//

T-Mobile werkt aan unlock

T-Mobile werkt aan unlock discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit al bekend was, is, of complete onzin is, maar enige tijd geleden ging ik in de T-Mobile Shop een simkaart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-10, 21:15
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard T-Mobile werkt aan unlock

Ik weet niet of dit al bekend was, is, of complete onzin is, maar enige tijd geleden ging ik in de T-Mobile Shop een simkaart kopen om mijn iPhone legaal te activeren in iTunes om vervolgens mijn eigen simkaart van mijn eigen provider in de telefoon te rammen.

Affin.. De juffvrouw achter de balie vertelde mij dat T-Mobile werkt aan een soort eigen Cydia formatie.

Is dit nou complete onzin en wil die juffrouw een beetje nerdo overkomen bij mij of is T-Mobile achter de schermen echt met iets bezig waar wij niks van afweten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-10, 21:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Kun je iets meer toelichten wat je bedoelt?

Het is nu nogal onsamenhangend. Cydia is een alternatieve App Store, maar heeft niet direct met een unlock te maken en T-Mobile kan al legaal unlocken door je gegevens aan Apple door te geven.

Dus: wat bedoel je?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 06-02-10, 21:39
Hoton Hoton is offline
• iOS 2.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: GB
Berichten: 80
Stuur een bericht via ICQ naar Hoton Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hoton Stuur een bericht via Yahoo naar Hoton
Standaard

bedoel je met tmobile simkart kun je niet activeren toch zonder jailbreak?als dat zo is,ja klopt dat heb ik ook geprobeerd hij activeert niet,heb nu reserve iphone 3g van tmobile,maar ik kan niet activeren en heeft ook geen bereik,hoe kom dat ?????
  #4  
Oud 07-02-10, 20:32
MethosNL MethosNL is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoton Bekijk bericht
bedoel je met tmobile simkart kun je niet activeren toch zonder jailbreak?als dat zo is,ja klopt dat heb ik ook geprobeerd hij activeert niet,heb nu reserve iphone 3g van tmobile,maar ik kan niet activeren en heeft ook geen bereik,hoe kom dat ?????
huh? nu graag met ondertiteling!
  #5  
Oud 07-02-10, 22:14
Hoton Hoton is offline
• iOS 2.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: GB
Berichten: 80
Stuur een bericht via ICQ naar Hoton Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hoton Stuur een bericht via Yahoo naar Hoton
Standaard

tmobile iphone kan niet geactiveert worden met een tmobile simkart.... duidelijk? en waarom dat weet ik ook niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
officiele unlock T-mobile - hoe werkt dit obionenairobi Odido (T-Mobile) 2 20-06-09 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.