iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/55231-wanneer-gebeld-word-gaat-steeds-naar-voicemail-terwijl-gewoon-bereik.html)

MacLover23 02-03-10 21:28

Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb?
 
Ik heb al een maand echt wat problemen met mijn T-mobile service op mijn iPhone 3GS. Als ik gebeld word gebeurt er namelijk niks terwijl de beller gewoon meteen naar Voicemail gaat. Mijn telefoon gaat helemaal niet af en ik krijg dan later (soms wel een uur of langer later) een sms-je van een gemiste oproep. Ik weet heel zeker dat ik gewoon bereik heb, en dat mijn telefoon niet bezet is.

Ik weet nou niet of het aan de telefoon ligt of aan T-Mobile. Is dit iemand anders ook gebeurd of weet iemand misschien iets hier over?

Bij voorbaat dank!

Rickske 03-03-10 07:51

Precies, dat krijg je altijd gratis bij t-mobile.. Echt bagger:mad:

Fleetwood 03-03-10 10:08

zet je voicemail is uit in je t-mobile account en kijk wat ie dan doet.

erwin85 06-03-10 11:46

Dit is mij ook al 2x overkomen bij T-Mobile. En bij een vriendin van mij ook.

MacLover23 07-03-10 16:45

Jah ik heb ook gehoord dat het bij meerdere mensen wel eens gebeurt. Probleem is dat het bij mij sommige dagen weleens voor 70% gebeurt! Ik heb dinsdag ook nog een telefoon interview :S en dit is mijn enige lijn.

Denk dat ik dan maar een backup Vodafone chip moet gaan kopen. *** T-mobile!

MacLover23 13-03-10 15:19

Effe een update: T-mobile denkt dat het aan de simkaart ligt maar dat is BS want ik heb er een nieuwe ingestopt en kreeg dezelfde problemen.

Ik denk wel dat ik de oplossing heb gevonden en het ligt namelijk aan de 3G. Wanneer ik 3G uit heb staan werkt alles perfect (heb het een hele week uit gezet en geen enkele telefoontje gemist). Ik heb 3G weer net eens effe aan gezet en hij begon meteen weer met problemen.

Het ligt dus niet aan de telefoon maar gewoon aan T-mobile's incomplete *** 3G netwerk! Het is niet de bedoeling dat je 15E per maand extra betaalt voor 3G internet die je niet kan gebruiken.

drummer01 26-07-10 15:16

Heb net geupgrade naar 3.0 en provider is VodaFone... Heb dus ook tzelfde probleem. Gewoon volledig bereikbaar en iedereen die belt krijgt direct voicemail...toch niet iets met de Iphone of upgrade? Iemand hier een oplossing voor? THX!

moniza 27-10-10 20:37

Ik heb Vodafone en sinds kort heb ik hetzelfde probleem. De meeste oproepen gaan direct naar voicemail zonder dat mijn telefoon afgaat. Als voicemail uitstaat, dan is er de melding dat het toestel geen gehoor geeft. Zelf bellen en data gaan goed.

Meerdere malen Vodafone klantenservice gebeld, e.e.a. geprobeerd, uiteindelijk andere simkaart. Mag allemaal niet baten. Volgens Vodafone moet het aan het toestel liggen (iPhone 4).

Iemand nog andere ideeen?

CeesiPhone 27-10-10 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacLover23 (Bericht 422677)
Ik heb al een maand echt wat problemen met mijn T-mobile service op mijn iPhone 3GS. Als ik gebeld word gebeurt er namelijk niks terwijl de beller gewoon meteen naar Voicemail gaat. Mijn telefoon gaat helemaal niet af en ik krijg dan later (soms wel een uur of langer later) een sms-je van een gemiste oproep. Ik weet heel zeker dat ik gewoon bereik heb, en dat mijn telefoon niet bezet is.

Ik weet nou niet of het aan de telefoon ligt of aan T-Mobile. Is dit iemand anders ook gebeurd of weet iemand misschien iets hier over?

Bij voorbaat dank!

Dat gebeurt mij bij Vodafone ook regelmatig, dus dat is niet specifiek T-Mobile!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.