of was dit een hele goede grap ?

Grtz Cogy

XIII 04-02-10 21:59

Ja, er zijn zeker meer mensen gebeld:

T-Mobile belt vroege iPhone 3G bezitters voor abonnementsverlenging

Jij moest vast ook je abonnement verlengen?

WDS001 04-02-10 22:04

 Verplaatst naar: T-Mobile balba

Cogy 04-02-10 22:20

Jah, ik dacht het ook al en vroeg het, jah dan moet ik zkr mijn abbo weer verlengen, hij zei nee nee..! dat is niet het geval.

Je krijgt de nieuwe 3gs gratis, omdat je een i 300 abbo hebt..! Als je die van 32 gig wil dan moet je wel bijbetalen..

Ik vroeg ook nog, de geruchten gaan dat er een nieuwe 4g komt.. maar dat was ook niet het geval..

Ik mag me ook nog eens mijn oude iphone houden..
Ik werd ook door een geblokeerd nummer gebeld..!

XIII 04-02-10 22:47

T-Mobile geeft je gratis een iPhone 3GS zonder dat ze iets terug verwachten?

Dat is een vorm van liefdadigheid die mij sterk lijkt...

Hou je ons op de hoogte?

Cogy 04-02-10 23:20

Jah, dat lijkt mij ook erg apart..

Ik heb gelezen dat iemand ook nog hetzelfde aanbod kreeg:

Citaat:

DC3fanboy_NL zei op 4 februari 2010 om 19:40

Ik werd ook gebeld vanmorgen. Luister even luister even, wat is dit allemaal. Ten eerste hij belt me op een geblokeerde nummer, daar vond ik het al vaag. ten tweede hoe in de hemelsnaam weet hij mijn naam en dat ik ook de eerste was die de iPhone had. Alles wat hij zegt klopt. En dan zegt hij dat ik een gratis iphone 3Gs krijg, omdat ik de eerste was. Ik zei van dat is mooi. Ik zei ook van komt er een nieuwe iPhone dit jaar?. Hij zei van er komt een nieuwe iPhone in augustus uit, maar het word pas volgend jaar in nederland en hij gaat 1000 euro kosten. Ik zei: oh oke. Ik heb toen mijn emailadres gegegeven en hij zou de informatie naar me mailen. Hij zei ook dat ik door T-mobile word gebeld, om te zeggen op welke adres ik de iphone 3Gs wil laten bezorgen.
Sorry…., maar dit klopt niet.
1. Waarom belt hij met een geblokkerde nummer?
2. Hoe weet hij mijn naam en achternaam?
3. Hoe weet hij dat ik mijn iPhone vanaf 1 augustus had?
4. Waarom zegt hij dat ik door t-mobile word gebeld om aan hun aan te geven op welke adres de iPhone 3Gs wil laten bezorgen?
Dit is vaag, T-mobile weet waar ik woon. Ze hebben mijn adres.
Nog iets: hij zei niks van ik moet mijn contract verlengen en ook niks van dat ik geld moet betalen. Hij zei dat ik de iPhone 3Gs gratis krijgt.
Heb nog geen mail gekregen van hun.
T-Mobile kunnen jullie hier op iPhoneClub doorgeven dat dit waar is of niet?
Als dit niet waar is, dan is er iemand in jullie database geweest.

stond hiero: T-Mobile belt vroege iPhone 3G-bezitters voor abonnementsverlenging - iPhone - iPhoneclub.nl

Ik hou jullie op de hoogte..

Cogy 05-02-10 13:11

Ik heb dus toch maar even de klantenservice gebeld, want het zat me niet allemaal lekker..

Hele verhaal uitgelegd aan meneer en het is het geval dat je je abbonement moet verlengen.....!!!!!

Dus ik zeg, jah dat is mooi,
Ik had gisteren een groentje aan de telefoon die niet eens wist hoe hij mijn gegevens op moest zoeken...
En ik heb hem duidelijk gevraagd of ik mijn abbonement moest verlengen of niet.. En hij vertelde mij dat dat niet het geval was, en nu krijg ik te horen dat het wel zo is..
Communicatie ?

Toen werd ik even in de wacht gezegd want meneer wilde het even navragen. heb ik eerst 6 minuten gewacht.. daarna heeft u nog 1 momentje.. Toen weer 8 minuten.. Ik ga je doorverbinden met de aftersales... Weer 8 minuten.. ik dacht het is mooi zo.. opgehangen :D


Ik wacht wel totdat ik die 3gs krijg en dan vertel ik mooi me verhaal opnieuw.. Ze nemen tog alles op... kom maar op..!!

Even voor de duidelijkheid

KiMZz 06-02-10 15:27

Het is inderdaad wel zo dat je dan weer voor 2 jaar bijtekent, je doet een vervroegde verlenging. Als je dat niet wil zou ik de nieuwe iPhone weigeren aan de deur, dan wordt de verlenging automatisch geannuleerd...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.