iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Na verhuizen geen 3G dekking meer (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/54481-na-verhuizen-geen-3g-dekking-meer.html)

N33D 19-02-10 18:55

Na verhuizen geen 3G dekking meer
 
Beste iPhoneclubbers,

I've got a problem..

Sinds kort woon ik weer thuis in Oud Beijerland na het breken van een relatie. En nu heb ik geen 3G verbinding meer, alleen als ik weer buiten de Hoeksche Waard ben richting Dordrecht of Rotterdam krijg ik weer 3G. En heeeeeeeel soms in Oud Beijerland. Terwijl de Coverage Tool van T-Mobile "zegt" dat de dekking OK moet zijn..

Als ze mij geen 3G kunnen bieden waar ze zeggen wel 3G te hebben, kan ik dan onder mijn contract uit komen? Nogmaals: Ik heb mijn abbo afgesloten terwijl ik in Rotterdam woonde en wel 3G verbinding had, mijn abbo loopt nog tot 2011.

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reacties!!

WvB22 19-02-10 19:07

Mmm hier heb ik ook last van. Heb ook nooit geen 3G meer terwijl dit wel altijd het geval was. Ik ga binnenkort eens met de klantenservice bellen.

sham27 19-02-10 20:17

Thuis gewoon lkkr op Wi-Fi zitten.

herojohan 19-02-10 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sham27 (Bericht 418516)
Thuis gewoon lkkr op Wi-Fi zitten.

Sommige mensen hebben alleen lan he ;)


Is friesland met 3G goed?
Ik krijg me iphone volgende week =)

maartenotto 25-02-10 14:04

3G in Friesland? Grappenmaker!!

Zelfs in het centrum van Amsterdam heb je soms geen 3G dekking.... kom jij aanzetten met Friesland.

beekie 26-02-10 12:11

Tmobile maakt er een zooitje van woon bijna in een 3g mast maar heb totaal geen 3g bereik , komen ze met een smoesje dat de mast onderhoud heeft volgens de tmobile shop , klacht bij tmobile klantenservice neergelegd maar op antwoord wacht ik al 3 weken dus zeer slechte service

Guest 26-02-10 12:26

in/onder een mast wonen, is slecht voor je ontvangst, hoe raar dat ook moge klinken.

beekie 26-02-10 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest (Bericht 421025)
in/onder een mast wonen, is slecht voor je ontvangst, hoe raar dat ook moge klinken.

Klopt maar als ik iets verder rij dan pakt hij ook geen 3g netwerk , kom ik in apeldoorn dan heeft de iphone wel ineens bereik terwijl tmobile beweert dat de mast voor 3g geschikt is bij mij in de buurt , ik woon in het donker roze gebied dus de dekking moet goed zijn

herojohan 26-02-10 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maartenotto (Bericht 420653)
3G in Friesland? Grappenmaker!!

Zelfs in het centrum van Amsterdam heb je soms geen 3G dekking.... kom jij aanzetten met Friesland.

Ik heb nu mijn iPhone en ik heb in Friesland wel goeie 3G

nebilem 26-02-10 15:09

Wat ik vervelend vind is dat je in de trein nooit verbinding hebt. Zodra je stilstaat wel maar rijdend is het echt een drama. Ik heb het gemeld bij Tmobile maar die gozer lachte me letterlijk uit en gaf aan dat hij daar totaal geen last van had.

Berendonline 26-02-10 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maartenotto (Bericht 420653)
3G in Friesland? Grappenmaker!!

Zelfs in het centrum van Amsterdam heb je soms geen 3G dekking.... kom jij aanzetten met Friesland.


Ik woon in Leeuwarden en heb altijd hier 3g verbinding of ik nu bij iemand binnen zit of buiten ben. Ook buiten leeuwarden geen probleem. Als het in Amsterdam zuigt moet je niet zo maar zeggen dat het in Friesland al helemaal niets is als je er geen ervaring mee hebt.

sham27 26-02-10 18:59

Ik snap echt niet waarom iedereen zo klaagt. Was bang dat ik ook slecht bereik zou hebben met T-Mobile, maar het is gewoon prima overal waar ik kom..

jtstyle 27-02-10 22:53

gewoon blijven klagen over slecht bereik,
heb ik ook gedaan toen ik totaal geen bereik had
gr jt

jtstyle 27-02-10 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sham27 (Bericht 421219)
Ik snap echt niet waarom iedereen zo klaagt. Was bang dat ik ook slecht bereik zou hebben met T-Mobile, maar het is gewoon prima overal waar ik kom..

sommigen mensen hebben ook altijd mazzel



ps als je toch geen probleem met je ontvangst hebt waarom wel klagen
over mensen die er wel last van hebben,en ik denk dat dit forum is opgezet om mede gebruikers te helpen met problemen en niet om elkaar af te kraken
gr jt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.