//

Plots veel minder 3G bereik

Plots veel minder 3G bereik discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zelf sinds de aansluiting in december 2009 problemen met de 3G verbinding gehad. Sind begin maart was het hier in mijn buurt (Amstelveen-Zuid) zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-03-10, 12:52
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Heb zelf sinds de aansluiting in december 2009 problemen met de 3G verbinding gehad.
Sind begin maart was het hier in mijn buurt (Amstelveen-Zuid) zo erg dat ik er helemaal ziek van werd.
Had sinds 14 december 14 keer met TM gebeld en de klachten doorgegeven die trouwens ook elders in het land aanwezig waren.
Soms had ik weer wel vol 3G bereik,maar als ik gebruik wilde maken van die 3G dan bleek deze zo traag als edge te zijn.
Ik niet blij,TM blijkbaar ook niet want die boden een contract ontbinding aan.
In eerste instantie gaven ze 20% korting tot december of 3maanden 50% korting.Ik gaf aan dat dat geen oplossing was m.i. en dat begrepen zij wel.
De mevrouw van TM vertelde mij dat ze niet eerder dan december 2010 verbetering van het 3G netwerk verwachtte.

Mijn 3GS heb ik dus gisteren op de post gedaan en m'n abo wordt vanaf morgen naar een prepaid omgezet.

Ik ben van mening dat TM een dienst probeert te verkopen die ze nog niet helemaal in huis hebben.
Als je mensen een literpak melk verkoopt,moet er ook een liter melk in zitten en daar slaat TM de plank dus finaal mis.

Heb net zitten kijken naar een ander mobiel,maar dan realiseer je je weer hoe geweldig de iphone is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-03-10, 14:58
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

vraag heb wel een iphone mijn i-abbo gaat pas maandag in heb nu ook nog geen 3g bereik of is dat pas bij ingaan van abbo
  #23  
Oud 11-03-10, 17:12
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door played Bekijk bericht
vraag heb wel een iphone mijn i-abbo gaat pas maandag in heb nu ook nog geen 3g bereik of is dat pas bij ingaan van abbo
3g is een verbinding die je wordt aangeboden door je provider. Dus pas als je abo actief is zul je ook 3G hebben.
  #24  
Oud 11-03-10, 18:13
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

bedankt voor de snel info
  #25  
Oud 11-03-10, 19:26
Debjeo Debjeo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb hier ook last van, heb TM gebeld, en ik moest mijn simkaartje even in een ander toestel doen en dan kijken of hij het beter doet??? rare oplossing lijkt mij,
maar ik heb hier in Zoetermeer ook veel last van het trage internet en/of 3G,
maar toen ik het toestel heb aangeschaft hebben ze mij verteld dat in februari 2010 mijn snelheid sneller zou worden als mijn abonnement in zou gaan, nou ik merk er niks van alleen maar trager.
ik hoop dat er snel een oplossing komt, en ik ga TM stalken.....

Groet
  #26  
Oud 12-03-10, 05:26
maartenotto maartenotto is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 36
Standaard

Heerlijk, gisteren zes collega's die bijzonder gefrustreerd rakten van het T-mobile netwerk... en ik.... Tja.. KPN doet het gewoon.
  #27  
Oud 12-03-10, 07:44
Noviomagum Noviomagum is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb sinds vanochtend helemaal geen dataverbinding meer: normaal gesproken heb ik de hele weg van huis naar werk (80km) goede verbinding, maar nu is er geen moment verbinding geweest. Een storing?
  #28  
Oud 12-03-10, 07:51
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Hier ook geen hsdpa

van af 6.00 alle masten uit van af zwolle

We reden bij t,harde in eens helemaal geen hsdpa meer, ook in nunspeet helemaal geen hsdpa meer
  #29  
Oud 12-03-10, 07:59
FAZ's schermafbeelding
FAZ FAZ is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noviomagum Bekijk bericht
Ik heb sinds vanochtend helemaal geen dataverbinding meer: normaal gesproken heb ik de hele weg van huis naar werk (80km) goede verbinding, maar nu is er geen moment verbinding geweest. Een storing?
Hier hetzelfde (traject Breda - Den Haag). 3G verbinding volledig weggevallen.
  #30  
Oud 12-03-10, 08:06
csteenbe csteenbe is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb ook helemaal geen verbinding naar internet 3G in Maastricht, kan wel bellen.

