iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile Relax of iPhone abo? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/53873-t-mobile-relax-iphone-abo.html)

vinzk 09-02-10 21:39

T-Mobile Relax of iPhone abo?
 
Hallo allemaal,

Nou, ik wil binnenkort een iPhone 3GS gaan kopen, en ik zat te denken aan een abonnement op Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop. Circa 30 euro per maand, 330 min/sms, en internet, op het netwerk van T-Mobile. Veel goedkoper dan de officiele iPhone abo's dus. Maar, ik heb nog een vraag: de internetbundel van het phoneshop-abo heeft een snelheid van 384 kilobit/sec download en 64 kbit/sec upload (dus gewoon web 'n walk standaard). Dit klinkt erg traag. Is dat wel snel genoeg voor de iPhone of ga ik me daar zo mateloos aan irriteren omdat een normale grote website laden een eeuw duurt of valt dit reuze mee? Zo ja, hebben jullie nog andere ideeen?
Alvast bedankt voor jullie reacties :d

vinzk

onny0808 09-02-10 22:25

Misschien ligt het aan mij, maar als je op "nu bestellen klikt" zie ik alleen dat het een 3G is en geen 3Gs. Daarom lijk het goed koop.

vinzk 10-02-10 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 (Bericht 414856)
Misschien ligt het aan mij, maar als je op "nu bestellen klikt" zie ik alleen dat het een 3G is en geen 3Gs. Daarom lijk het goed koop.

Als je op 'nu bestellen' klikt, kan je kiezen uit iPhone 3G 8GB, iPhone 3GS 16GB of iPhone 3GS 32GB.

Ik denk trouwens dat ik toch maar voor het iPhone abo ga. Ik internet nogal veel dus die 2 megabit per seconde komt wel van pas :p Dan maar 1000 sms nog erbij en wat minder bellen. :D

onny0808 10-02-10 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vinzk (Bericht 415090)
Als je op 'nu bestellen' klikt, kan je kiezen uit iPhone 3G 8GB, iPhone 3GS 16GB of iPhone 3GS 32GB.

Ik denk trouwens dat ik toch maar voor het iPhone abo ga. Ik internet nogal veel dus die 2 megabit per seconde komt wel van pas :p Dan maar 1000 sms nog erbij en wat minder bellen. :D

Helaas bij een iPhone abo van t-mobile kun je geen extra sms bundel afsluiten.

Suc6

ReL 12-02-10 11:11

Hallo, ik ben nieuw hier en wil inderdaad ook overstappen op een iPhone en zie ook dat ik of een iPhone abo kan nemen of een relex. Bij een relax abo meen ik te zien dat er dan geen visual voice mail is en dat het internet een stuk trager is. Wat zijn de ervaringen en welk abo wordt aangeraden?

(Ja ik heb het andere draadje ook gelezen, maar heb nog niet geheel duidelijk wat nu de internet snelheden verschillen zijn en of relax goed genoeg is of dat een specifiek abo eigenlijk de enige beste keus is?)

Groet,
Remko

chippie777 12-02-10 12:01

dit is afhankelijk van je bel/sms gedrag.
Voor mij voldoet het i-150 abo (150 minuten EN 150 sms'jes) prima, te samen met het onbeperkt internet is dat voor mij het ideale abo.
Ook nog even getwijfeld over een flex abo, maar het internet is dan 4 keer zo langzaam en je hebt geen visual voice mail. Het maand bedrag was ook hoger, al met al voor mij geen reden om niet voor een i-XXX abo te kiezen.

ReL 12-02-10 13:04

Dan voor je reactie. Ik heb gezocht hoe het zit met sms en belminuten mee te nemen naar de volgende maand. Is dat binnen een iPhone abo zo? of begin je iedere maand weer met het aantal van je afgesloten abo?

Operafreak 12-02-10 14:06

Voorwaarden iPhone abbo...
 
Kijk hier maar ff naar:
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...ne_1112010.pdf

Staat duidelijk: "Belminuten en sms’jes zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum". Je kunt dus wat je overhoudt maximaal 1 maand meenemen, daarna ben je het kwijt.

Mysteriousgirl_ 12-02-10 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 (Bericht 415122)
Helaas bij een iPhone abo van t-mobile kun je geen extra sms bundel afsluiten.

Suc6

Ja dat vind ik nou echt super irritant.. Maarja ik heb gewoon biteSMS genomen, en daarmee sms ik buiten mijn bundel om voor 7ct per berichtje.. Maar alsnog jammer datt er geen extra sms bundel beschikbaar is..

KeobNepo 16-02-10 15:32

Bij een iPhone-abbo heb je ook gratis toegang tot alle hotspots in NL

ReL 01-04-10 15:40

Ik heb sinds gisteren mijn iPhone binnen. Abo gaat pas over twee maanden in in verband met mijn nog lopende contract elders. Het is een iPhone abo geworden en geen relex.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.