//

T-mobile 3G snelheid

T-mobile 3G snelheid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor iedereen die het ook zat is. Pas deze brief aan print hem uit en stuur hem op, want samen staan we sterker. [FONT=Times New ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-10, 23:52
Kalzoezoe Kalzoezoe is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard T-mobile 3G snelheid

Voor iedereen die het ook zat is. Pas deze brief aan print hem uit en stuur hem op, want samen staan we sterker.

[FONT=Times New Roman] [/FONT]
[FONT=Times New Roman][EIGEN NAAM]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]


T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag


[WOONPLAATS, DATUM] [/FONT]
[FONT=Times New Roman]Uw ref : [JOUW KLANTNUMMER][/FONT]
[FONT=Times New Roman]Inzake : snelheid 3G verbinding


Geachte heer, mevrouw,

Op [DATUM BEGIN CONTRACT] heb ik bij u een [ TYPE ABONNEMENT] afgesloten.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Bij dit contract wordt een internet snelheid van 2mbit aangeboden. Ik ben niet tevreden over deze dienst omdat ik deze snelheid nog nooit heb weten te behalen, ook niet bij een goede 3G verbinding. De gemiddelde snelheid die ik heb weten te behalen is 0.81Mbps bij downloaden en 0.01Mbps bij uploaden.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Deze snelheden zijn door mij op verschillende datums en locaties gemeten op verschillende websites, waarbij men de snelheid van zijn internetverbinding kan meten

Als contractuele wederpartij bent u verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van de diensten zoals deze door u zijn aangeboden. Voor de genoemde gebreken bent u dan ook aansprakelijk op grond van de wet. Voor deze toerekenbare tekortkomingen stel ik u hierbij in gebreke en geef ik u de gelegenheid deze dienst alsnog deugdelijk uit te voeren. Ik verzoek u daarover de gebreken binnen 2 maanden op te lossen. [/FONT]
[FONT=Times New Roman]Mocht u hier geen gehoor aan geven zal ik met terugwerkende kracht tot de ingangsdatum van mijn contract, € 7,50,- van mijn maandelijkse abonnementskosten inhouden. Naar mijn mening staat het ingehouden bedrag in redelijke verhouding tot de door mij genoemde gebreken. [/FONT]
[FONT=Times New Roman]
Tevens verwacht ik binnen de genoemde termijn een schriftelijk reactie op mijn brief.

Hoogachtend,


[HANDTEKENING]

[EIGEN NAAM] [/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-10, 00:42
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Dan kan je die brief ook wel naar je internetprovider sturen, die halen de snelheden ook niet was laatst nog in het nieuws.

En T-Mobile heeft dit in zijn algemene voorwaarden, waar jij voor hebt getekend bij het afsluiten van je contract, vast wel afgedekt. Helaas..
  #3  
Oud 09-02-10, 00:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Normaal dekken providers (vooral van "vast" internet) zich in door met een maximale snelheid te adverteren, maar T-Mobile is dat woord vergeten in de voorwaarden:

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...ne_1112010.pdf
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 09-02-10, 01:16
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Hmm, frapant.. Misschien toch niet zo'n gek idee om die brief op te sturen dan..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g download snelheid t-mobile DrDecibel Odido (T-Mobile) 1 07-08-10 11:45
Snelheid verhagen iPad algemeen 1 28-04-10 00:31
Snelheid T-Mobile 3G Gonny Odido (T-Mobile) 30 14-07-08 12:48
[T-Mobile] Verdubbel je Internet snelheid KitchenPilot Odido (T-Mobile) 48 14-01-08 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.