//

Iphone abonnement of niet?

Iphone abonnement of niet? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar hierbij mijn probleem + vragen, Ik heb nu al een jaartje bijna mijn t-mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-10, 22:21
riksking riksking is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard Iphone abonnement of niet?

Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar hierbij mijn probleem + vragen,

Ik heb nu al een jaartje bijna mijn t-mobile abonnement, ooit een keer besteld via belcompany.nl online. Maar nu is mijn vraag of dit een speciaal iphone abonnement is? Ik betaal 28,50 euro per maand aan kosten, i-300 (T-Mobile) en daarbij komt internet en 1000 smsjes. Internet zit dus niet in het abonnement. Hierdoor kom ik op een 49 euro gauw per maand. Ik heb de 3G en die begint bij mijn applicaties traag te openen etc. Mijn vraag is dus of er een mogelijkheid is om te checken of je een normaal i-300 abonnement hebt of een speciaal iphone abonnement. Want dan zou ik een ander toestel kunnen kopen en die sim kaart erin doen. Met de iphone abonnement kan dat niet toch ?

Stel het is mogelijk dat ik de simkaart in een andere telefoon kan stoppen en ik koop een blackberry, is het dan mogelijk om na het huidige contract een sim only + blackberry mail te pakken ?

Bedankt,
Rik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-10, 22:25
jtstyle jtstyle is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riksking Bekijk bericht
Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar hierbij mijn probleem + vragen,

Ik heb nu al een jaartje bijna mijn t-mobile abonnement, ooit een keer besteld via belcompany.nl online. Maar nu is mijn vraag of dit een speciaal iphone abonnement is? Ik betaal 28,50 euro per maand aan kosten, i-300 (T-Mobile) en daarbij komt internet en 1000 smsjes. Internet zit dus niet in het abonnement. Hierdoor kom ik op een 49 euro gauw per maand. Ik heb de 3G en die begint bij mijn applicaties traag te openen etc. Mijn vraag is dus of er een mogelijkheid is om te checken of je een normaal i-300 abonnement hebt of een speciaal iphone abonnement. Want dan zou ik een ander toestel kunnen kopen en die sim kaart erin doen. Met de iphone abonnement kan dat niet toch ?

Stel het is mogelijk dat ik de simkaart in een andere telefoon kan stoppen en ik koop een blackberry, is het dan mogelijk om na het huidige contract een sim only + blackberry mail te pakken ?

Bedankt,
Rik
meld je even aan op het t-mobile site dan kan je zien wat je wel en niet hebt anders bel je eff met de t-mobile
gr jt
  #3  
Oud 26-02-10, 22:55
riksking riksking is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Hier staat Relax 300, 2 jaar. Is dit dan een abonnement speciaal voor de iphone, of gaat deze sim kaart ook in andere telefoons ?
  #4  
Oud 26-02-10, 23:11
jtstyle jtstyle is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riksking Bekijk bericht
Hier staat Relax 300, 2 jaar. Is dit dan een abonnement speciaal voor de iphone, of gaat deze sim kaart ook in andere telefoons ?
als er op die andere telefoon geen simlock op zit kan dat gewoon

gr jt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 gebruiken met nog niet ingegaan abonnement menno83 Odido (T-Mobile) 11 19-08-10 13:13
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Abonnement niet ingegaan Mikiej Odido (T-Mobile) 4 18-09-08 15:02
Iphone 3g USA wel of niet met abonnement slim.thug Archief 2 01-09-08 22:41
Mobistar abonnement wekt niet op iphone Silencer001 Orange 8 26-06-08 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.