//

Krijg maandag me iphone vraag betreft simkaart

Krijg maandag me iphone vraag betreft simkaart discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Maandag is het zo ver dan krijg ik me iphone. Nu is mijn vraag mijn abbo gaat dan nog niet ik. Kan ik de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-10, 08:49
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard Krijg maandag me iphone vraag betreft simkaart

Maandag is het zo ver dan krijg ik me iphone. Nu is mijn vraag mijn abbo gaat dan nog niet ik. Kan ik de iphone ook zonder sim kaart gebruiken. Of als ik anders een andre t-mobile sim kaart er in doe. Kan ik dan alvast een beetje rond kijken op de iphone.
Of heeft dit gevolgen. Voor als ik later wissel met met simkaart wel het i-abbo heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-10, 09:57
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Je kan je iphone gewoon zonder simkaart gebruiken, telkens als je je iphone aan doet krijg je een melding "Simlock Actief" dan moet je via die sidebare van lockscreen halen. En dan krijg je een popupje of je je telefoon wilt ontgrendelen klik dan op annuleren dan kan je als ik het goed heb gewoon gebruik maken van je iphone alleen je kan niet bellen en niet internetten (tenzij je Wi-Fi hebt @ internet)
  #3  
Oud 03-03-10, 10:03
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

je kunt hem ook gebruiken met een andere t-mobile kaart natuurlijk,
maar hou je data kosten in de gaten.
die kunnen flink oplopen als je geen internet abo hebt.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #4  
Oud 03-03-10, 10:27
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

oke bedankt moet even wachten tot abbo ingaat doe er wel even een prepay kaart in van t-mobile tot dat me abbo actief is gaan geen kwaad met instellingen toch
  #5  
Oud 03-03-10, 10:40
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Je kunt als je de iPhone hebt ook even bellen met T-Mobile die willen je abbo wel eerder laten omzetten natuurlijk als dat nu al gaat ivm misschien vorige abbo ofzo
  #6  
Oud 09-03-10, 13:41
iWilly iWilly is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 2
Standaard

Zelf heb ik op mijn huidige abonnement internet aan laten zetten zodat ik met mijn huidige contract alvast wat rond kon struinen op het apparaat voordat mijn I-abo inging.

Als je vanwege dubbele kosten met een andere aanbieder ervoor gekozen hebt je nieuwe abo in de toekomst in te laten gaan, is de optie die je zelf verkiest misschien het handigste.. Wel ben ik het eens met een eerdere poster, als je hem zonder simkaart gebruikt is dat ook al prima!
  #7  
Oud 10-03-10, 11:39
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

Heb hem wat een super ding zeg wel nog een vraag heb geen 3g bereik of is dat alleen als me abbo ingaat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg maandag mijn Iphone 4 en welke apps moet ik erop zetten (cydia en appstore) Freddy-Kruger iPhone Apps 0 26-08-10 02:16
Krijg de simkaart er niet uit.. Niessie iPhone algemeen 8 13-06-10 02:34
Unlocken dmv rebel simkaart krijg ik geen internet verbinding vinstylo Archief 1 19-04-09 22:08
Krijg simkaart er niet uit! Iskoban Archief 2 25-12-07 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:48.