iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Gebeld worden door buitenlands nummer ... (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/54808-gebeld-worden-door-buitenlands-nummer.html)

xDeesx 24-02-10 20:25

Gebeld worden door buitenlands nummer ...
 
Hoi,

Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb een i-150 abonnement en ik ben de afgelopen weken erg vaak+lang gebeld door een buitenlands nummer (vriendje in canada:p)... ik dacht dat dit geen geld kostte maar bij 'overige kosten' loopt toch elke keer het bedrag op (niet abnormaal hoog maar toch ongeveer 25 euro na 2x gebeld worden) :S Heb de tarieven op de site opgezocht; gebeld worden door een buitenlands mobiel nummer kost naar mijn idee niks, dus ik snap niks van die overige kosten... Of ben ik gewoon zo slow..? :confused:

Chrisl 24-02-10 20:56

Als je vanuit het buitenland gebeld bent betaal jij volgens mij de kosten tot de grens, je vriendje vanaf de grens naar Canada.

xDeesx 24-02-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 420375)
Als je vanuit het buitenland gebeld bent betaal jij volgens mij de kosten tot de grens, je vriendje vanaf de grens naar Canada.

Ok.. dus als je gewoon in NL bent betaal je ervoor als je gebeld word door buitenlands nummer? Eigg best vaag >.>

Chrisl 24-02-10 21:03

Volgens mij wel ja, ik kan het zo gauw even niet vinden via google maar dit was wel altijd zo.

wouter1981 24-02-10 21:07

Indien je in je thuisland bent (en op het eigen netwerk zit) betaal je nooit als je gebeld wordt.

joerieve 24-02-10 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 420375)
Als je vanuit het buitenland gebeld bent betaal jij volgens mij de kosten tot de grens, je vriendje vanaf de grens naar Canada.

Zo iets staat mij ook bij ja dat je inderdaad tot de grens betaald en de beller de rest.

Chrisl 24-02-10 21:19

Zie je wel.... :-)

Alleen zeker weten doe ik het niet, via google zegt de ene van wel, de ander van niet, vraag het anders ff aan je provider.

xDeesx 24-02-10 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 420398)
Zie je wel.... :-)

Alleen zeker weten doe ik het niet, via google zegt de ene van wel, de ander van niet, vraag het anders ff aan je provider.

Ja done that, als k t antwoord heb post ik t hier wel ;)

Chrisl 24-02-10 21:21

Ok, ook ik hoor het graag...

onny0808 24-02-10 22:10

Bij t-mobile is dat als je in NL bent je geen kosten hebt als je gebeld wordt, ook niet als de beller in het buitenland is.

ButcherJF 25-02-10 08:23

Dat is niet alleen bij T-Mobile.
Als jíj in het buitenland bent en je wordt gebeld vanuit Nederland zijn de kosten vanaf de grens voor jou en betaalt degene die jou belt de normale gesprekskosten tot aan de grens.

Het probleem van de TS wordt denk ik toch door iets anders veroorzaakt. Bellen naar 0900-nummers, MMS en nog wat andere zaken vallen niet binnen de bundel.

xDeesx 01-03-10 22:52

T mobile heeft geantwoord: gebeld worden als je in je thuisland bent, door een buitenlands nr. kost geen geld.. t was dus toch iets anders .. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.