Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Gelukkig heb ik een screenshot ik wil van mijn contract af PM heb evenn AUB (A)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
|||
|
|||
http://www.trouwfotoalbum.com/screenshot.png
screenshot pagina |
#43
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#44
|
|||
|
|||
Heb net gebeld, volgens de medewerker die ik heb gesproken is dit absoluut geen reden tot het beëindigen van het contract. Hoe nu verder...
Ben aan het denken om een klacht via email te sturen, of heeft iemand een beter idee |
#45
|
|||
|
|||
algehele klacht vanuit iphoneclub? dan heb je zo'n 250 man! (of meer)
|
#46
|
|||
|
|||
Bij mij zeiden ze dat het nooit op de website heeft gestaan jajajajajajajaj screenshot is handig
|
#47
|
|||
|
|||
|
#48
|
|||
|
|||
Kan iemand me uitleggen waarom deze screenshot van belang is?
De wijziging van de prepaid vooraarden zijn toch geheel anders dan de wijzigingen voor de abonnementen? |
#49
|
|||
|
|||
@sj0erd omdat er duidelijk staat dat het contract ontbonden kan worden, nu is deze tekst verdwenen van de website En er mag geen onderscheid gemaakt worden tussen pre paid en abbo's onder de telecomunicatie wetgeving. Dus waar het staat is niet belangrijk
|
#50
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het uit de sms die ik ontvangen had met de link naar t-mobile, www.t-mobile.nl/eu Laatst gewijzigd door onny0808; 30-03-10 om 12:23. |
#51
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook met T-Mobile gesproken en óók te horen gekregen dat het geen reden is tot opzegging omdat de situatie verbetert voor abonnees.
Citaat:
Begrijp me goed: ik zou het ook graag willen en heb er dan naar mijn idee ook alles aan gedaan... Maar helaas. |
#52
|
|||
|
|||
Ik heb een aangetekende brief verstuurd en ga dan naar de Geschillencommissie. Als abonnee wordt je wel degelijk benadeeld zie rekenvoorbeeld:
Rekenvoorbeeld iPhone abonnement. Nu: 50Mb voor €15, dus voor €60 krijg je 200Mb 3 mei: 30Mb voor €60 (€2/Mb) Als ik dan nog de 200Mb zou willen halen kom ik op €400 Heb ook Opta aan de lijn gehad en ik sta volledig in het recht. |
#53
|
|||
|
|||
Ik ben bezig met de T mobile
Heb nog niks gehoord op mijn email dat ik ze aanspreek op discriminatie. Het probleem is ze hebben het gecommuniceerd en draaien het dan snel terug en zeggen heeft er nooit gestaan. Nou ik heb de bewijzen Zodra ik meer hoor dan laat ik het je weten |
#54
|
|||
|
|||
Ze proberen er onder uit te komen maar in de officiele publicatie staat dus heel duidelijk dat ze nog aan het uitzoeken zijn of ze contract breuk plegen.
zie deze specifieke opmerking Deze keuze van T-Mobile betekent wel dat het bedrijf mogelijk de verplichting niet na komt om ten minste vier weken voordat een voorgenomen wijziging van kracht wordt, klanten op de hoogte te stellen van de wijziging en tevens de mogelijkheid te bieden om de overeenkomst kosteloos te beëindigen (opzegrecht). Hier doet OPTA nog nader onderzoek naar T-Mobile voldoet aan last in het kader van de Europese roaming Verordening Officiële publicatiedatum 12-03-2010 Soort Besluiten Beslisdatum 12-03-2010 Briefkenmerk OPTA/AM/2010/200957 OPTA heeft T-Mobile op 12 maart 2010 een last onder dwangsom opgelegd van 450.000 euro, om het bedrijf te dwingen zijn klanten het wettelijke verbruikslimiet voor mobiel internetten in Europa te bieden. Sinds 1 maart 2010 zijn mobiele bedrijven volgens de Europese roaming Verordening verplicht hun klanten de mogelijkheid te bieden een maandelijks limiet in te stellen van 50 euro (ex. BTW) voor het gebruik van datadiensten in Europa. Hiermee kunnen zowel postpaid als prepaid klanten zichzelf beschermen tegen onverwacht hoge telefoonrekeningen als gevolg van mobiel internetten in een ander Europees land. T-Mobile is nu door OPTA verplicht uiterlijk 31 maart 2010 alsnog het wettelijke verbruikslimiet te bieden, anders moet het bedrijf een dwangsom van 450.000 euro betalen. T-Mobile heeft aangegeven per 31 maart te gaan voldoen aan de last onder dwangsom door haar postpaid-klanten vanaf die datum het wettelijke verbruikslimiet te bieden. Voor haar prepaid-klanten kiest T-Mobile ervoor om per 31 maart het mobiel internetten in Europa uit te zetten in plaats van het verbruiksplafond aan te bieden. Hiermee voldoet T-Mobile tijdig aan de last onder dwangsom. Deze keuze van T-Mobile betekent wel dat het bedrijf mogelijk de verplichting niet na komt om ten minste vier weken voordat een voorgenomen wijziging van kracht wordt, klanten op de hoogte te stellen van de wijziging en tevens de mogelijkheid te bieden om de overeenkomst kosteloos te beëindigen (opzegrecht). Hier doet OPTA nog nader onderzoek naar. T-Mobile kan nog bezwaar maken tegen de last onder dwangsom |
#55
|
|||
|
|||
De klantenservice blijft moeilijk doen, ik heb gewezen op het opzegrecht, maar wat zijn ze toch eigenwijs daar
|
#56
|
|||
|
|||
zijn er trouwens kosten aan verbonden, het eerder opzeggen? of andere nadelen?
|
#57
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#58
|
|||
|
|||
Ik heb alle correspondentie per email met antwoorden retour dat is wettelijk voldoende
Heb ze aangezegd alle rechten voorbehouden, heb tevens de OPTA gevraagd een uitspraak te doen en hebben toegezegd dat het onderzoek al is gestart. Met de uitspraak kunnen ze niets anders |
#59
|
|||
|
|||
Dit alles zou voor mij wel helemaal LOL zijn.
Ik zat nog geen jaar geleden bij de KPN, toen ze alle E25 abonnementen in tarief wilden aanpassen (zou 26,25 worden ofzo). Ik kreeg drie keuzes: accepteren, aanpassen of opzeggen. Aangezien ik pas 7 maanden in mijn tweejarig contract zat, en spijt had van mijn HTC, koos ik natuurlijk voor opzeggen en wachten tot de iPhone 3GS zou uitkomen. dat waren nog 4 maanden en KPN was zo lief (iets met overstappen op prepaid na 3 maanden) om die tijd dan nog te overbruggen en mijn nummer na die 4 maanden vrij te geven. Als dit er nu serieus komt zou ik dus hetzelfde kunnen doen? stoppen en voor de iPhone 4 gaan? |
#60
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile voorwaarden gewijzigd. | martijndk1983 | Odido (T-Mobile) | 17 | 29-03-11 15:41 |
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken | VChrisNL | Unlock | 8 | 22-08-10 02:05 |
beeindigen abonnement T-Mobile | Annapo | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-10-09 19:59 |
Wel 3G maar niet kunnen bellen | Zenox | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-09-09 16:46 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 16:26 |
|
|