//

1202 werkt niet

1202 werkt niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Tmobile heeft een handige dienst 1202 hiermee zou je je factuur eerder kunnen betalen. Ik heb nu al 6 maanden een ABO maar deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-10, 00:13
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard 1202 werkt niet

Hallo,

Tmobile heeft een handige dienst 1202 hiermee zou je je factuur eerder kunnen betalen. Ik heb nu al 6 maanden een ABO maar deze dienst heeft nooit gewerkt. Elke keer krijg ik te horen dat er geen factuur klaar ligt terwijl ik wel op de website kan zien dat er een factuur open ligt. Ook krijg ik altijd een sms dat mijn factuur klaar ligt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-10, 23:38
robbie94 robbie94 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Weesp
Berichten: 29
Standaard

T-mobile is heel erg aant ***** 1202 heeft het afgelopen zomer nooit gedaan.
Het is een extra dienst van t-mobile dus is het voor hun geen prioriteit
toch maar voorlopige via my t-mobile je facturen bekijken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 21:31
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) Bunny iTunes 1 13-06-09 19:21
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.