//

T-mobile relax 300

T-mobile relax 300 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb bij T-Mobile een abonnement lopen voor de iphone. Als ik me inlog op de my t-mobile site staat er Relax 300, betekent ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-10, 22:24
riksking riksking is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard T-mobile relax 300

Hallo,

Ik heb bij T-Mobile een abonnement lopen voor de iphone. Als ik me inlog op de my t-mobile site staat er Relax 300, betekent dit dat ik een los t-mobile toestel kan kopen en dan er deze simkaart in kan doen ? Of is dit dan een speciaal iphone abonnement ? Wil namelijk graag een blackberry kopen, maar weet hier iemand of t-mobile deze los verkoopt ? Zo niet, wat is dan de betrouwbaarste site waar de toestellen wel worden aangeboden?

Alvast vriendelijk bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-10, 23:34
jtstyle jtstyle is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik zou t-mobile bellen,als je niet meer weer hoe en wat je heb afgesloten.
Of even je contract na lezen gr jt

Laatst gewijzigd door jtstyle; 28-02-10 om 18:22.
  #3  
Oud 28-02-10, 08:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je profiel klopt heb je een eerste generatie iPhone; die zijn nooit door T-Mobile aangeboden. Je zult dus inderdaad een relax abonnement hebben en geen speciaal iPhone abonnement.

Voor zover ik weet verkoopt T-Mobile geen losse toestellen.

Kijk eventueel hier om te weten te komen of je je abonnement al kunt verlengen/opzeggen en bepaal aan de hand daarvan of je ergens een ander (?) abonnement kunt afsluiten waarbij een Blackberry wordt aangeboden.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 28-02-10, 15:10
riksking riksking is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Kijk net op de link die je me hebt gegeven. Voor zover ik weet vul ik alle gegevens goed in, alleen krijg ik dat er een fout is opgetreden. Moet nu ook naam etc invullen en dan bellen ze me terug ? Is dit een normale zaak dat ze bellen of vul ik dan iets verkeerd in ?
  #5  
Oud 28-02-10, 16:34
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Waarom bel je neit gewoon met t-mobile. Je hebt een t-mobile abo dus dat bellen is gratis. Dan kun je al je vragen stellen en krijg je antwoord en weet je waar je aan toe bent.
Neem contact op met T-Mobile - T-Mobile
  #6  
Oud 28-02-10, 18:22
jtstyle jtstyle is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chippie777 Bekijk bericht
Waarom bel je neit gewoon met t-mobile. Je hebt een t-mobile abo dus dat bellen is gratis. Dan kun je al je vragen stellen en krijg je antwoord en weet je waar je aan toe bent.
Neem contact op met T-Mobile - T-Mobile
heb ik ook al gezegt
gr jt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I-300 of Relax 35 online nieuw abbo? xmartcalvin Odido (T-Mobile) 1 12-08-10 13:17
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone rofab Odido (T-Mobile) 8 01-03-10 21:20
hulp gevraagd bij keuze ... I-300 of relax + Web'n'Walkplus???? tsteen Odido (T-Mobile) 22 09-02-10 08:50
aanschaf voordeel bij wijzigen relax 300 naar i300? danielx8rs Odido (T-Mobile) 6 28-07-09 16:01
i300: 300 belminuten en relax sms 150 ? Jean72 Odido (T-Mobile) 2 29-06-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.