iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Tethering bij Tmobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/53544-tethering-tmobile.html)

WillyD 05-02-10 15:29

Tethering bij Tmobile
 
Ik had aan Tmbobile gevraagd over tethering.
Hun antwoord:
"Momenteel zijn wij aan het onderzoeken of we tethering mogelijk gaan maken. Er is verder nog niets bekend hierover. Wij adviseren u de updates in iTunes en onze website in de gaten te houden".

Groeten,
Willy

robinvandienst 07-02-10 15:42

Ik heb Tethering aangezet, en toen mijn Visual VoiceMail problemen kreeg, ben ik ermee naar de T-Mobile shop gegaan...Daar zijden ze dat ik Tethering uit moest zetten omdat dat het probleem zou veroorzaken. Na veel ge-touw-trek had de vriendelijke dame voor mij wel een linkje, waarmee tethering & visual voicemail wel werken...in de shop hadden ze zelf namelijk ook allemaal tethering gewoon aanstaan... Ook melde ze mij nog dat het nergens in mijn contract staat, en ook niks over een fair use. Ik moest dus maar gewoon lekker gaan tetheren, en mocht daar ook best veel data vanaf trekken... Ik heb er tot nu toe dan ook nog geen problemen mee gehad.

sj0e5d 07-02-10 19:05

Mischien is dit de mobileconfig die "robinvandienst" heeft gebruikt. Via deze link wordt beschreven dat thetering werkt in combinatie met MMS en Visual Voicemail.

T-Mobile tethering nu wel met MMS en Visual Voicemail Blog.em met Jochem

Google is your friend

Larss 07-02-10 19:14

Hmm, dat is wel een erg oude post... maar we zullen zien.

Houd me zeer aanbevolen voor die link!

robinvandienst 07-02-10 22:09

Na plat ge-pm't te zijn: iphone.tdfclan.nl

iScorpio 07-02-10 22:14

Misschien dat onderstaande ook helpt voor T-Mobile.

Ik heb tethering aan de gang gekregen met 3.1.3 met gebruik van een custom Vodafone IPCC (zelf gemaakt). Voor uitleg zie deze link.

Dit zou ook moeten werken voor andere providers als je in het derde APN gedeelte de Vodafone gegevens even wijzigd in die van je eigen provider. Het lanhe extra stuk voor de zekerheid ook opnemen.

Rubenskoo 08-02-10 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 413896)
Misschien dat onderstaande ook helpt voor T-Mobile.

Ik heb tethering aan de gang gekregen met 3.1.3 met gebruik van een custom Vodafone IPCC (zelf gemaakt). Voor uitleg zie deze link.

Dit zou ook moeten werken voor andere providers als je in het derde APN gedeelte de Vodafone gegevens even wijzigd in die van je eigen provider. Het lanhe extra stuk voor de zekerheid ook opnemen.

Als ik weer achter mijn pc zit wil ik wel proberen om die ipcc te veranderen. Als het mij dan lukt zet ik hem op iphone.tdfclan.nl

Suriboy777 08-02-10 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robinvandienst (Bericht 413888)
Na plat ge-pm't te zijn: iphone.tdfclan.nl


Iemand wat wijzer geworden met deze site?

iScorpio 08-02-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 414191)
Iemand wat wijzer geworden met deze site?

Daar staan nu oude T-Mobile IPCC bestanden. Heb je nu dus niks aan ;)

Rubenskoo 10-02-10 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubenskoo (Bericht 414012)
Als ik weer achter mijn pc zit wil ik wel proberen om die ipcc te veranderen. Als het mij dan lukt zet ik hem op iphone.tdfclan.nl

Het lukt maar niet om tehering via ipcc bestanden aan te krijgen..
Dus word het wachten totdat het iemand lukt..

iScorpio 10-02-10 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubenskoo (Bericht 415115)
Het lukt maar niet om tehering via ipcc bestanden aan te krijgen..
Dus word het wachten totdat het iemand lukt..

Zou je deze eens kunnen proberen: download link (IPCC zit in een zip bestand).

Hoor graag of dit werkt of niet :)

Rubenskoo 10-02-10 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 415242)
Zou je deze eens kunnen proberen: download link (IPCC zit in een zip bestand).

Hoor graag of dit werkt of niet :)

Ik heb hem net even getest maar hij werkt niet...

cdesmit 21-03-10 13:05

Tethering T-mobile wel of niet mogelijk ??
 
Op de site van iphone service point staat bij de iphone info dat tethering niet mogelijk is bij een t-mobile abonnement.:confused:
Als je naar de site van iphone gaat wordt daar heel veel reclame gemaakt om een abonnement bij t-mobile te nemen. Zo'n abonnement wordt ook goedkoop aangeboden en de iphone gratis. :) Maar als nu blijkt dat je geen gebruik kunt maken van tethering, dan kun je toch niet optimaal gebruik maken van je iphone ??? :(
Wat vinden jullie als gebruiker van de iphone hiervan ??
Ik zit er nog over te denken om een iphone aan te schaffen voornamelijk ook vanwege het feit dat je deze makkelijk op je pc kunt aansluiten voor het gebruik van internet. Maar zoals bijna iedere nederlander wil ik natuurlijk niet te veel betalen voor het abonnement en het liefst de iphone dan gratis ontvangen. Graag jullie aanbevelingen.

King1987 21-03-10 13:17

\\Topic's samengevoegd

lemme201 14-06-10 21:00

Ik geef het op, hier een Belgische 3GS met t-mobile zakelijk.
Geen jailbrake en geen unlock.
Alles nu geprobeerd, zonder enig resultaat.
Ik gooi de handdoek in de ring hoor heb het echt gehad.
Ik zie niet van mobiel data netwerk o.i.d.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.