//

ongewenst data verkeer

ongewenst data verkeer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort ter vervanging van mijn oude iPhone een nieuwe iPhone 3Gs 16 Gb en gebruik een Ben sim only kaartje. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-10, 11:26
macdotcom macdotcom is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 18
Standaard ongewenst data verkeer

Ik heb sinds kort ter vervanging van mijn oude iPhone een nieuwe iPhone 3Gs 16 Gb en gebruik een Ben sim only kaartje.
Ik heb geen data abonnement bij Ben.
Omdat Ben gebruik maakt (onderdeel is) van T-mobile, werkt dit ook op een niet unlockte iPhone en alles is dus netjes legaal.
Wat mij nu bezig houdt is het volgende.
Ik heb op mijn rekening data verkeer wat buiten mijn belbundel valt en ben daar niet zo blij mee.
Daarnaast gebruik ik buiten mijn Wi-Fi locaties mijn iPhone niet wat data verkeer vereist.
Mijn vraag is, hoe kan ik mijn iPhone aanpassen zodat dit niet meer voorkomt.
Dataroaming en Push staan al uit. APN kan ik niet aan- of uitzetten omdat dat nergens in te stellen is.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-10, 12:24
toon54 toon54 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macdotcom Bekijk bericht
Ik heb sinds kort ter vervanging van mijn oude iPhone een nieuwe iPhone 3Gs 16 Gb en gebruik een Ben sim only kaartje.
Ik heb geen data abonnement bij Ben.
Omdat Ben gebruik maakt (onderdeel is) van T-mobile, werkt dit ook op een niet unlockte iPhone en alles is dus netjes legaal.
Wat mij nu bezig houdt is het volgende.
Ik heb op mijn rekening data verkeer wat buiten mijn belbundel valt en ben daar niet zo blij mee.
Daarnaast gebruik ik buiten mijn Wi-Fi locaties mijn iPhone niet wat data verkeer vereist.
Mijn vraag is, hoe kan ik mijn iPhone aanpassen zodat dit niet meer voorkomt.
Dataroaming en Push staan al uit. APN kan ik niet aan- of uitzetten omdat dat nergens in te stellen is.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Hallo, ik heb dit ook gehad met telfort. bleek dat ik tv gids had draaien op de achtergrond. deze maakte gebruik van data. locatievoorzien uitzetten . Ook in instellingen alles weghalen wat met inselling dat te maken heeft.
  #3  
Oud 20-02-10, 12:57
macdotcom macdotcom is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 18
Standaard

"Ook in instellingen alles weghalen wat met inselling dat te maken heeft"

Wat bedoel je hiermee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bericht verkeer bluecola Ontwikkelen voor iOS 1 15-11-10 09:50
Relax Sim Only zonder data verkeer hdjong Odido (T-Mobile) 4 26-10-10 14:36
Ongewenst een volume knop op opstartscherm Frenzie Jailbreak apps en thema's 8 23-12-08 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.