iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Iphone+relax25+web en walk plus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/55138-iphone-relax25-web-walk-plus.html)

robvdk 01-03-10 16:09

Iphone+relax25+web en walk plus
 
Via www.t-mobile.nl kan ik mijn contract verlengen met Iphone+relex25+webenwalk plus met een 2 jarig contract met 9.95 bijbetalen.

Prima deal lijkt mij.
Via www.t-mobile.nl krijg ik korting op mijn relex abb en krijg relex 25 voor € 18,95

Ik was vanmiddag bij de t-mobile shop en daar kon ik deze korting niet krijgen. Dat scheelt toch op een twee jarig contract €145.
Wel kon ik de iphone krijgen met €9.95 bijbetalen

Is dit normaal dat er zon groot verschil is

robvdk 20-03-10 10:15

Vanmorgen heb ik mijn iphone besteld.

Een 3gs16gb in zwart.
Met een relex 25 abb + web en walk plus.
Ik moest 9.95 bijbetalen

rotterdammer53 20-03-10 16:10

Ik heb eerder deze week mijn iPhone 16Gb binnen gekregen. Heb abonnement verlengd met relax 25, waarvoor ik € 18,95 per maand betaal, duur 2 jaar.
Tevens web & talk afgesloten, 1e jaar € 2,95, tweede jaar € 9,95 per maand.
Het toestel kost € 39,95.
Inderdaad in winkel korting op relax 25 niet te krijgen. Prijs voor toestel zou in winkel ook € 39,95 zijn.
Dus afgesloten via internet.

robvdk 20-03-10 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rotterdammer53 (Bericht 428235)
Ik heb eerder deze week mijn iPhone 16Gb binnen gekregen. Heb abonnement verlengd met relax 25, waarvoor ik € 18,95 per maand betaal, duur 2 jaar.
Tevens web & talk afgesloten, 1e jaar € 2,95, tweede jaar € 9,95 per maand.
Het toestel kost € 39,95.
Inderdaad in winkel korting op relax 25 niet te krijgen. Prijs voor toestel zou in winkel ook € 39,95 zijn.
Dus afgesloten via internet.


Ik vond het al zo vaag dat je de korting in de winkel niet kunt krijgen,ben je een dief van je eigen portomonee.

robvdk 20-03-10 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rotterdammer53 (Bericht 428235)
Ik heb eerder deze week mijn iPhone 16Gb binnen gekregen. Heb abonnement verlengd met relax 25, waarvoor ik € 18,95 per maand betaal, duur 2 jaar.
Tevens web & talk afgesloten, 1e jaar € 2,95, tweede jaar € 9,95 per maand.
Het toestel kost € 39,95.
Inderdaad in winkel korting op relax 25 niet te krijgen. Prijs voor toestel zou in winkel ook € 39,95 zijn.
Dus afgesloten via internet.

Hoe lang moest je wachten op je toestel

rotterdammer53 20-03-10 20:02

Vrijdagmiddag laat besteld, nog dezelfde dag bericht dat Iphone was verzonden.
Maandag bericht gehad van koeriersdienst om afspraak te maken.
iPhone is woensdag keurig bezorgd!
Kortom, best snel!

robvdk 20-03-10 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rotterdammer53 (Bericht 428293)
Vrijdagmiddag laat besteld, nog dezelfde dag bericht dat Iphone was verzonden.
Maandag bericht gehad van koeriersdienst om afspraak te maken.
iPhone is woensdag keurig bezorgd!
Kortom, best snel!

Vanmorgen (zaterdag) besteld en hij staat nu op "status 2:Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden"

Daar zullen ze maandag wel mee verder gaan (ivm weekend)

robvdk 23-03-10 08:57

Gisteren kreeg ik al een mail dat de telefoon al bij de koerier was. Voor a.s. donderdag een afspraak gemaakt dat ze hem komen brengen:P

rotterdammer53 23-03-10 18:40

Ik wens je alvast heel veel plezier met je iPhone!!

robvdk 27-03-10 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rotterdammer53 (Bericht 429557)
Ik wens je alvast heel veel plezier met je iPhone!!

Heb hem gekregen donderdag de koerier was er tussen de agesproken tijd.

maatstra 03-06-10 18:51

Ook mogelijk zonder web and walk?
 
Zou het ook mogelijk zijn om deze abbo te nemen zonder web and walk. Dus alleen 19,95 p maand zonder bijbetaling op de iphone?

Iemand een idee

gr HJM

william90 03-06-10 23:08

ja. Je hebt dan alleen geen mogelijkheid tot internet (tenzij er Wi-Fi beschikbaar is). En ben ik nou gek of? een iphone (smartphone) heb je toch juist om het internet?

aaifone 04-06-10 02:53

Ja en bovendien moet je ontzettend uitkijken dat de iPhone niet te pas en te onpas toch data begint te gebruiken, voordat je het weet heb je een hoge rekening. Alle mobiele dataverbindingen uitzetten dus. Niet alleen 3G maar ook de GPRS verbinding. Dit laatste kan niet via het standaard menu voor zover ik weet.

Stefano20 05-06-10 10:09

@ Maatstra,

De prijs van de iPhone is gebasseerd op de prijsplan (abonnement) i.c.m. Internet. Als jij besluit om alleen de bel/sms bundel te nemen, dan heeft dit wel degelijk invloed op de prijs die je voor het toestel moet betalen.

Voor de rest die op internet een abonnement gaan afsluiten via www.T-Mobile.nl;

Het Relax abonnement die op het internet wordt aangeboden is niet hetzelfde als een Relax abonnement in de shop. De constructie is namelijk niet hetzelfde.

Korte uitleg;

Voor de lagere abonnementskosten voor Relax Online zit wel een belangrijk verschil tussen Relax en Relax Online in de beltarieven en tariefberekening. Waar bij Relax na de eerste minuut per seconde wordt afgerekend, zal bij Relax Online altijd per minuut worden afgerekend. Afrekenen per minuut kost een gemiddelde beller 25% procent van zijn bundel. Een bundel van 135 minuten bijvoorbeeld bevat dan effectief nog maar 101 bruikbare belminuten. Wanneer we dit doorvoeren voor alle Relax Online abonnementen, blijkt dat de online korting voor vrijwel alle abonnementen een wassen neus is.

Tot slot kent Relax Online een hoger tarief buiten de bundel, namelijk €0.30 per minuut, tegenover €0.25 voor het gewone Relax.

Dus mijn advies, niet louter kijken naar waar je het abonnement goedkoop kan krijgen. Kijk eerst naar je belgedrag en de frequentie/duur daarvan en baseer daarop je abonnement.

groet,

stefano

Stefano20 05-06-10 10:10

Oeps, dubbelpost!

aaifone 05-06-10 10:36

Maar wel een goeie! ;)

spiderman 05-06-10 11:30

Ik zag de iphone bij t-mobile.nl niet meer gratis op relax 25. Hij kost nu gewoon 129,95 euro. Ik dacht nog even verder zoeken, en dat bleek de moeite waard. Ik heb hem nu gevonden bij Phone Shop. Gratis op relax 25 met zo'n internetbundel erbij. Gratis iPhone aanbiedingen
Ik zag dat ze hem ook met Vodafone en Hi aanbieden, maar de tmobile aanbieding is wel de goedkoopste.

chriscilia 05-06-10 19:42

wat is goedkoop ?
bereik om te bellen .......................... slecht;
internetten : laat me niet lachen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.