Wat ik wel raar vind is dat de iPhone dan niet overgaat naar mijn draadloze router?
  #31  
Oud 12-03-10, 08:08
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

/me woont in Enschede, toen ik vanmore mijn iPhone van airplane mode afhaalde kreeg ik geen 3G toegewezen. eigenlijk helemaal geen data verkeer.
  #32  
Oud 12-03-10, 08:11
csteenbe csteenbe is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Net wanneer ik dit bericht schrijf is het 3G terug
  #33  
Oud 12-03-10, 08:20
daanski daanski is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Twente
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar daanski
Standaard

Net even TM gebeld en ze hebben een storing.
  #34  
Oud 15-03-10, 16:53
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Storing mast cell-id 7197, 7198, 7199 duurt nu al 2 weken en een dag schandalig

Gele gebied is alleen 3G woord heel kort H woord en dan weer 3G met heel langzaam internet of regelmatig geen internet, streamings vallen uit, site,s laden in eens niet of laden heel langzaam, google maps werkt niet goed meer, 1 op 4 keer kom je er niet door en krijg je de melding er is geen internet verbinding

groene gebied vol bak hdspa dekking is alleen 3G woord heel kort H woord en dan weer 3G met heel langzaam internet of regelmatig geen internet, streamings vallen uit, site,s laden in eens niet of heel langzaam, google maps werkt niet goed meer, 1 op 2 keer kom je er niet door en krijg je de melding er is geen internet verbinding

Hebben meer het gemerkt in het gebied, op de snelweg, in de trein ?

Klantenservice gebeld, ik volgens hun woon ik er te ver van af, dus er woord niks aan gedaan, en de mast blijft in storing staan, nou kun je net zo goed uit zetten

Het heeft potver3 altijd gewerk echt niet normaal gewoon

Je kunt net zo goed niet de klantenservice bellen want er woord toch niks op gelost en het kost onder tussen wel geld

bij kpn woord het de zelfde dag nog op gelost waarom moet bij t-mobile meer dan 2 weken duren en nog is niet opgelost, echt waar gewoon schandalig
  #35  
Oud 16-03-10, 14:00
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Ik ben ook helemaal klaar met TM.

Op 12 maart zou m'n iphone abo overgezet worden naar een prepaid i.v.m. het ontbinden van het contract n.a.v. teveel klachten over het 3G netwerk.

12 maart is het idd overgezet en wat denk je?Sinds gisteren helemaal niks nada nopes op m'n simkaart.Geen bereik en geen TM in m'n scherm.

En als ik de klantenservice van TM mobiel bel (met een KPN sim in mn tel) kunnen ze niks voor me doen omdat het systeem bij hen plat ligt!

Ik weet niet wat er gaande is bij TM,maar het is in ieder geval niet goed.
  #36  
Oud 19-03-10, 11:32
rolloo rolloo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Ben blij dit topic te vinden, sinds een aantal weken echt waanzinnig slecht bereik in Almere. Tot daarvoor vol 3g ook binnen maar nu alleen het rondje (gprs?)

Ook in Amsterdam Z.O. veel momenten waarop "zoeken" verschijnt. Collega's met ook Tmobile Iphone vergeleken en echt 4 verschillende ontvangsten...

Echt waanzinnig slecht. En baal steeds meer van Tmobile. Niet van mijn Iphone trouwens!
  #37  
Oud 19-03-10, 21:08
geertskigek geertskigek is offline
• iOS 11.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Na contact met T-mobile, toestel uitzetten en weer aanzetten geen verbeterde 3G ontvangst. Maar een volledige herstel via I-tunes heeft tot nu toe (2 dagen) wel een verbeterde 3G ontvangst opgeleverd (zelf bedacht).
  #38  
Oud 20-03-10, 10:24
bucanero bucanero is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Sinds vorige week helemaal geen ontvangst meer op mijn iphone g3s in Hoogeveen !!!
Na diverse mailtjes aan T-Mobile kreeg ik als antwoord dat er een storing is aan de mast en de 'oprechte' excuses voor dit ongemak. that's it.
Ik geloof er niets van. We zijn nu 8 dagen verder en nog steeds nada.
  #39  
Oud 20-03-10, 15:34
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

is het probleem toch ook niet de mindere ontvangst van de Iphone? Met LG viewty smart vol bereik en met de iphone 3Gs geen bereik. Telefoons lagen naast elkaar op tafel.
  #40  
Oud 20-03-10, 20:36
bucanero bucanero is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard geen singaal is nieuw!

Ik was een van de eerste met een Iphone.
En dan wel twee te verstaan.
Twee zakelijke abonnementen bij T-Mobile.
Nooit problemen gehad tot vorige week. Kan dus volgens mij niet aan de toestellen liggen. Misschien haalt T-Mobile wel masten weg vanwege bezuinigingen. wie weet. Verder in het land geen enkel probleem.
Misschien kan iemand hier iets over zeggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Veel de veel data gebruik DJxReventon iPhone algemeen 6 13-04-11 16:46
Waarom in iTunes bij capaciteit 3.8GB aan apps terwijl dit opgeteld veel minder is? twslacker iPhone Apps 2 03-04-11 21:08
Wi-Fi bereik na Jailbreak veel minder ascholte Wi-Fi 9 18-05-10 13:23
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 20:39
minder bereik met bl 3.9 dan 4.6 sabatie Archief 1 13-02-08 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.