//

Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb?

Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een maand echt wat problemen met mijn T-mobile service op mijn iPhone 3GS. Als ik gebeld word gebeurt er namelijk niks terwijl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-10, 22:28
MacLover23 MacLover23 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb?

Ik heb al een maand echt wat problemen met mijn T-mobile service op mijn iPhone 3GS. Als ik gebeld word gebeurt er namelijk niks terwijl de beller gewoon meteen naar Voicemail gaat. Mijn telefoon gaat helemaal niet af en ik krijg dan later (soms wel een uur of langer later) een sms-je van een gemiste oproep. Ik weet heel zeker dat ik gewoon bereik heb, en dat mijn telefoon niet bezet is.

Ik weet nou niet of het aan de telefoon ligt of aan T-Mobile. Is dit iemand anders ook gebeurd of weet iemand misschien iets hier over?

Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-10, 08:51
Rickske Rickske is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 17
Standaard

Precies, dat krijg je altijd gratis bij t-mobile.. Echt bagger
  #3  
Oud 03-03-10, 11:08
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

zet je voicemail is uit in je t-mobile account en kijk wat ie dan doet.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #4  
Oud 06-03-10, 12:46
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Dit is mij ook al 2x overkomen bij T-Mobile. En bij een vriendin van mij ook.
  #5  
Oud 07-03-10, 17:45
MacLover23 MacLover23 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

Jah ik heb ook gehoord dat het bij meerdere mensen wel eens gebeurt. Probleem is dat het bij mij sommige dagen weleens voor 70% gebeurt! Ik heb dinsdag ook nog een telefoon interview :S en dit is mijn enige lijn.

Denk dat ik dan maar een backup Vodafone chip moet gaan kopen. *** T-mobile!
  #6  
Oud 13-03-10, 16:19
MacLover23 MacLover23 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard

Effe een update: T-mobile denkt dat het aan de simkaart ligt maar dat is BS want ik heb er een nieuwe ingestopt en kreeg dezelfde problemen.

Ik denk wel dat ik de oplossing heb gevonden en het ligt namelijk aan de 3G. Wanneer ik 3G uit heb staan werkt alles perfect (heb het een hele week uit gezet en geen enkele telefoontje gemist). Ik heb 3G weer net eens effe aan gezet en hij begon meteen weer met problemen.

Het ligt dus niet aan de telefoon maar gewoon aan T-mobile's incomplete *** 3G netwerk! Het is niet de bedoeling dat je 15E per maand extra betaalt voor 3G internet die je niet kan gebruiken.
  #7  
Oud 26-07-10, 16:16
drummer01 drummer01 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb net geupgrade naar 3.0 en provider is VodaFone... Heb dus ook tzelfde probleem. Gewoon volledig bereikbaar en iedereen die belt krijgt direct voicemail...toch niet iets met de Iphone of upgrade? Iemand hier een oplossing voor? THX!
  #8  
Oud 27-10-10, 21:37
moniza moniza is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb Vodafone en sinds kort heb ik hetzelfde probleem. De meeste oproepen gaan direct naar voicemail zonder dat mijn telefoon afgaat. Als voicemail uitstaat, dan is er de melding dat het toestel geen gehoor geeft. Zelf bellen en data gaan goed.

Meerdere malen Vodafone klantenservice gebeld, e.e.a. geprobeerd, uiteindelijk andere simkaart. Mag allemaal niet baten. Volgens Vodafone moet het aan het toestel liggen (iPhone 4).

Iemand nog andere ideeen?
  #9  
Oud 27-10-10, 22:56
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacLover23 Bekijk bericht
Ik heb al een maand echt wat problemen met mijn T-mobile service op mijn iPhone 3GS. Als ik gebeld word gebeurt er namelijk niks terwijl de beller gewoon meteen naar Voicemail gaat. Mijn telefoon gaat helemaal niet af en ik krijg dan later (soms wel een uur of langer later) een sms-je van een gemiste oproep. Ik weet heel zeker dat ik gewoon bereik heb, en dat mijn telefoon niet bezet is.

Ik weet nou niet of het aan de telefoon ligt of aan T-Mobile. Is dit iemand anders ook gebeurd of weet iemand misschien iets hier over?

Bij voorbaat dank!
Dat gebeurt mij bij Vodafone ook regelmatig, dus dat is niet specifiek T-Mobile!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word ndl Ringtones en Wallpapers 10 26-08-16 12:28
Gebeld hebben terwijl je zelf niet hebt gebeld... iPharrell Odido (T-Mobile) 2 03-04-11 19:26
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 22:11
na upgrade naar 3.0 krijgen bellers direct mijn voicemail, terwijl ik volledig bereik drummer01 iPhone algemeen 0 26-07-10 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.