//

internet rekening

internet rekening discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb best wel een probleem, ik heb nou ongeveer een maand een Iphone 3g van t-mobile. ik heb er alleen geen internet abbonoment(geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-02-10, 16:32
sa-jaws sa-jaws is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 27
Standaard internet rekening

hallo, ik heb best wel een probleem, ik heb nou ongeveer een maand een Iphone 3g van t-mobile. ik heb er alleen geen internet abbonoment(geen i-abbo) bij dus ik kan alleen maar via Wi-Fi op internet, dacht ik. nu moet ik veel bijbetalen want volgens mij is de iphone de heledag door geconnect of zo. ik heb de 3g functie al uit staan en dataroaming ook en bij vpn staat er niet geconfigureerd. soms staat er links boven-in wel een blauw gekleurd rondje (als ik geen Wi-Fi heb) daar heeft het denk ik iets mee te maken,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
internet, kosten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 11:12
hoge internet rekening? Mickeymii Wi-Fi 6 21-04-10 11:10
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 21:47
internet uitgeschakeld rekening blijft stijgen! jurben33 Internet in buitenland (roaming) 4 11-09-09 19:40
KPN/Hi rekening internet Missbaksel KPN 11 10-09-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.